Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 30 липня 2023 PRO

Анна

Маркетолог, помічник, бренд-менеджер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з реклами / Бренд-менеджер (направлення Сири)

з 05.2018 по 05.2022 (4 роки)
ТОВ «Наш Продукт Плюс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки: просування бренду компанії; робота з підрядниками (від проведення тендерів, прорахунків, заключення договорів до кінцевої реалізації проєкту); робота з дизайнерами (створення та розробка дизайнів для поліграфії, POS–матеріалів, зовнішньої реклами, ребрендингу упаковки продукту), просування продукту за допомогою ТМА (копірайт та розробка реклами для соціальних мереж та аудіореклами), рекламної та сувенірної продукції, зовнішньої реклами (локальне брендування бордами, банерами, брендування авто на усіх філіях); виїзди у відрядження на приладку/затвердження друку для зовнішньої упаковки, POS–матеріалів, забезпечення необхідними друкованими матеріалами заводу та філій; контроль викладки товару та аналіз фотосторчеку вітрин у традиційному роздробі, локальних та торгових мережах по усім філіям; аналіз конкурентів; ведення документації та звітності; безпосереднє виконання доручень керівника, розробка спільної загальної стратегії та бюджету маркетингу компанії.

Помічник бухгалтера

з 03.2018 по 05.2018 (2 місяці)
ТОВ «СК УКРБУДМОНТАЖ», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки: ведення обліку первинних документів (договори, акти виконаних робіт, податкові накладні, рахунки). Формування та складання звітності для внутрішніх підрозділів, робота у 1С: Підприємство 8.

Маркетолог/помічник директора відділу маркетингу

з 08.2017 по 03.2018 (7 місяців)
ТОВ «ВНА ТРЕЙД», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки: робота з інтернет-магазином та офіційним сайтом компанії. Рерайт та копірайт контенту (продукти, новини, семінари та інше). Робота з упаковкою та маркуванням продукції. Пошук вигідних умов по принципу ціна – якість; робота з підрядниками. Виготовлення рекламної та поліграфічної продукції спільно з дизайнером (ідея, розробка макету, затвердження — замовлення — отримання/передача на захід); Участь у розробці та реалізації рекламних кампаній, аналітика їх ефективності. Ведення декількох сторінок у соціальних мережах (написання, планування та постинг контенту, запуск реклами, відстежування результатів). Виконання доручень керівника відділу маркетингу. Розробка спільної загальної стратегії та бюджету маркетингу компанії.

Адміністратор учбового центру та салону краси

з 08.2014 по 08.2018 (4 роки)
Мережа салонів краси «Гармонія» та Учбовий центр «Beauty School» (індустрія краси, навчання), Київ (Краса, фітнес, спорт)

Посада - адміністратор учбового центру

Функціональні обов’язки: організація та контроль роботи учбового центру; ідеї, розробка реклами щодо долучення до навчання нових учнів; пошук, дзвінки та робота з базами моделей, викладачів, співробітників мережі салонів; робота у програмі 1С. Прийом телефонних дзвінків та консультація про послуги, що надаються для моделей, а також надання інформації щодо навчання. Закупівля інструментів та продукції як для навчання так і для інтернет-магазину, наповнення та розміщення товару безпосередньо на сайті; продаж. Регулювання роботи персоналу, робота з соціальними мережами, виконання доручень керівника.

Посада – адміністратор салону

Функціональні обов’язки: організація ефективної роботи салону; робота з клієнтами: запис, нагадування та консультування щодо послуг та продукції салону, розрахунок. Організація роботи майстрів: контроль та координація роботи; створення сприятливої атмосфери для роботи. Формування заявок на продукцію для салону та витратні матеріали. Розрахункові операції з клієнтами, щоденні виплати з/п майстрам та первинна бухгалтерія складалася та проводилася у програмі 1С.

Event-менеджер

з 03.2013 по 11.2013 (8 місяців)
Atmasfera 360, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Посада – Event-менеджер (організація концертів, презентацій, заходів, пресс-показів, виставок). У підпорядкуванні 6 співробітників: контролери та аніматори.

Функціональні обов’язки: виконання доручень Арт та PR-директора, робота з дизайнером по розробці макетів на афіши, флаєри, банери та іншу рекламну продукцію, співпраця з компаніями поліграфії. Консультування замовника щодо технічних можливостей приміщення по запиту. Планування, організація, проведення заходу, контроль та підготовка приміщення під: івенти, презентації, концерти, закриті концерти, бізнесс-семінари, зйомки ТВ-каналів та інше. Замовлення та контроль завозу звукового та світлового обладнання, організація та проведення саунд-чеків, перевірка та прогон візуалізацій, контроль наявності декорацій. Ведення соціальних мереж, анонсування заходів на: порталах, платформах, сіті-гайдах, сайтах, форумах. Адміністрування та координація роботи персоналу, постійний контакт з онлайн-адміністратором білетних кас/звітність по продажам. Налагодження бартерного партнерства з магазинами, ресторанами, арт-майданчиками та інше.


Додаткова інформація: крім основної посади в даній компанії працювала представником і менеджером з продажу, а також у кол-центрі.

Контролер

з 01.2010 по 05.2013 (3 роки 4 місяці)
ТОВ «Лінія кіно», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки: володіння інформацією про репертуар кінотеатру, зміст демонстрованих кінофільмів, вікові обмеження на них, розклад сеансів, та надання інформації відвідувачам у разі потреби. У разі виникнення конфліктних ситуацій між працівниками кінотеатру та відвідувачами вирішення розбіжностей, що виникли. Виконання окремих доручень адміністрації. Підготовка та контроль залу до відвідувачів та після закінчення сеансу, а також контроль за порядком всієї території кінотеатру.

Адміністратор, касир

з 08.2008 по 08.2009 (1 рік)
КФ ТОВ "Мультиплекс Холдинг", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки: володіння інформацією про репертуар кінотеатру, зміст демонстрованих кінофільмів, вікові обмеження на них, розклад сеансів, та надання інформації відвідувачам у разі потреби. У разі виникнення конфліктних ситуацій між працівниками кінотеатру та відвідувачами вирішення розбіжностей, що виникли. Виконання окремих доручень адміністрації. Підготовка та контроль залу до відвідувачів та після закінчення сеансу, а також контроль за порядком всієї території кінотеатру.

Робота з касовим апаратом, продаж та бронювання квитків.

Освіта

МАУП (Міжрегіональна Академія управління персоналом)

Соціологія (Соціологія управління та PR) - магістр, Київ
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Економіко-правовий технікум при МАУП

Соціально-правова робота - молодший спеціаліст, Київ
Середня спеціальна, з 2005 по 2008 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК Графічні редактори Робота з оргтехнікою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Людські якості: відповідально ставлюся до доручених завдань, старанність, ініціативність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: