Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 30 березня 2024 PRO

Іван

Sales development manager, 37 900 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

New business manager

з 08.2023 по нині (8 місяців)
Sales Titans, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

"Sales Titans" надає консалтингові послуги з наступних напрямків:
- консультування підприємців, власників бізнесів з питань побудови і розвитку продажів
- систематизація продажів, побудова відділів продажів для малого і середнього бізнесу
- рекрутинг спеціалістів у сфері продажів

Моя позиція передбачає наступний функціонал:
1) Пошук і залучення клієнтів
2) Ведення переговорів з підприємцями, власниками компаній
3) Консультування з питань систематизації, побудови і розвитку продажів
4) Проведення попереднього аудиту існуючої системи продажів
5) Супровід проектів, що реалізуються

New Business Manager

з 12.2020 по 04.2023 (2 роки 4 місяці)
Digital Trade Marketing Agency "Promobill", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Digital trade marketing agency «Promobill» – одна з найкращих digital агенцій України з фокусом на реалізацію національних промо кампанії (NCP - National Consumer Promotion) з метою збільшення частоти покупок.

Що я робив?
1.Забезпечував попередній моніторинг ринків, які цікаві компанії, шукав інформацію про потенційних клієнтів, досліджував видимий досвід потенційних клієнтів у digital, досвід реалізації промо кампаній у минулому.
2.Забезпечував лідогенерацію, яка відбувалася перш за все шляхом прямих звернень до ключових менеджерів (ЛПР, ЛВР) потенційних клієнтів - маркетинг менеджерів і директорів, digital менеджерів, trade marketing і e-commerce менеджерів, рідше до CCO, CEO або власників компаній.
3.Здійснював продажі та розвиток бізнесу у В2В. У команді я був саме тією людиною, яка забезпечувала повний процес комунікації з клієнтом з моменту першого контакту і до логічного завершення (контракт або пауза в комунікації). Загалом мій функціонал складався частково з функцій менеджера з продажу, проджект менеджера і керівника з продажів.
4.Організовував переговори та зустрічі нашої команди з ключовими особами компаній замовників. Від якості комунікації з ними, від якості презентації наших послуг під час зустрічей, якості наданих пропозицій, наявності маркетингових бюджетів у замовників залежав наш загальний результат

Мої інсайти і досягнення:
1.Мій накопичений за роки діяльності досвід у спілкуванні з людьми різного статусу і продажах різноманітних послуг став у нагоді і у сфері digital marketing.
2.До моєї появи у команді у якості New Business Manager декілька років не здійснювалися продажі послуг компанії на широкий ринок. Відбувалося становлення. Так історично склалося, що у компанії був ключовий клієнт - велика корпорація, контракт з яким переукладався декілька років поспіль. В певний момент власники компанії вирішили виходити далі на ринок і залучати нових клієнтів. Саме для цього я і був запрошений до команди.
3.Критеріями ефективності моєї діяльності були саме продажі послуг на широкий ринок, нові клієнти і контракти (наші KPI: 1) Кількість лідів 2) Кількість проведених зустрічей 3) Обсяги продажів) Оскільки ми пропонуємо клієнтам довготривалі проекти, цикл продажу у нас також є досить довгим.
4.Конверсія на рівні “проведені зустрічі - контракти” виявилася на рівні 4-5%. Через 5 місяців після початку моєї роботи був укладений контракт з новим клієнтом на суму 10000$.

Директор з розвитку (власний проект)

з 02.2016 по нині (8 років 2 місяці)
Cabriole – Culture Travel Club, Київ (Туризм)

Cabriole – Culture Travel Club - туристічна компанія, яка спеціалізується на організації авторських турів і подорожей із зануренням у вивчення різних культур через переживання нового унікального досвіду.

Що я роблю?
1.Створюю власний туристичний продукт, розробляю феєричні авторські туристичні програми рівнів premium і luxury з візитами на віденські бали у европейських містах (Відень, Рига, Нікосія, Лондон, Париж та ін.)
2.Забезпечую планування та реалізацію турів:
a.визначаю ключові події програми туру;
b.планую маршрут, складаю програму відпочинку з таймінгом;
c.організую роботу з постачальниками туристичних послуг (бронювання авіаквитків, готелі, трансфери, квиткі на події та ін.);
d.шукаю партнерів з організації (спільноти, клуби, інфлюенсери) і продажу турів та організую роботу з ними;
e.забезпечую супровід туристичних груп у ролі гіда, турлідера.
3.Організую продажі туристичного продукту:
a.організую лідогенерацію в основному за допомогою реклами в соцмережах;
b.веду переговори із учасниками турів;
c.проводжу презентації туристичних програм.

Мої інсайти і досягнення:
1.Отримав практичний досвід створення і реалізації власного туристичного продукту.
2.Коли ти сам пережив певний яскравий досвід, який тебе вразив, тобі дуже легко буде надихнути інших пережити такий самий досвід! Загалом відвідав вже більше 20 віденских балів у різних містах за весь період діяльності. Це незабутній досвід!
3.Отримав досвід організації групових (3-10 учасників) і індивідуальних візитів на найкращі віденські бали у європейських містах.
4.850 євро - такий середній чек при продажі групових туристичних програм.
5.«Українский бал у Відні», який створює наша українська діаспора в Австрії, це must visit для кожного вибагливого українського туриста! Впевнено рекомендую відвідати цю подію!

Директор з розвитку (власний проект)

з 10.2014 по нині (9 років 6 місяців)
Ballroom Culture and Dance Academy (Академія бальної культури и танцю), Київ (Освіта, наука)

Академія бальної культури і танцю – перша і єдина в Україні спеціальна програма комплексної підготовки до віденського балу, що передбачає вивчення і опанування таких тем і навичок як світський і бальний етикет, види і правила вечірнього дрес-коду, основи бальних танців.

Що я роблю?
1.Організую роботу Академії бальної культури и танцю:
a.самостійно викладаю індивідуальний курс навчання для дорослих учнів;
b.забезпечую пошук і підбір викладачів, асистентів і координую їхню роботу під час проведення відкритих групових курсів навчання;
c.організую проведення корпоративних майстер-класів.
2.Організую продажі продуктів навчання:
a.організую лідогенерацію в основному за допомогою реклами в соцмережах;
b.веду переговори із потенційними учнями;
c.проводжу презентації курсів навчання.
3.Забезпечую пошук партнерів і організую роботу з ними.
4.Виступаю лектором/спікером з теми «Особливості світової бальної культури. Танцювальний туризм»
5.Організую і проводжу практичний майстер-клас з теми «Сучасний етикет європейського балу» в індивідуальному, відкритому, корпоративному, благодійному форматі.
6.Консультую і допомагаю організовувати віденські бали в Україні і не тільки, виступаю ведучим балів.

Мої інсайти і досягнення:
1.Перетворив своє хобі - участь у віденських балах - на професію і став отримувати дохід від діяльності у сфері, яку дуже люблю. Перевірив на практиці, що заробляти на хобі можна!
2.Створив і навчився продавати власний продукт навчання у соціокультурній сфері, якого раніше не було на ринку.
3.Свій проект – це цікаво і складно одночасно. Потрібні знання і навичкі у зовсім різних сферах. І ще багато витримки і терпіння.
4.Реалізував підготовку до балів для багатьох вибагливих учнів
5.Провів багато майстер-класів у корпоративному форматі
6.Отримав досвід створення партнерської мережі, яка дозволяє продавати послуги

Business Development Expert

з 10.2013 по 10.2014 (1 рік)
EY Ukraine, Academy of Business, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Що я робив?
1.Отримував перший і яскравий досвід роботи у міжнародній компанії
2.Шукав клієнтів. Вів переговори з менеджментом корпоративних структур – лідерів своїх ринків, адже EY зосереджена перш за все на роботі з іменитими замовниками
3.Продавав тренінги і проекти корпоративного навчання, організаційного розвитку, консультаційні послуги
4.Координував роботу викладачів, консультантів

Які мої інсайти?
Працювати у компанії, де відбудовані всі (або майже всі) бізнес-процеси, це окреме задоволення. Представляти інтереси іменитого міжнародного бренду це престижно і перспективно. Але якщо ти вже відчув, що сфера, у якій ти працюєш, вже тобі не цікава і ти готовий піти далі або зовсім у іншу сторону, роби сміливий крок і досягай того, чого хочеш саме ти!

Менеджер з розвитку бізнесу, менеджмент-консультант, менеджер проектів

з 11.2010 по 08.2013 (2 роки 9 місяців)
Консалтингова група "Інновація", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Що я робив?
1.Вів переговори з топ-менеджерами та власниками компаній постачальників продуктів і послуг рівня Premium і Luxury
2.Продавав консалтингові послуги у сфері навчання і розвитку персоналу у сегменті «люкс», організаційного розвитку компаній
3.Брав участь у реалізації проектів як менеджмент-консультант (робив передпроектний аналіз ситуації, проводив діагностику, інтерв'ю, тестування учасників, готував звіти, брав участь у розробці проектів)
4.Забезпечував менеджмент проектів, координував роботу консультантів компанії
5.Проводив навчання, коучинг менеджерів з продажу

Які мої інсайти?
1.Просувати і продавати послуги у сегменті luxury не дуже просто, але цікаво! Ця сфера стимулює тебе постійно зростати якісно, розширювати свій кругозір.
2.Щоб продати щось власнику бізнесу ти повинен мати високий рівень особистісної зрілости, бути цікавим співрозмовником, мислити як власник бізнесу навіть коли ти звичайний менеджер.
3.Продажі у сегменті люкс – це про особливі відносини і довіру. Можна продавати легко, коли ти перш за все вмієш вибудовувати відносини з тими людьми, з якими ведеш переговори. Своєю головною гордістю за весь час зайнятості у вказаній компанії я вважаю продаж проекту розвитку і навчання персоналу для 5-зіркового українского готелю загальною вартістю 14000 євро. Більше року я «вирощував» цей проект, періодично телефонуючи керівнику готелю і нагадуючи про себе. Після завершення проекту керівник готелю підійшов до мене і сказав: «Дякую тобі, Іване, що ти був терплячим і телефонував мені. Завдяки твоїм зусиллям все відбулося». Я запам’ятав це назавжди.

Керівник відділу продажів

з 05.2009 по 04.2010 (11 місяців)
ООО "Укрпродінвест", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Що я робив?
1.Брав участь у реалізації проекту з просування на ринок України нових торговельних марок снекової групи продуктів харчування
2.Створював національну дистриб'юторську мережу: шукав контакти дистриб’юторів, вів переговори, організовував зустрічі, після підписання контракту контролював роботу дистриб'юторів
3.Проводив презентації продукції для торгових команд дистриб'юторів
4.Проводив переговори та організовував роботу з регіональними торговельними мережами

Які мої інсайти?
Коли виробник не ти, а тільки продаєш, треба мати широкий портфель продукції і не залежати від одного виробника. Наш проект завершився тоді, коли зупинив свою роботу виробник, який постачав нам головний наш продукт «паровоз». На превеликий жаль, ніхто з нашої команди не був готовий організувати виробництво самостійно. Тому ми зупинили нашу роботу і зайнялись іншими проектами

Директор

з 04.2009 по 11.2010 (1 рік 7 місяців)
ФОП Павлов Іван Олександрович, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Що я робив?
1.Вчився бути менеджером, продавцем і директором сам у себе.
2.Отримував перший досвід самостійної роботи, робив помилки, набивав перші «синці» а іноді і великі «шишки», втрачав наївність, вчився працювати з людьми.
3.Надавав послуги арбітражного керуючого, але зовсім недовго.
4.Надавав консультаційні послуги у сфері бухгалтерського обліку, аудиту. Звичайно не робив все сам. Шукав спеціалістів - бухгалтерів, аудиторів для виконання замовлень, тобто на цьому етапі продавав вже не тільки свій робочий час і експертизу.

Які мої інсайти?
Якщо є відчуття, що сфера діяльності не підходить тобі, змінюй її і змінюйся сам якомога скоріше, не втрачай цінний час і не жалкуй ні про що

Заступник директора

з 06.2004 по 04.2009 (4 роки 10 місяців)
ТОВ "Київська колегія консультантів "Совєтнік", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Що я робив?
1.Отримував перший після навчання в універі реальний досвід роботи у невеличкій компанії, яку заснував мій друг.
2.Шукав і залучав клієнтів. Уявіть собі, це був той час, коли менеджери з продажу телефонували «вхолодну» знаходячи потенційних клієнтів у «Жовтих сторінках». І я також це робив! І, що саме цікаве, вдавалося назначати зустрічі і потім перетворювати їх на контракти і замовлення. Так я навчився коммунікувати і продавати.
3.Продавав консультаційні послуги у сфері ведення обліку, аудиту, юридичних консультацій
4.Частково займався адміністративною роботою для забезпечення діяльності компанії.

Які мої інсайти?
Перша реальна робота це перевірка на міцність і різноманітний досвід. Пізніше я часто запитував себе, чи краще було б, якби пішов працювати у якусь велику компанію, а не в маленьку приватну? Можливо щось і було б краще. Але саме цей досвід дозволив мені у майбутньому не боятися прийняти рішення працювати самостійно і запустити свій власний проект

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет економіки, менеджменту та права; спеціальність "Менеджмент у сфері економічної конкуренції", Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Які мої інсайти?
Бути столичним студентом було цікаво і гарно. Але диплом свій після закінчення навчання я поклав на полицю і за весь час він мені знадобився тільки одного разу, пред’явив його роботодавцю аж у 2013 році, укладаючи контракт з міжнародною компанією Ernst & Young. Такі справи.

Додаткова освіта та сертифікати

Майстер-клас "Лідерство і особиста ефективність керівника". Innovation Consulting Group

2012

Майстер-клас "Практичні інструменти створення розкішного сервісу. Управління персоналом і його розвитком у сегменті Luxury"

2012

Тренінг "Ефективна комунікація", Академія бизнесу EY

2013

Тренінг "Навички продажів", Академія бизнесу EY

2013

Тренінг "Управління проектами", Академія бизнесу EY

2014

Курс навчання зі створення і реалізації соціальних проектів "Майстерня екологічного громадського активіста"

2016

Тренінг "Майстерність інтерпретації природної і культурної спадщини"

2019, 5 днів

Знання і навички

Ведення переговорів Продаж Організація подій Публічні виступи Навчання, викладання Проведення презентацій Переговори з власниками бизнесів Презентація и продаж продуктів сегментів premium и luxury Коммунікації Створення і реалізація туристичного продукту Консультування Лідерські навички SMM (social media marketing) Управлінські навички Управління проєктами Активний продаж Неконфліктність Продаж B2B Комунікабельність Здатність до навчання Робота із запереченнями

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Сергій Новіков

    Сергій Новіков

    Власник, "TheBestWorker - мастерня людини" (http://www.thebestworker.com)

    Контактні дані приховані
  • Олеся Зданкович

    Олеся Зданкович

    Власник, "Океан Подарунків" (https://oceangifts.com.ua/)

    Контактні дані приховані
  • Віктор Іванов

    Віктор Іванов

    Власник, ТОВ "Союз професійних консультантів"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Емоційно стійкий, врівноважений. Дуже комунікабельний. Відповідальний. Людина слова і діла. Цілеспрямований. Позитивно відношусь до змін.
Маю гарне почуття гумору. Вмію надихати оточуючих.
Грамотний. Дипломатичний.
Мені комфортніше працювати автономно, але в команді також вмію.
Гарний організатор. Маю підприємницьке мислення та досвід. У роботі і бізнесі я скоріше марафонець, ніж спринтер.
Дуже люблю відрядження та авіаперельоти.
Маю права водія категорії "B".
Маю досвід організації соціальних проектів у сфері екології, благодійних заходів

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: