Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 вересня 2018

Елена

Персональный ассистент, личный помощник руководителя, референт директора

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Helen Sokyrkina
Personal details:

Nationality: Ukrainian

Date of birth: 03.06.1995

Marital status: not married

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Academic qualifications:
2001 - 2010 - Specialized school No.165 with in-depth study of English language;
2010 - 2012 - Financial and jurisprudence lyceum within Kiev National University;
2011 - Royal Masonic School for Girls;
2012 - 2016 - Taras Shevchenko Kiev National University, BA Law, Specialisation "Financial Law";
2016-2017 - Taras Shevchenko Kiev National University, Constitutional and Financial Law, Specialist Degree.

Related experience:
Internship at Kiev district court, 2014;
Internship at Kiev district prosecutor's office, 2015.

20.06.2017-01.04.2018 – Personal Assistant / Manager at «BOINK Live Streaming Corp»
Key duties: secretarial support, maintaining of the daily schedule (e.g meetings, appointments, conferences); informational support/systematisation/monitoring/investigations in the concerning areas; drafting/translation/proofreading of the documents and contracts; management and supervision of the company's activities; stock sale, negotiations with clients and suppliers, market research, media-planning, company marketing.
Personal assistant of the Presdient of company: schedule and documents sorting, business trip organisation (booking tickets, hotels, transfer and visa).

Knowledge and skills:
Computer skills: proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), blind typing (Russian, Ukrainian), Legal system “Liga”, HUDOC etc.
Languages: Russian – native, Ukrainian – proficiency, English – upper-intermediate.
Personal traits: flexibility and strong interpersonal skills; eager to respond to new challenges and undertake difficult assignments; strong analytical and research skills, attention to details, reliable, as well as result-oriented; ability to work under pressure and meet deadlines. Business travel experience.

РЕЗЮМЕ

Сокиркіна Олена Сергіївна
Дата народження: 03.06.1995 р.
Адреса: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2001-2010 рр. - Спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови № 165;
2010 -2012 рр. - Фінансово-правовий ліцей КНУ;
2011 рр. – «Royal Masonic School for Girls»;
2012-2016 рр. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка, напрям «Правознавство», спеціалізація «Фінансове право», денна форма навчання, диплом бакалавра;
2016 – 2017 рр. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціалізація «Конституційне та фінансове право», диплом спеціаліста.

Юридичний досвід:
Під час навчання проходила виробничу практику:
Солом'янський районний суд міста Києва, 2014 р.;
Київська місцева прокуратура №9, 2015 р..

Місце роботи:
З 20.06.2017 р. до 01.04.2018 р. – Помічник керівника / Менеджер в міжнародній корпорації «BOINK Live Streaming Corp»
Обов’язки: організація робочого дня, ділових зустрічей; керівництво та слідкування за виконанням головних процесів діяльності компанії; продаж акцій та підготовка супровідної документації; подання та перевірка звітів продаж; переговори з клієнтами; маркетинг компанії. Виконання доручень керівника з організації роботи персоналу, організація подорожей (відкриття віз, бронювання квитків, готелей).

Професійні навички та знання:
Знання законодавства України, досвідчений користувач ПК (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Ліга Закон, Internet мережею, робота з різними типами реєстрів (судових рішень, фіз. та юр. осіб, HUDOC, арбітражних керуючих та ін.), складання процесуальних документів різного типу, користування офісною технікою тощо.
Володіння мовами: російська, українська, англійська.

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, старанність, здібність до швидкого навчання, комунікабельність, прагнення до особистого зростання та розвитку, вміння працювати як в команді, так і самостійно. Досвід ділових подорожей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: