Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Oleksandr

HR Generalist, менеджер з персоналу, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR manager

з 05.2023 по нині (11 місяців)
E-commerce, Київ (IT)

Менеджер по персоналу

з 10.2020 по 04.2023 (2 роки 6 місяців)
🏙️ NDA Девелоперська компанія, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Менеджер по персоналу департамента управления проектами

з 11.2017 по 06.2020 (2 роки 7 місяців)
🏙️ NDA Девелоперська компанія, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

HR generalist

з 08.2016 по 07.2017 (11 місяців)
🏙️ AVG Архітектурна майстерня (https://avg.world/ru/), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

HR generalist

з 12.2013 по 05.2016 (2 роки 5 місяців)
🏙️ Эртле-Буд, Дерффер Промисловий інжиніринг (http://www.ertlebud.com/ru/), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник відділу управління персоналом

з 01.2007 по 11.2013 (6 років 10 місяців)
🏙️ Генпідрядник корпорації "Укравто" (4 юридичних особи - штат 200-500 співробітників), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

з 08.2005 по 01.2007 (1 рік 5 місяців)
🏙️ «Золотий мандарин», АЗС «Золотий гепард», (http://goldmandarin.com.ua/, 2 юридичних особи – штат 200 співробітників), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Економіст – бухгалтер, інспектор з кадрів

з 11.2004 по 07.2005 (8 місяців)
🏙️ Хмільницьке автотранспортне підприємство 10511, Хмільник (Автобізнес та автосервіс)

Освіта

📚 Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

🎓 Спеціальність: «практична психологія», Київ
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

📚 Хмельницький технологічний університет «Поділля»

🎓 Спеціальність: «менеджмент організацій», Хмельницький
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

КК «Школа продуктивності» Майстер-клас на тему «Безпомилковий відбір і оцінка персоналу»

2008 рік

Семінар на тему «Звільнення по ініціативі роботодавця»

2009 рік

Університет «Крок» Курси 1С:Заробітна плата і кадри

2013 рік

Курси англійської мови

2015 рік

Додаткова інформація

Функціонал

🎯 Рекрутинг (executive search, headhunting)
🔹 Закриття великої кількості вакансій в сфері девелопменту, архітектури, промислового інжинірингу, продажів. Підбирав персонал в департаменти продажів, управління проектами, управляючі компанії, відділи проектування промислових об’єктів, житлових комплексів, інтер’єрів торгових центрів, приватних резиденцій, заводів, будівельних дільниць (починаючи з позиції інженера-конструктора КЗ, КМ, архітектора, інженера-технагляду, та закінчуючи ГАП, ГІП, головний бухгалтер, директора управляючої компанії, керівника будівельного проекту). Хороша експертиза в даних сферах
🔹 Розробка інженерно-технічних опитувальників та проведення тестування, анкетування претендентів, профілів посад. Разом з головою напрямку оцінка Soft skills, Hard skills та ухвалення фінального рішення
🔹 Створення бази кадрового резерву (більше 1500 резюме), ведення shot list для швидкого аналізу та пошуку резюме кандидатів
🔹 Проведення психологічного тестування особистих якостей претендентів Exec-u-Test по методології Перформії Visotsky

🤝 Корпоративна культура та адаптація персоналу (onboarding)
🔹 Організація корпоративних заходів (Дні народження, Новий рік, День народження компанії)
🔹 Участь в проведені опитування для вивчення рівня залучення, лояльності персоналу eNPS
🔹 Контроль підготовки робочого місця, пк
🔹 Знайомство з колегами, корпоративними правилами компанії, організаційною структурою, формування та вручення Welcome Box
🔹 Розробка інформаційних розсилок про нових співробітників
🔹 Exit interview

📑 Кадрове діловодство
🔹 Досвід ведення кадрового діловодства від 50 до 200 робітників, кілька юридичних осіб
🔹 Відновлення кадрового діловодства з «0»
🔹 Розробка посадових інструкцій, анкет, положень
🔹 Досвід ведення та нарахування заробітної плати більше 100 співробітників
🔹 Контроль, облік та видача заробітної плати лінійним керівникам будівельних дільниць
🔹 Ведення єдиного соціального внеску для більше 50 співробітників (отримано більше 200 т. грн.)
🔹 Організація навчання співробітників, сертифікація
🔹 Формування організаційної структури з фото співробітників (LibreOffice Draw, Visio);
🔹 Ведення особових справ, кадрового документообігу в CRM системі «Elma»
🔹 Контроль та впровадження системи табельного обліку по 20 будівельним об’єктам, виїзди на об’єкти.

👪 Сімейний стан: одружений, дочка

🔊 Володіння мовами: українська – вільна, російська – вільна

🧠 Знаня ПК: Elma, Bitrix, E-Staff, Microsoft Office, Photoshop, електронна пошта

📷 Хобі: психологія, фотографія, колаж

🚘 Водійське посвідчення: категорія «В», власне авто

💪 Особисті якості: емоційний інтелект, організаторські здібності, націленість на результат, комунікабельність, завзятість, почуття гумору, оптимізм

🚉 Готовий до відряджень

Проживаю в м. Вишневе

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: