Резюме від 8 грудня 2016

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна відправити повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/793036/

Начальник отдела, заместитель начальника

Повна зайнятість.


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Начальник управління міжбанківських відносин

з 06.2012 по нині (4 роки 6 місяців)
Банк

Основні обов’язки:
- супроводження операцій за цінними паперами (підготовка та погодження з контрагентом договорів; відкриття рахунків та проставлення статпараметрів; контроль виконання умов угоди-руху коштів та цінних паперів; відображення в ОДБ розрахунків за операціями з цінними паперами, щомісячне нарахування процентів та амортизація дисконту/премії; здійснення операцій в системі інтернет-банкінг Розрахункового центру;
- супроводження операцій казначейства (підтвердження угод (МБК/МБД, форекс, СВОП) по системі SWIFT (відправка МТ300, МТ320); контроль, оформлення та підписання договорів, генеральних угод; контроль лімітів, руху коштів, сплати відсотків, комісій тощо; відображення в ОДБ розрахунків за міжбанківськими операціями, реєстрація інформації в «КредІнфо»;
- відкриття та ведення кореспондентських рахунків;
- обробка запитів, уточнень та розслідувань згідно платіжних доручень клієнтів банку; листування з банками-кореспондентами;
- формування та ведення юридичних справ банків-кореспондентів та контрагентів;
- робота з постановами про арешт/зняття арешту коштів банків;
- перевірка файлів статзвітності в межах своєї компетенції (D8, D9, E8, A7, E2, D3, C9, 70)

Головний спеціаліст Сектору кореспондентських відносин відділу дилінгу управління казначейських операцій

з 10.2009 по 06.2012 (2 роки 8 місяців)
Банк Кіпру, Київ (Банк)

Основні обов’язки:
- відкриття та ведення кореспондентських рахунків;
- реєстрація відкритих кореспондентських рахунків в НБУ та ДПІ;
- обробка запитів, уточнень та розслідувань згідно платіжних доручень клієнтів банку; листування з банками-кореспондентами;
- формування та ведення юридичних справ банків-кореспондентів;
- участь в написанні технічних процесів банківських операцій;
- перевірка та відправка через систему SWIFT платіжних доручень (МТ103, МТ202), запитів (МТ195, МТ196, МТ199, МТ299, МТ999).
- підтвердження валютних угод на МВРУ (депо/форекс) по системі SWIFT (відправка МТ300, МТ320).
- моніторинг операцій по кореспондентським рахункам на відповідність умовам Договорів.
- формування та візування електронних розрахункових документів (в порядку, визначеному внутрішньобанківськими процедурами) СЕП.

Головний спеціаліст Відділу кореспондентських рахунків управління валютних операцій

з 12.2008 по 10.2009 (10 місяців)
ВАТ Банк Столиця, (Банк)

Основні обов’язки:
- відкриття та ведення кореспондентських рахунків;
- реєстрація відкритих кореспондентських рахунків в НБУ та ДПІ;
- робота з системами SWIFT(формати повідомлень МТ1*,МТ2*,МТ9*), «Банк-клієнт»;
- обробка запитів, уточнень та розслідувань згідно платіжних доручень клієнтів банку; листування з банками-кореспондентами;
- розрахунок резерву за коштами, що розміщені на кореспондентських рахунках банків для відшкодування можливих втрат за кредитними операціями банку;
- звірка виписок по кореспондентським рахункам;
- перевірка статистичних звітів за формами № 552 «Звіт про надходження нерезидентів та продаж безготівкової іноземної валюти», № 555 «Звіт про переказ безготівкової іноземної валюти», № 618.01 «Звіт про залишки коштів, що розміщені в інших банках».

В.о. начальника відділення

з 02.2008 по 12.2008 (10 місяців)
ВАТ Банк Столиця, (Банк)

Основні обов’язки:
- керівництво діяльності Відділення;
- вирішення питань щодо роботи Відділення з урахуванням обмежень, які встановлюються органами правління Банку;
- розподіл обов’язків між працівниками Відділення та забезпечення необхідних умов праці співробітників;
- організація роботи Відділення з обслуговування клієнтів та безпосередньо саме обслуговування;
- надання консультаційних та інформаційних послуг щодо банківських операцій;
- пошук та залучення нових клієнтів для обслуговування на Відділенні;

Провідний спеціаліст Відділу обслуговування фізичних осіб операційного управління

з 02.2007 по 02.2008 (1 рік)
ВАТ Банк Столиця, (Банк)

Основні обов’язки:
- проведення операцій з розрахунково-касового обслуговування клієнтів;
- відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів (фізичних осіб резидентів та нерезидентів, юридичних осіб) у національній та іноземній валютах, у тому числі переказ грошових коштів з цих рахунків за допомогою платіжних інструментів та зарахування коштів на них;
- приймання вкладів (депозитів) від фізичних осіб в національній та іноземній валютах;
- відкриття та обслуговування акредитивів за інвестиційними договорами;
- робота з системою „Клієнт-Банк”
- надання консультаційних та інформаційних послуг щодо банківських операцій;

Касир Відділу касових операцій операційного управління

з 09.2006 по 02.2007 (5 місяців)
ВАТ Банк Столиця, (Банк)

Основні обов’язки:
- здійснення операцій, пов’язаних із прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу банку та операцій з обміну готівкової валюти;
- виплата та відправлення переказів по системам міжнародних переказів „Анелік”, „Лідер”, „Western Union”; - заповнення журналів про виплату та здійснення переказів фізичних осіб;
- здійснення операцій з використанням банківських платіжних карток;


Освіта

Київський національний університет біоресурсів та природокористування України

Диплом магістра з фінансів, м.Київ

Вища, з 07.2009 по 07.2010 (1 рік)

Херсонський державний аграрний університет

Диплом бакалавра. Спеціальність: облік і аудит., м.Херсон

Вища, з 09.2007 по 07.2009 (1 рік 10 місяців)

Херсонський державний університет

Диплом магістра. Спеціальність: викладач англійської мови та зарубіжної літератури, вчитель німецької мови, м.Херсон

Вища, з 09.2000 по 07.2005 (4 роки 10 місяців)


Додаткова освіта

  • Національний центр підготовки банківських працівників України (Курс: Кореспондентські відносини банку. Робота в поточних умовах) (2010)
  • Національний центр підготовки банківських працівників України (Інтенсивний курс: Англомовна банківська термінологія ) (2010)
  • Громадська організація Херсонського обласного центру „Успішна жінка” (Офіс-менеджер) (2001)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Офісні додатки Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

    Операційні системи та середовища OS Windows

    А також навики використання можливостей, що надає у користування всесвітня мережа Internet.
  • Фінансові програми АБС "Bars" (4 роки досвіду)
    Середній, більше 4-х років тому.
  • Финансовые программы АБС "SR Bank" (6 років досвіду)
    Середній, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська мова — експерт
  • Російська мова — експерт
  • Англійська мова — середній
  • Німецька мова — початковий

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Бажання навчатися та удосконалювати професійні навички, комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість, старанність.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: