Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 квітня 2024 PRO

Олександр

Заступник керівника департаменту, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керівника департаменту з продажу у регіоні

з 03.2008 по 04.2017 (9 років 1 місяць)
ПриватБанк (ГО) Адміністрація Обслуговування індивідуальних клієнтів Роздрібний бізнес Центр страхового бізнесу, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Залучення нових клієнтів та партнерів, проведення переговорів, презентацій, акцій, рекламних компаній, акредитацій, тендерів, що проводяться банком, підтримка та розвиток довгострокових відносин з ключовими клієнтами та партнерами, інформації про умови банківського обслуговування, вартість та види банківських продуктів та послуг про можливу співпрацю на підприємствах для керівників, директорів компаній та корпорацій, фізичних та юридичних осіб, підприємців, консультація щодо продуктів банку (лізингового, кредитного, заставного, споживче кредитування, овердрафти, робота з автосалонами, нотаріусами, страховими компаніями, іпотека, підписання та супровід договорів, погодження індивідуальних умов та виконання умов договорів, укладених із зовнішніми організаціями. Продаж поличних продуктів через - Приват24, сайт privatbank.ua, робочий стіл співробітника start.privatbank.ua, ТСО, мобільні додатки, пенсійні та соціальні пластикові картки (Visa, MasterCard), POS-терміналів.
Робота з агентами: продуктовий ряд, способи подання заявок, історія заявок, статистика продажів, організація та проведення тренінгів та навчальних семінарів, організація роботи фронт-офісу, контроль та аналіз документів клієнта, знання ризик політик банку, надання клієнтам інформації про стан карткових рахунків, рух коштів, стан карт.
Операційний центр NPS клієнта CRM: HelpDesk, вхідна кореспонденція, 3700, 0800.. on-line чат. (Для внутрішньої підтримки співробітників, профільних підрозділів банку, взаємодії з клієнтами та партнерами банку), оперативне реагування на виникнення проблемних ситуацій та їх вирішення.
Підготовка вимог до рекламного контенту, розробка бізнес вимог та технічний завдань з розробки та впровадження нових продуктів, участь у розробці/автоматизації/тестуванні нових продуктів та процесів у частині функціоналу свого бізнесу.
Ідентифікація клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх положень банку, вирішення питань клієнтів та партнерів у виявленні системних проблем, підвищенні лояльності шляхом покращення бізнес-процесів.
індивідуальне обслуговування VIP клієнтів, клієнтів роздрібного бізнесу, корпоративного бізнесу та МСБ.

Освіта

Національна металургійна академія України

Економіка Облік та аудит, Дніпро
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

Знання і навички

Управління персоналом Ведення переговорів Відповідальність

Знання мов

Українська — вільно

Рекомендації

готовий надати на вимогу

готовий надати на вимогу

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

• Комп'ютерні навички
Кваліфікований користувач Б2 - банківськими програмними системами Word, Excel, gmail, Internet Explorer, Outlook, Power Point, ОС Linux, Укрдок, Папка24...

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: