Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 березня 2024 PRO

Роман

Заступник фінансового директора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 10.2018 по 04.2020 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "ЮМаунт", Київ (Харчова промисловість)

Керівництво процесами розробки стратегічного плану розвитку бізнесу;
Моніторинг та контроль реалізації проектів стратегічного розвитку;
Пошук клієнтів та стратегічних партнерів;
Розробка функціональної та організаційної структури нових бізнесів;
Пошук та впровадження інновацій;
Розробка програми підвищення операційної ефективності бізнес-напрямків;
Організація фінансово-господарської діяльності бізнес-проектів;
Керівництво підбором кваліфікованого персоналу, управління та контроль роботи структур;
Керівництво маркетинговим супроводом;
Розробка схем фінансування проектів;
Повна розробка та впровадження юридичної конструкції компанії;
Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств;
Операційне управління та контроль діяльності компанії та її підрозділів;
Розподіл фінансових ресурсів та управління ліквідністю компанії;
Тестування, впровадження фінансових продуктів та інструментів компанії;
Ведення переговорів із ключовими клієнтами компанії;
Контроль за виконанням поставлених завдань перед відділами компанії.

Заступник фінансового директора

з 10.2010 по 10.2018 (8 років)
ГК ВЕРЕС, Київ (Харчова промисловість)

Організація роботи з формування доходів від проведення кредитно-розрахункових операцій;
Керування кредитним портфелем групи. Аналіз операційної, фінансової та іншої інформації. Контроль за дотриманням ковенант компаніями групи;
Вибудовування єдиної політики щодо роботи з фінансовими інститутами для компаній групи;
Управління відносинами з міжнародними та національними фінансовими інституціями. Розробка та реалізація схем залучення фінансування;
Організація та супровід складно-структурованих торгових та банківських продуктів;
Структурування кредитного портфеля за термінами, валютами, банківськими продуктами та вартістю;
Координація взаємодії між міжнародними компаніями групи щодо здійснення кредитно-розрахункових операцій;
Складання та контроль виконання платіжного календаря на поточний день, тиждень, місяць;
Розробка стандартів та процедур здійснення фінансово-розрахункових операцій;
Управління ліквідністю (формування доходу від короткострокових розміщень);
Участь у процесі оперативного фінансового планування;
Організація, супровід та контроль процесу реструктуризації бізнесу;
Супровід та контроль процедури банкрутства;
Корпоративне управління;

Заступник Генерального директора з інвестиційної діяльності та фінансування

з 10.2009 по 05.2010 (7 місяців)
Група компаній «Аррікано», Київ (Нерухомість)

Організація та супровід ділових відносин з банківськими установами щодо залучення проектного фінансування;
Реструктуризація кредитного портфеля за чинними фінансово-кредитними зобов'язаннями;
Проведення переговорів з міжнародними організаціями та інвесторами;
Координація фінансових та юридичних процесів з офісами компаній групи-нерезидентів;
Супровід підготовки, консолідації та надання фінансової звітності групи підприємств-резидентів, холдингової компанії;
Координація фінансових, будівельних та комерційних служб групи компаній, супровід підготовчого процесу щодо надання інформаційних даних потенційним інвесторам;

Казначей

з 04.2007 по 07.2009 (2 роки 3 місяці)
Група компаній «О’КЕЙ Україна», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль та управління рухом коштів.
Складання та контроль виконання платіжного календаря.
Розробка процедур та стандартів здійснення казначейських операцій.
Організація ділових відносин із фінансово-кредитними установами.
Відстеження та формування ризик - позицій компанії щодо грошових операцій.
Залучення фінансування у банках.
Координація дій пов'язаних з плануванням, здійсненням та документуванням платежів, участь у процесі оперативного фінансового планування щодо прогнозування фінансових потоків компанії.
Майнове та інше страхування.

Керівник групи банківських операцій казначейства

з 09.2000 по 04.2007 (6 років 7 місяців)
Група компаній «ТНК-ВР Україна», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управління фінансовими потоками;
Організація, супровід та контроль виконання фінансових операцій Компаній;
Сприяння своєчасному виконанню підприємством зобов'язань та платежів;
Контроль за відповідністю операцій, що проводяться, фінансовому та валютному законодавству;
Планування та координація фінансових операцій в Україні,
Кредитне фінансування;
Організація фінансових служб групи компаній.

Освіта

Український фінансово-економічний інститут

Спеціальність фінанси та кредит, отримав кваліфікацію бухгалтера – фінансист, Київ
Вища, з 1993 по 1997 (4 роки)

Знання і навички

MS Office 1С:Бухгалтерія M.E.Doc Клієнт-Банк

Додаткова інформація

Особисті та професійні якості:



Системність, структурність, сильні аналітичні можливості, орієнтація на результат.
Стратегічне бачення, критичність мислення, гнучкість у роботі, вміння визначати пріоритети, здатність приймати рішення та брати на себе відповідальність.
Творчий підхід до вирішення завдань, здатність знаходити оригінальні рішення у будь-яких ситуаціях.
Відмінні комунікативні, управлінські та організаторські навички як управління процесами чи проектами, так і людьми.


Досвід та навички:

Досвід у побудові різних команд, оптимізації структур (компаній та департаментів), реорганізації та трансформації компаній при побудові системних та структурованих підприємств.
Відмінно розуміюся на адмініструванні бізнесу та економіці, бізнес-плануванні, кадровій політиці.
Маю здібності та досвід вибудовування взаємин на різних рівнях, вирішення внутрішніх та зовнішніх проблемних та конфліктних ситуацій, знаходження компромісів та проведення переговорів будь-якої складності та на будь-якому рівні.
Активна персональна допомога у розвитку співробітників та підлеглих.
Вміння оперативно включитися та прийняти у пряме управління будь-який із підзвітних процесів.
Великий досвід проходження складних етапів розвитку компаній, роботи в стресових ситуаціях, передбачення та нівелювання ризиків, в управлінні ризиками.
Плановість, прозорість та звітність у роботі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: