Резюме від 1 травня 2024 Файл

Олена

Керівник напрямку навчання та розвитку персоналу, бізнес-тренер

Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КошубськаОлена В'ячеславівна
25 грудня 1978

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні компетенції:

Побудова повних процесів за напрямками набір, навчання, розвиток і контроль роботи персоналу:
• розробка політики і методології в області набору, навчання, розвитку та оцінки персоналу;
• розробка та реалізація програм навчання та підвищення кваліфікації (семінари, тренінги, інтерактивні навчальні курси, коучинг, посттренінговий супровід);
• розробка та впровадження стандартів якості навчання і роботи співробітників;
• розробка та реалізація програм оцінки роботи персоналу;
• створення корпоративного Навчального Центру з нуля, включаючи підготовку внутрішніх бізнес тренерів та супервайзерів-наставників.

Досвід роботи:

Січень 2022 – Березень 2022
Мережа медичних лабораторій «Сі Ес Ді»
Кількість персоналу – 1000
Посада: Начальник відділу навчання
Обов'язки:
• Координація, контроль та розвиток співробітників відділу.
• Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання та розвитку персоналу (визначення ефективного формату, створення сценарію, ТЗ, визначення дизайну, створення методичних матеріалів, електронних курсів, проведення заходів).
• Розробка та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу департаменту продажів (hard- и soft-skills).
• Розробка і проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
• Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.

Грудень 2015 – Січень 2022
Страхова Група «ТАС»
Кількість персоналу – 3000
Посада: Заступник директора тренінгового центру / Заступник директора департаменту маркетингу та прямих продажів
Обов'язки:
• Координація, контроль та розвиток співробітників тренінгового центру та управління прямих продажів.
• Розробка та реалізація програм набору та адаптаціі нових співробітників.
• Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання, розвитку, контролю та мотивації персоналу (процедур, інструкцій, скриптів, тестів, методичок, тощо).
• Координація взаємодії співробітників всередині департаменту і компанії в цілому (зони відповідальності, KPI, звітність, оцінка ефективності роботи та ін.).
• Повний цикл організації та проведення заходів навчання та розвитку персоналу мережі та департаменту прямих продажів (визначення потреби в навчанні, підготовка, проведення навчання (hard- і soft-skills), оцінка ефективності навчання, формування індивідуальних програм розвитку для співробітників, післятренінговий супровід і т.д.).
• Проведення аналізу щодо визначення сильних та слабких сторін роботи персоналу: можливих зон професійного та особистого розвитку співробітників, рівня професійного вигорання персоналу, тощо (ассесмент - центр, атестація, тестування, інтерв'ювання тощо).
• Проведення комплексних заходів з розвитку персоналу мережі (визначення зон росту, підготовка та проведення групових та індивідуальних зустрічей, коуч-сесій, мастер-класів, тощо).

Квітень 2011 – Травень 2015
Міжнародна мережа контактних центрів «BEEPER»
Кількість персоналу - 500
Посада: Керівник служби навчання та контролю якості
Обов'язки:
• Розробка та впровадження з нуля системи адаптації, навчання та підвищення рівня професійних знань, умінь і навичок співробітників Компанії, відповідно до її цілей та стратегії.
• Розробка та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу (hard- и soft-skills).
• Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.
• Створення та проведення тренінгів з розвитку навичок для різних категорій персоналу Компанії. Основні тренінги:
- Продажі,
- Модель ефективного телефонного обслуговування,
- Клієнтоорієнтований сервіс,
- Ресурси стресостійкості,
- Робота з негативно налаштованим, агресивним клієнтом,
- Управлінські навички для супервайзерів.
- Післятренінговий супровід (семінари, польові аудити, коучинг).
• Розробка, організація, впровадження та проведення оцінки персоналу Компанії (ассесмент - центр, оцінка-360, атестація, тестування, тощо)
• Розробка і проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
• Координація та проведення командоутворюючих заходів для співробітників Компанії.
• Моніторинг та організація зовнішніх курсів навчання, формування бюджету.
• Управління персоналом навчального центру, в тому числі дистанційне (відбір, навчання, розвиток, оцінка, контроль).
• Розробка і проведення тренінгових заходів для зовнішніх замовників (компаній-партнерів: авіакомпаній, інтернет-магазинів, автомобільних компаній і т.д.).
Освіта:вища
Національний університет «Україна»
Спеціальність: Соціальна работа, спеціаліст

Національний університет Києво-Могилянська академія
Спеціальність: біологія (н/вища).

Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач.
Особисті якості: лідерські, організаторські та викладацькі здібності, ініціативність, вміння створювати сприятливий психологічний клімат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: