Олена
Керівник напрямку навчання та розвитку персоналу, бізнес-тренер
- Age:
- 45 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10238388
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
25 грудня 1978
[
тел. [
Професійні компетенції:
Побудова повних процесів за напрямками набір, навчання, розвиток і контроль роботи персоналу:
• розробка політики і методології в області набору, навчання, розвитку та оцінки персоналу;
• розробка та реалізація програм навчання та підвищення кваліфікації (семінари, тренінги, інтерактивні навчальні курси, коучинг, посттренінговий супровід);
• розробка та впровадження стандартів якості навчання і роботи співробітників;
• розробка та реалізація програм оцінки роботи персоналу;
• створення корпоративного Навчального Центру з нуля, включаючи підготовку внутрішніх бізнес тренерів та супервайзерів-наставників.
Досвід роботи:
Січень 2022 – Березень 2022
Мережа медичних лабораторій «Сі Ес Ді»
Кількість персоналу – 1000
Посада: Начальник відділу навчання
Обов'язки:
• Координація, контроль та розвиток співробітників відділу.
• Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання та розвитку персоналу (визначення ефективного формату, створення сценарію, ТЗ, визначення дизайну, створення методичних матеріалів, електронних курсів, проведення заходів).
• Розробка та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу департаменту продажів (hard- и soft-skills).
• Розробка і проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
• Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.
Грудень 2015 – Січень 2022
Страхова Група «ТАС»
Кількість персоналу – 3000
Посада: Заступник директора тренінгового центру / Заступник директора департаменту маркетингу та прямих продажів
Обов'язки:
• Координація, контроль та розвиток співробітників тренінгового центру та управління прямих продажів.
• Розробка та реалізація програм набору та адаптаціі нових співробітників.
• Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання, розвитку, контролю та мотивації персоналу (процедур, інструкцій, скриптів, тестів, методичок, тощо).
• Координація взаємодії співробітників всередині департаменту і компанії в цілому (зони відповідальності, KPI, звітність, оцінка ефективності роботи та ін.).
• Повний цикл організації та проведення заходів навчання та розвитку персоналу мережі та департаменту прямих продажів (визначення потреби в навчанні, підготовка, проведення навчання (hard- і soft-skills), оцінка ефективності навчання, формування індивідуальних програм розвитку для співробітників, післятренінговий супровід і т.д.).
• Проведення аналізу щодо визначення сильних та слабких сторін роботи персоналу: можливих зон професійного та особистого розвитку співробітників, рівня професійного вигорання персоналу, тощо (ассесмент - центр, атестація, тестування, інтерв'ювання тощо).
• Проведення комплексних заходів з розвитку персоналу мережі (визначення зон росту, підготовка та проведення групових та індивідуальних зустрічей, коуч-сесій, мастер-класів, тощо).
Квітень 2011 – Травень 2015
Міжнародна мережа контактних центрів «BEEPER»
Кількість персоналу - 500
Посада: Керівник служби навчання та контролю якості
Обов'язки:
• Розробка та впровадження з нуля системи адаптації, навчання та підвищення рівня професійних знань, умінь і навичок співробітників Компанії, відповідно до її цілей та стратегії.
• Розробка та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу (hard- и soft-skills).
• Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.
• Створення та проведення тренінгів з розвитку навичок для різних категорій персоналу Компанії. Основні тренінги:
- Продажі,
- Модель ефективного телефонного обслуговування,
- Клієнтоорієнтований сервіс,
- Ресурси стресостійкості,
- Робота з негативно налаштованим, агресивним клієнтом,
- Управлінські навички для супервайзерів.
- Післятренінговий супровід (семінари, польові аудити, коучинг).
• Розробка, організація, впровадження та проведення оцінки персоналу Компанії (ассесмент - центр, оцінка-360, атестація, тестування, тощо)
• Розробка і проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
• Координація та проведення командоутворюючих заходів для співробітників Компанії.
• Моніторинг та організація зовнішніх курсів навчання, формування бюджету.
• Управління персоналом навчального центру, в тому числі дистанційне (відбір, навчання, розвиток, оцінка, контроль).
• Розробка і проведення тренінгових заходів для зовнішніх замовників (компаній-партнерів: авіакомпаній, інтернет-магазинів, автомобільних компаній і т.д.).
Освіта:вища
Національний університет «Україна»
Спеціальність: Соціальна работа, спеціаліст
Національний університет Києво-Могилянська академія
Спеціальність: біологія (н/вища).
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач.
Особисті якості: лідерські, організаторські та викладацькі здібності, ініціативність, вміння створювати сприятливий психологічний клімат.
Similar candidates
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Kyiv, Boryspil
Керівник відділу навчання, бізнес-тренер, менеджер з розвитку персоналу
Kyiv, Irpin
,
more 2 cities
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажу
Kyiv
HR-директор, HR-менеджер, руководитель службы персонала
40000 UAH, Kyiv
Бизнес-тренер, керівник T&D напрямку, менеджер з партнерського розвитку
Kyiv