Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 1 квітня 2024 PRO

Яна

Customer Experience Manager, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Обухів
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Сервіс парнер

з 09.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
Rozumiu, Київ (Освіта, наука)

- Побудова карти шляху клієнта (CJM)
- Вивчення точок контакту клієнта з компанією, розробка і реалізація планів щодо покращення клієнтського досвіду та поліпшення процесів
- Впровадження та контроль ініціатив (адміністративна частина, бот)
- Супроводження клієнтів
- Підтримка та розвиток діючих проектів Well-being
- Організація запуску програми підтримки
- Організація та забезпечення проведення вебінарів, практикумів-
- Організація офлайн заходів

Customer experience manager

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Darwin Global, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Організація і проведення опитувань, аналіз, звітність, презентація (NPS);
Триангуляція внутрішніх процесів по співробітникам компанії (організація, проведення, висновки та пропозиції по оптимізації внутрішніх процесів і комунікацій);
Ініціювання змін у карті шляху клієнта для покращення клієнтського досвіду.

На данній посаді консолідувала інформацію по всім клієнтам по NPS, оновила форми зворотнього зв'язку, і в результаті отримала на 50% більше фідбеку від клієнтів по точкам контакту з компанією.
Оперативна передача фідбеку від клієнтів після першого контакту з компанією (очікування, триггери, побажання)

Client Service manager

з 09.2015 по 09.2021 (6 років)
4service (http://www.4service.ua), Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Здійснення клієнт-сервісу: рішення проблем, відповіді на питання і заперечення, консультування та підтримка клієнтів;

Обробка і транслювання побажань і вимог клієнта.
Забезпечення документообігу та своєчасних оплат;

Просування додаткових послуг, підвищення маржинальності проектів;

Налаштування, організація і контроль ходу проекту.
Написання звітів.

Проведення робочих зустрічей і переговорів з продажу послуг;

Забезпечення високої задоволеності клієнтів сервісним обслуговуванням.
На даній посаді збільшила квоту по проектам в 20 разів, - кейсовий проект, та в результаті працуювала з компанією в міжнародному форматі.

Керівник відділу Служби Підтримки Таємних Покупців

з 11.2014 по 12.2015 (1 рік 1 місяць)
4service, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Організація роботи відділу "служби підтримки" з нуля.

Організація навчання персоналу та контроль ефективності роботи СП.

Визначення корисних виправлень і поліпшень системи.

Вирішення проблемних запитів, взаємодія з відділами компанії, закриття інцидентів.

Призначення пріоритетних запитів в залежності від типу, конкретного користувача або інших обставин.

Зберігання бази запитів (знань)
Контроль поточного стану наданих послуг, різних систем, задіяних у наданні послуг, ідентифікація очікуваних проблем та превентивне їх усунення.

На даній посаді автоматизувала процесси у відділі, підготувала шаблони відповідей, додала більше інформації на сайт- зменшила кількість звернень на 40%

Project manager

з 12.2013 по 12.2014 (1 рік)
4service, Київ (Услуги, маркетинг, реклама)

Участь у запуску інтернет проекту (тестування, розробка процесу автоматизації запуску проектів і т. д.)

Підготовка, налагодження та запуск проектів Mystery Shopping (Таємний Покупець);

Підготовка документації по проектам (інструкції, сценарії, сертифікації)

Контроль якості проведення оцінок, навчання валідаторів.

Складання унікальних анкет для малого і середнього бізнесу по галузях.

Звіт за виконаними проектами.

Ділове листування з клієнтами, надання звітності, відповідь на запити.

Нарахування заробітної плати, звіти по виплатах, виконаним проектам і т.д.

Эссаймент менеджер

з 09.2012 по 12.2013 (1 рік 3 місяці)
4service, Київ (Услуги, маркетинг, реклама)

Координація роботи по проекту;

Організація і координація роботи «таємних покупців» (пошук виконавців в регіонах, проведення інструктажів);

Розміщення оголошень на різних ресурсах для рекрутингу;

Контроль виконання квоти;

Формування звітності;

Робота з електронними розсилками (стартові листи за новими і поточними проектами);

Підвищення рівня лояльності та відповідальності ТП

Асистент відділу зовнішньої служби

з 09.2006 по 06.2010 (3 роки 9 місяців)
Medical data management, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Оператор Call-centr (телемаркетинг);

обробка інформації - кодування, введення (анкети);

Робота з формами і базами даних в Access (актуалізація, ведення та заповнення БД);

Навчання персоналу, перевірка заповнення анкет інтерв'юерами на наявність помилок.

Контроль якості маркетингової інформації.

Освіта

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Економічна кібернетика, Київ
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 7 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Pogodin Academy - академія практичної психології

з серпня 2019

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Adobe Photoshop MS Project Adobe

Додаткова інформація

Цікавить динамічна робота з можливістю реалізувати свої навички в області клієнтського сервісу та свій ідейний креатив в стратегії розвитку клієнтського шляху.


Про мене :
Я за прозорість, ясність, конкретику та за стратегію.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати