Тетяна
Офіс-менеджер, адміністратор, керуючий, помічник директора, 18 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Івано-Франківськ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/826483
Додаткова інформація
Бойчук Тетяна Ігорівна (36 років)
Діти:син- 9 років.
Контактний тел.: [
E-mail: [
Освіта :
З 2004-2008 рік навчалась на денній формі навчання ( державне замовлення )у Івано-Франківському інституті менеджменту Тернопільского національно-економічного університету, та отримала диплом бакалавра з обліку та аудиту.
З 2008-2009 рік навчалась у Івано-Франківському інституті менеджменту Тернопільского національно-економічного університету, та отримала диплом спеціаліста з обліку та аудиту.
Досвід роботи :
З 2007 по 2010 ( вересень) рік працювала зам директора + бухгалтером на приватному підприємстві «Майстер-В».( вантажні перевезення по Україні авто тентованими(Volvo.Iveco.DAF) і самоскидами Краз.Камаз + пилорама.
З 2008 по 2009 рік працювала помічником головного бухгалтера на СПД «Бойчук СП».
2010( вересень)-2011 (травень)- працювала продавцем-консультантом верхнього одягу ТЦ " Легенда-Центр"...( ПП " Неньчин Р.В.)
2011(серпень)-2013 (листопад).адміністратор дитячого магазину "Модники та Модниці".
2014-2018 декрет.
Робота онлайн( продажі)
2020- робота за кордоном (Польща)
Серпень 2022-травень 2023
Керуючий магазином( одяг та взуття)
Mega Sale
Обов’язки:
підготовка документів на сертифікат походження пиломатеріалів.
робота з брокерами на митниці,
робота з документацією (на митницю) для відправаки пиломатеріалів на Італію.
ведення переговорів з диспечерами по вантажних перевезеннях по Україні .
прийняття та відправка факсу
заключення договорів на вантажні перевезення.
заключення договорів з автодорами на перевезення (щебню.гравію і т.д.) на ремонт доріг, укріплення мостів.
подання в податкову довідок про відсутність валюти за кордоном( для митниці).
Виписка накладних ;
Робота з актами та договорами;
Робота з платіжними дорученнями та чековими книжками;
Підготовка документів для здачі квартальних звітів.
Робота з програмою Клієнт-Банк.
робота з ТТН і шляховими листами на вантажне і легкове авто.
спілкування з клієнтами
складання робочого графіку для робочих на пилорамі ( 2 зміни)
заміна директора під час відрядження
нарахування та видача зарплати робочим
прийом звітів у водіїв-далекобійників(по Україні)
пошук перевезення по інтернету в Lardi -trans
організація відряджень
Прийом товару.Проведення ревізіі.Робота з клієнтською базою.Робота за касою.1 С
Складання графіку для персоналу,акти браку, накладні, резерви.
Особисті якості:
Відповідальна, тактовна, старанна, цілеспрямована, неконфліктна, ініціативна; організаторські здібності, хороша пам'ять, уміння працювати в команді, налагоджувати і підтримувати контакти, швидко навчаюся новому.
Коротке формулювання професійної приналежності і досвіду:
Здобуття посади , офіс- менеджера , адміністративної посади,помічник керівника, пов’язаної з можливістю набуття нового досвіду використання і розвитку вже наявних знань і навиків. Подальше кар’єрне і особисте зростання при розвитку компанії роботодавця.
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, діловод, асистент, помічник керівника
Івано-Франківськ
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, діловод, секретар
15000 грн, Івано-Франківськ
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Івано-Франківськ, Вінниця
,
ще 8 міст
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор
Івано-Франківськ
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Івано-Франківськ