Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 вересня 2023 PRO

Ольга

Адміністратор, бухгалтер, оператор ПК, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з управління проектом

з 08.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
Beeper Contact Center, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Управління групою співробітників до 30 осіб із метою забезпечення необхідних показників.
Оцінка якості дзвінків, проведення коучингів, надання зворотного зв'язку.
Контроль за виконанням показників, формування графіку згідно необхідної завантаженості лінії.
Аналіз показників.
Письмова комунікація з замовником.
Навчання персоналу.

Бухгалтер

з 02.2017 по 06.2018 (1 рік 4 місяці)
Обрій-2002, Житомир (торгівля)

Прийом та обрабка заявок в програмі Smart Bricks(інфополіс), відправка електронних накладних в програмі Ехite, Comarchedi, підшивка накладных.

Оператор

з 12.2011 по 01.2017 (5 років 1 місяць)
Beeper Contact Center, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків: робота зі скаргами та побажаннями, надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.
Здійснення вихідних інформаційних дзвінків: ведення телефонних продажів.

Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Економіка та підприємництво/облік та аудит, податковий контроль та аудит, Ірпінь
Незакінчена вища, з 2008 по 2010 (1 рік 9 місяців)

Житомирський Кооперативний коледж бізнеса та права

Економіка та підприємництво, бухгалтерський облік, Житомир
Середня спеціальна, з 2005 по 2008 (2 роки 9 місяців)

+диплом оператора ПК

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Access

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Більше 7 років досвіду роботи в Contact Centre.
За час роботи навчилась працювати з великим об'ємом динамічної інформації, роботі з аналітикою, контролю, плануванню, а також налагоджувати контакт з клієнтом, виявляти потреби клієнтів та вирішувати конфліктні ситуації.

Відповідально ставлюсь до роботи та покладених завдань, ввічлива, комунікабельна. Швидко навчаюсь новому.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: