Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 вересня 2017

Євгенія

Нац. трейд-маркетолог, региональный бренд-менеджер, регіональний мен. з продажу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Житомир, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Тернопіль, Ужгород, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер управитель з питань регіонального розвитку (Захід)

з 07.2016 по 02.2017 (7 місяців)
ТОВ Торгівельний Дім "Дельта" (ТМ Гуляй Поле,ТМ Дельта), Запорожье (продукти харчування (бакалійна група) - виробництво та продаж)

Організація роботи дистрибьюторів по просуванню ТМ на підпорядкованій території.
Робота з дебіторською заборгованістю.
Аналітика, бюджетування, планування.
Всебічний вплив на розвиток та просування ТМ (допомога в розробці трейд-маркетингових заходів, локальних проектів, погодження бюджетів зі сторони виробника)
Контроль за проведенням акцій (національних та локальних).
Проведення роботи з ТК командами дистрибьюторів (навчання персоналу, цілі, задачі, контроль виконання, мотиваційні програми від виробника).
Моніторинг роботи дистрибьюторів по территоріі (стор-чеки, контроль проведення трейд-маркетингових заходів тощо).
Пошук нових ключових клієнтів (дистрибьюторських компаній), подальша підготовка до співпраці.
Проведення переговорів в рамках даного функціоналу.

Регіональний менеджер (Західний регіон)

з 06.2015 по 06.2016 (1 рік)
ПП Віктор і К (ТМ Королівський смак, ТМ Чугуєв Продукт), ТОВ Гідросенд (ТМ Кухар Рішельє), смт. Власовка, Кіровоградська область (FMCG, виробництво продуктів харчування бакалійної групи)

•Організація роботи дистрибьюторів по просуванню ТМ на підпорядкованій території.
•Робота з дебіторською заборгованістю.
•Аналітика, бюджетування, планування.
•Всебічний вплив на розвиток та просування ТМ (допомога в розробці трейд-маркетингових заходів, локальних проектів, погодження бюджетів зі сторони виробника, забезпечення необхідними POSM-матеріалами та ТО.
•Контроль за раціональним використанням маркетингових ресурсів.
•Проведення роботи з ЕТК командами дистрибьюторів (навчання персоналу, цілі, задачі, контроль виконання, мотиваційні програми від виробника - розробка та впровадження).
•Моніторинг роботи дистрибьюторів по территоріі (стор-чеки, контроль проведення трейд-маркетингових заходів тощо).
•Пошук нових ключових клієнтів (дистрибьюторських компаній), подальша підготовка до співпраці.
•Проведення переговорів в рамках даного функціоналу, в т.ч. з органами держ. служб.
•Участь в розробці нових продуктів/видів по ТМ-кам.

Регіональний трейд-маркетинг менеджер Захід (01.07.13-28.02.15); бренд-менеджер (07.03.12 - 30.06.13)

з 03.2012 по 03.2015 (3 роки)
ТДВ «ЖЛ» (Житомирська кондитерська фабрика «ЖЛ») (FMCG; виробництво кондитерських виробів)

Посаді обов’язки:
•Координація роботи підлеглих БМ, аналіз ефективності їхньої роботи, прийняття управлінських рішень в межах наданих повноважень;
•Співпраця з ТМ/РМ, надання їм всебічної консультаційної підтримки в межах наданих повноважень;
•Розробка та впровадження ефективних методів просування продукції на ринок. Контроль за запуском, аналіз ефективності проведених заходів;
•Всебічне сприяння в просуванні національних та локальних трейд-маркетингових заходів на ввіреній території;
•Співпраця з ДС в напрямках використання маркетингових бюджетів ввірених територій. Контроль за витрачанням коштів, проведення переговорів з ДС по питанням витрачання МБ та просування продукції на ринок, спільна розробка трейд-маркетингових активностей, контроль за запуском;
•Аналіз конкурентного середовища на ввіреній території . Розробка та подання пропозицій щодо ефективного просування продукції на ринок;
•Контроль за щомісячний обліком витрат маркетингового бюджету на території (Excel, EMS). При необхідності – самостійне планування / зведення маркетингових витрат по територіям. Вибіркові аудити/звірки по маркетинговим бюджетам.
•Визначення потреби в ТО на ввіреній території. Облік, контроль (в т.ч. інвентаризація та договірна база), проведення щомісячного аналізу ефективності його використання;
•Розробка додаткових інструментів для встановлення ТО на ввіреній території (розробка програм лояльності для ТРТ, ЕТК команд тощо);
•Визначення потреби в POS-матеріалах на ввіреній території, надання пропозицій щодо збільшення ефективності їхнього використання, прийняття участі в розробці нових видів POS-матеріалів;
•Проведення переговорів з потенційними клієнтами (мережі, роздрібні ТТ, альтернативні канали збуту) – в напрямку запуску ло.к акцій, встановлення ТО, брендування ТТ тощо;.
•Брендування ТТ (пошук ТТ, домовленості щодо можливості брендування, замовлення макетів в ГО, виготовлення та монтаж)
•Організація роботи промокоманд на ввіреній території (від етапу домовленості з ТРТ до контрольних функцій);
•Участь в спільному проекті ТДВ «ЖЛ» та цирку Кобзов Сіті (організація роботи промокоманд, проведення додаткових переговорів з керівництвом цирку щодо запуску різноманітних трейд-маркетингових заходів з метою підвищення лояльності зі сторони потенційних споживачів продукції, безпосередня розробка та впровадження даних заходів);
•Організація виїзних торгівель (виставки, ярмарки, фестивалі тощо) з залученням промокоманд для більш ефективного просування продукції на ринок
•Аналіз ефективності мерчандайзингу в різних каналах збуту, координація роботи мерчандайзерів на ввіреній території.

Провідний спеціаліст (напрям автокредитування) - звільнена внаслідок скорочення роздрібного бізнесу в Україні

з 11.2011 по 12.2011 (1 місяць)
ПАТ "Кредит Європа Банк" (Фінанси, банки, страхування)

•організація співпраці та підтримання тісних взаємозв’язків з автосалонами та акредитованими страховими компаніями м. Хмельницького, м. Тернополя;
•укладання договорів співпраці з автосалонами;
•консультування клієнтів щодо отримання авто кредитів в ПАТ «Кредит Європа Банк»;
•оформлення кредитних заявок та їх супроводження на етапі узгодження службами Банку;
•безпосередня видача авто кредитів по узгодженим кредитним заявкам;
•подальше супроводження виданих кредитів.

Начальник відділу маркетингу та реклами

з 04.2011 по 07.2011 (3 місяці)
ТОВ "Ясен-Поділля" (виробництво меблів, дилерство в меблевій сфері)

•розроблення стратегії розвитку бренду та просування продукції на ринок Хмельницької, Вінницької, Житомирської та Івано-Франківської областей;
•аналіз рекламної діяльності, яка відбувалась на підприємстві до створення відділу маркетингу та реклами, оцінка її ефективності;
•розроблення заходів рекламного характеру для просування продукції компанії (складання медіа-планів, розроблення концепції рекламної компанії, організація та контроль за виготовленням поліграфічної продукції, написання сценаріїв аудіо- та відеороликів під конкретну рекламну компанію тощо);
•аналіз ефективності проведених рекламних заходів та ефективності продажу продукції, що просувалась;
•проведення маркетингових досліджень з метою вибору оптимальних постачальників послуг рекламного характеру;
•ініціація, розроблення та запуск в тестовому режимі проекту – опитування клієнтів з метою створення бази потенційних клієнтів для можливості подальшого SMS-рекламування

Головний економіст

з 04.2007 по 03.2011 (3 роки 11 місяців)
Центральний комерційний макрорегіон ПАТ «Укрсоцбанк» Member of UniCredit Group (Фінанси, банки, страхування)

здійснення поточного контролю фактичного виконання бюджету активів/пасивів, бюджету доходів/витрат; проведення заходів по усуненню проблемних ситуацій, виявлених в результаті аналізу фактичного виконання планових показників бюджету; підготовка та надання форм управлінської звітності, що відносяться до компетенції відділу; аналіз банківських продуктів, процедур продажу продуктів, рівня процентних ставок та тарифів банків-конкурентів в регіоні; участь у розробці нових банківських продуктів або ж удосконалення існуючих продуктів/технологій; підтримка програм співробітництва з окремими клієнтами (забудовники, автосалони, страхові компанії тощо); активна участь у впровадженні нової сервісної моделі обслуговування клієнтів СМБ; організація процесу якісного продажу банківських продуктів; аналіз якості обслуговування клієнтів СМБ менеджерами підпорядкованих відділень; контроль за забезпеченням участі позичальників – клієнтів малого та середнього бізнесу в аукціонах Національного банку України з продажу іноземної валюти; організація та проведення навчальних семінарів для спеціалістів підпорядкованих відділень; участь у формуванні штатної чисельності (в т. ч. підбір кадрів) напряму СМБ Хмельницького макрорегіону; забезпечення двохстороннього взаємозв’язку з клієнтами малого та середнього бізнесу Хмельницького макрорегіону, в т.ч. підготовка відповідей на різноманітні звернення, заяви, скарги клієнтів тощо. Також виконую функції діловода підрозділу у якому працюю та функцію табельщика данного ж підрозділу.
організація співпраці та підтримання тісних взаємозв’язків з автосалонами м. Хмельницького та акредитованими страховими компаніями, проведення маркетингових досліджень та забезпечення PR – підтримки в межах Хмельницької області (складання медіа-планів маркетингової та рекламної діяльності філії, написання статей іміджевого та рекламного характеру, забезпечення загальнобанківських іміджевих заходів в регіоні, забезпечення маркетингової підтримки впровадження нових банківських продуктів та послуг), формування та освоєння бюджету використання капітальних інвестицій, укладання договорів з юридичними особами про співпрацю при кредитуванні на ТТВ, укладання договорів з юридичними особами на прийом платежів від населення, проведення навчання (семінарів, тренінгів) для персоналу підрозділів роздрібного обслуговування підлеглих відділень, ознайомлення працівників підлеглих відділень з нововведеннями в нормативних документах щодо здійснення грошових переказів СОФТ та Western Union. Окрім того виконувала функції секретаря Тарифного комітету, здійснювала контроль за дотриманням якості обслуговування клієнтів, забезпечувала співпрацю з регіональними відділеннями Пенсійного фонду та іншими соціальними фондами і установами, організовувала та проводила заходи по залученню, здійснювала заходи по залученню коштів фізичних осіб (організація роботи філії та відділень, контроль за дотриманням планових показників)

Спеціаліста з організації роздрібних продаж

з 10.2006 по 04.2007 (6 місяців)
Хмельницькому регіональному департаменті АКБ «ТАС-Комерцбанк» (Фінанси, банки, страхування)

проведення моніторингу рекламних носіїв м. Хмельницького, аналіз даних носіїв для вибору найбільш ефективного просування банківських продуктів на ринок м. Хмельницького та Хмельницької області, подальше просування банківських продуктів шляхом методів PR, організація співпраці з автосалонами та агентствами нерухомості м. Хмельницького

Освіта

Хмельницький державний університет

Інженерно-економічний, Хмельницький
Вища, з 1998 по 2004 (5 років 9 місяців)

Здобула кваліфікацію магістра з економіки («червоний» диплом ХМ № 25564564 виданий 30.06.2004 р. з правом роботи за фахом магістра з економіки підприємств), кваліфікацію економіста («червоний»диплом ХМ № 23295790 виданий 27.06.2003 р. з правом роботи за фахом спеціаліста: економіста), кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва («червоний» диплом ХМ № 20005838 виданий 01.07.2002 р. з правом роботи за фахом бакалавра з економіки)

Хмельницькому ліцеї із загальноосвітніми класами № 17

Хмельницький
Середня, з 1991 по 1998 (6 років 9 місяців)

нагороджена срібною медаллю «За успіхи в навчанні», атестат з відзнакою ХМ № 10542708 виданий 21.06.1998 р.

Додаткова освіта та сертифікати

КНУ ім. Тараса Шевченка (м. Київ) - курс «Бренд-менеджент» в рамках проекту «Університет

2013 рік (4 навчальних тижні 8 лекцій)

КНУ ім. Тараса Шевченка м. Київ - курс «Комунікаційннй інструменти для побудови репутації» в рамках проекту "Університет онлайн"

2015 р. (4 навчальних тижні)

КНУ ім. Тараса Шевченка м. Київ - курс "Захист прав споживачів" в рамках проекту "Університет онлайн"

2015 р. (4 навчальних тижні)

курс «SMM специалист» (Circle webgroup, Clever digital marketing)

2017 рік, 9 навчальних тижнів

Ефективний трейд-маркетинг при обмежених бюджетах, Киев, ТрейдМастерГруп, тренер Тетяна Скоробогатова

2017 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Користувач Internet MS Outlook MS Access Email HCL Notes Бухгалтерський облік ЄДР ProFIX СБОН Водійський досвід

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: