Resume from May 8, 2024 PRO

Людмила

Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Boryspil, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника відділу персоналу та державної служби

from 02.2022 to now (2 years 3 months)
Державна казначейська служба України, Київ (Державні організації)

Забезпечення підготовки матеріалів щодо призначення на посади та звільнення з посад працівників апарату Казначейства, підготовка відповідних проектів наказів. Оформлення документів про присвоєння рангів державним службовцям, обчислення стажу роботи та державної служби, участь в організації складання Присяги державного службовця особами, які вперше вступають на державну службу. Участь у заходах щодо організації та проведення конкурсу на посади державної служби категорій «Б» і «В» в апараті Казначейства, а також керівників територіальних органів Казначейства, вивчення потреби в персоналі на вакантні посади в апараті Казначейства. Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз кількісного та якісного складу державних службовців. Формування та ведення електронного обліку особових справ державних службовців апарату Казначейства в інформаційно-аналітичній системі "Кадри". Здійснення роботи, пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників апарату Казначейства. Забезпечення організації проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в І апараті Казначейства, перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", підготовка довідок про їх результати. Здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років працівникам апарату Казначейства. Формування графіку відпусток працівників апарату Казначейства, та керівників головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві, підготовка проектів наказів про надання відпусток працівникам апарату Казначейства. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію з питань, що належать до компетенції Відділу, виконання інших доручень начальника Управління, керівництва Казначейства в межах компетенції.

Завідувач сектору роботи з персоналом

from 08.2020 to 12.2021 (1 year 4 months)
Управління Державного агентства меліорації та рибного господарства в м. Києві та Київській області, Київ (Державні організації)

Планування та контроль за виконанням роботи сектору та забезпечення
виконання завдань щодо реалізації державної політики з питань кадрової роботи та
державної служби в Управлінні. Надання керівництву пропозиції про підбір,
переміщення, звільнення, заохочення та дисциплінарних стягнень працівників.
Проведення роботи по реалізації Закону України «Про очищення влади». Здійснення
обліку військовозобов'язаних і призовників Управління Державного агентства рибного
господарства у м. Києві та Київській області. Забезпечення планування підвищення
кваліфікації та організація, здійснення оцінювання службової діяльності державних
службовців. Участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової роботи.

Спеціаліст сектору персоналу

from 03.2019 to 07.2020 (1 year 4 months)
Регіональний сервісний центр МВС в м. Києві, Київ (Державні організації)

Ведення особових справ державних службовців, формування особових справ, внесення відповідних записів до них, ведення обліку та зберігання особових справ працівників. Ведення встановленої звітно – облікової документації. Готування проєктів наказів з особового складу. У межах своєї компетенції здійснення заходів для забезпечення трудової дисципліни. Підготовка довідок з місця роботи, надання копій документів за заявою працівників. Надання в межах своєї компетенції методичної, практичної та консультаційної допомоги працівникам Територіальних сервісних центрів РСЦ МВС в м. Києві з питань, що відносяться до компетенції Сектору. Проведення роботи по реалізації Закону України «Про очищення влади». Здійснення обліку військовозобов'язаних і призовників РСЦ МВС в м. Києві та перевірки військового квитка на відповідність чинному законодавству у претендентів на посади державних службовців. Перевірка дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку РСЦ МВС в м. Києві.

Старший інспектор з кадрів, юрисконсульт

from 12.2018 to 02.2019 (2 months)
Коледж ресторанного господарства НУХТ(м. Київ), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Кадрове діловодство (прийом та звільнення працівників, заповнення трудових книжок, ведення особових справ, штатний розпис, оформлення наказів) підготовка статистичних звітів, облік листків непрацездатності працівників, контроль складання табелів обліку робочого часу, зберігання документів для здачі їх до архіву, співпраця з державними, контролюючими та органами влади.

Директор

from 11.2017 to 06.2018 (7 months)
ТОВ «Центр розвитку дитини «Країна мрій», Бориспіль (Освіта, надання послуг)

Адміністративна робота, співпраця з державними, контролюючими та органами влади (планування та контроль за здійсненням виховної та навчальної роботи відповідно до програми, нагляд за суворим дотримання встановленого режиму дня і сітки занять, підготовкою свят, організація дозвілля дітей, ведення роботи з батьками з питань виховання дітей в сім'ї, контроль за прийомом та звільненням персоналу, оформленням наказів).

Начальник відділу кадрів

from 01.2013 to 02.2017 (4 years 1 month)
Державна установа «Лабораторний центр на залізничному транспорті Держсанепідслужби України», Київ (Медицина, епідеміологія)

•кадрове діловодство - прийом та звільнення працівників, заповнення трудових книжок, ведення особових справ, штатний розпис,оформлення наказі,в організація роботи відділу з іншими структурними підрозділами та відокремленими підрозділами;
•забезпечення кадрами необхідних спеціальностей і кваліфікації;
•ведення графіку надання щорічних відпусток;
•підготовка статистичних звітів, облік листків непрацездатності працівників, контроль складання табелів обліку робочого часу, зберігання документів для здачі їх до архіву;
•виконання вимог інструкцій, наказів, розпоряджень з питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, виробничої санітарії; підготовка матеріалів, а також участь в засіданнях, апаратних нарадах, семінарах, конференціях, з питань що стосуються діяльності відділу.
•кадрова та консультативна робота з відокремленими підрозділами

Старший інспектор з кадрів

from 01.2012 to 12.2012 (11 months)
Державний заклад «Центральна санітарно-епідеміологічна станція на залізничному транспорті України» МОЗ України, Київ (Медицина, епідеміологія)

Кадрове діловодство (прийом та звільнення працівників, заповнення трудових книжок, ведення особових справ, штатний розпис , оформлення наказів).

Інспектор з кадрів

from 04.2011 to 11.2011 (7 months)
ТОВ «Центр розвитку дитини «Країна мрій», Бориспіль (Освіта, надання послуг)

Кадрове діловодство (прийом та звільнення працівників, заповнення трудових книжок, ведення особових справ, штатний розпис, оформлення наказів).

Інспектор з кадрів

from 05.2010 to 04.2011 (11 months)
ТОВ «Телерадіокомпанія «ТелеРадіоСвіт», Київ (Створення і трансляція телевізійних програм)

Кадрове діловодство (прийом та звільнення працівників, заповнення трудових книжок, ведення особових справ, штатний розпис, оформлення наказів).

Біолог з виконання хімічних досліджень санітарно-гігієнічної лабораторії.

from 04.2005 to 08.2009 (4 years 4 months)
СЕС Державного управління справами, Київ (Медицина, сфера послуг)

Підготовка та проведення фізико-хімічних аналізів харчових продуктів, води та ін. Проведення радіологічних досліджень. Оформлення результатів аналізів і випробувань. Проведення державної санітарної експертизи та видача висновків.

Лаборант з вищою освітою санітарно-гігієнічної лабораторії

from 02.1999 to 04.2005 (6 years 2 months)
Андрушівська районна СЕС, Андрушівка (Медицина, епідеміологія)

Підготовка та проведення фізико-хімічних аналізів харчових продуктів, води та ін. Проведення радіологічних досліджень. Оформлення результатів аналізів і випробувань.

Медична сестра поліклініки

from 03.1998 to 01.1999 (10 months)
Андрушівське ТМО в м. Андрушівка, Житомирська обл., Андрушівка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом хворих, вимірювання внутр.-очного тиску, маніпуляційний кабінет, кабінет стоматолога, лфк, фізіотерапевтичний кабінет.

Education

Київський Національний лінгвістичний університет м. Київ

Спеціальність «Правознавство»,кваліфікація: спеціаліст з права, юрист., Київ
Higher, from 2013 to 2014 (9 months)

Білоцерківський Національний аграрний університет м. Біла Церква

Спеціальність «Правознавство» кваліфікація: бакалавр права ., Біла Церква
Higher, from 2009 to 2013 (3 years 7 months)

Житомирський державний педагогічний університет ім. І.Франка

Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія», кваліфікація: вчитель біології, валеології та основ екології, Житомир
Higher, from 1998 to 2002 (3 years 8 months)

Житомирське базове медичне училище

Спеціальність «Лікувальна справа», кваліфікація: фельдшер., Житомир
Higher, from 1995 to 1998 (2 years 9 months)

Additional information

Практичні навики:
- вільне володіння українською мовою, англійська – базовий рівень;
- користувач ПК;
- вміння працювати в Microsoft word, Microsoft excel та PowerPoint;
- практичний досвід роботи в команді;
- ведення кадрового діловодства;
- досвід роботи в системі електронного документообігу "АСКОД", системі "Кадри", системі управління людськими ресурсами ( HRMIS);
- практичний досвід в роботі санітарно – епідеміологічної служби;
- досвід роботи з державними установами, органами влади;
- практичне використання знань по цивільному, господарському, трудовому, адміністративному, кримінальному праву, податкового законодавства;
- талант командного гравця;
- бажання рости та розвиватися;
- вміння планувати, ставити задачі та вести контроль за їх виконанням.

Особисті якості: Аналітичний склад розуму, комунікабельність, ініціативність, пунктуальність, урівноваженість, доброзичливість, стресостійкість, готовність допомогти, постійне прагнення до вдосконалення та здатність наполягати, переконувати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: