Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 26 вересня 2023 PRO

Людмила

Секретар, діловод, особистий асистент керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Особистий асистент керівника

з 06.2018 по нині (5 років 10 місяців)
ТОВ «Ренджи Девелоплент», Київ (Енергетика)

Формування та контроль розкладу керівника: фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни.
Організація, забезпечення та адміністрування заходів за участю керівника, його ділових і приватних поїздок.
Ведення протоколів зборів і нарад, контроль виконання доручень і поставлених завдань, розсилка повідомлень, надання звітів керівнику.
Складання фінансових, статистичних звітів, ділової документації, підготовка доповідей, проектів наказів.
Координація роботи інших посадових осіб і відділів в частині завдань, поставлених керівником.
Забезпечення робочого місця керівника і його діяльності.
Зустріч відвідувачів і гостей керівника.
Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків.
Пошук і обробка необхідної інформації.
Проведення попередніх співбесід з кандидатами, яких підбирає керівник.
Підготовка всього необхідного для нових працівників ( робоче місце, електронна адреса від компанії, візитки, особистий номер телефону).
Представлення інтересів керівника в різних інстанціях, організаціях, виступ від його імені, інформування керівника про результати зустрічей.

Помічник керівника, секретар, діловод

з 06.2014 по 02.2018 (3 роки 8 місяців)
ТОВ «Інтерсорс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання особистих доручень керівника;
Вирішення організаційних питать; Прийняття дзвінків;
Підготовка інформації для керівника; Ведення діловодства підприємства; Зустріч гостей, приготування кави-чаю. Отримання, відправлення листів підприємства; Реєстрація вхідної вихідної кореспонденції; Виконання дрібних доручень ( ксерокс, скан, факс); Відкриття рахунків в банку, проведення любих змін; Проведення різних реєстраційних змін підприємства; Отримання та продовження ліцензій; Подача звітів; Обробка первинної документації; Отримання ключів для відправки звітності.

Юрисконсульт

з 09.2010 по 05.2014 (3 роки 8 місяців)
Юридична компанія «Особиста Власність», Київ (Юриспруденція)

Консультування щодо питань реєстрації ТОВ та Фізичних осіб підприємців; Підготовка уставних документів; Проведення реєстрації; Відкриття рахунку в банку.

Освіта

Київський економічний університет імені Вадима Гетьмана

Юридичний, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Додаткова інформація

Планування робочого дня керівника;
Ведення діловодства;
Ділова переписка;
Забезпечення офісу всім необхідним;
Організація і зустріч гостей; Впевнений користувач ПК;
Вирішувати конфліктні ситуації; планувати і оптимально організувати робочий процес;
Приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно;
Кумунікативні навички, вміння завоювати довіру колег, партнерів і вищого керівництва.
Додаткові відомості:
Оперативність в роботі;
Честність;
Відповідальність.
Одружена, є дитина.
Проживаю в Дніпровському районі (Березняки).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: