Resume from April 27, 2024 File

Сергій

Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажу

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Казанцев Сергій Олександрович
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажу
Дата народження 30 листопада 1977 р.
Місто Київ
Контактна інформація:
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
Повна вища, Київський національний університет будівництва та архітектури, спеціальність «Промислове та цивільне будівництво», інженер-будівельник, спеціаліст
Професійний досвід:
1998 – 2000 Технічний редактор у ГО «Інститут Національного Державознавства»
Сліпий набір та редагування текстів, зображень. Створення макетів брошур, листівок, макетування книжної продукції. Робота у Word, Exel, QXPres, Photoshop.
2000 - 2004 Менеджер з продажу будівельних матеріалів у ЗАТ «Центросталь-Домсталь»
Реалізація наступної продукції:
лакофарбова продукція;
склоблоків, стільниць, сантехнічних виробів Коло;
вініловий сайдинг та софіт Боришев, Вокс;
мансардні вікна Факро, Рото, Велюкс;
саморізи Езве, Кельнер;
продукція власного виробництва зі сталі оцинкованої та з покриттям (металочерепиця, профнастил, сталевий сайдинг та софіт, добірні елементи для покрівлі та фасаду).
2004 - 2005 Начальник відділу продажу ЗАТ «Центросталь-Домсталь»
2005 -2006 Начальник відділу реалізації і поставок ТОВ «Фастех»
2006 – 2008 Директор з продажу ТОВ «Фастех»
Основні показники, по яким оцінювалась ефективність роботи менеджерів:
• Вартість заключених договорів (ВД)
• % МП по ВД
• Кількість замірів
• Активність торогової команди
• Кількість зустрічей
• Кількість телефоних перемовин
Основні обов’язки керівника:
• Проведення консультацій менеджерів, з метою підвищення їх результативності та кваліфікації.
• Допомога у проведенні зустрічей з ключовими клієнтами.
• Підміняти менеджера у випадку його відсутності та при необхідності передзвонити чи призначити зустріч клієнту менеджера.
• Проводити щоденні координації.
• Регулярно проводити інспекцію бази 1С, контролювати правильність заповнення бази та максимального ефективного її використання.
• Проводити регулярний аналіз ключових клієнтів команди, бути в курсі про стан перемовин з ними, контролювати, щоб про цих клієнтів не забували та обробляли їх максимально якісно.
• Проводити регулярний, вибірковий аналіз телефоних перемовин (ЛП-телефонія, колл-трекінг), визначати помилки та успішні дії, на основі яких проводити корекцію роботи співробітників команди.
• Вести письмовий облік вдалих дій та типових помилок, контролювати, щоб цей досвід використовувався усіма учасниками команди.
• Контролювати замовлення що передаються до роботи на наявність високого відсотку маржинального прибутку та добиватися постійного зросту цього показника.
• Контролювати своєчасність та правильність заповнення графіків статистик та таблиці мотивації всередині відділу.
• Забезпечувати високу активність команди, постійно стимулювати команду до досягнення вищих результатів. Контролювати, щоб співробітники не простоювали без роботи та були постійно в робочому процесі.
• Бути надихаючим прикладом для членів команди, власним прикладом показувати як необхідно вести перемовини з клієнтами, яку активність проявляти та які результати необхідно досягати.
• Уважно стежити за проявами сильних сторін членів команди та у випадку виявлення – давати підтвердження.
• Підтримувати високий емоційний тон у команді. У випадку його падіння, з’ясовувати його причини та максимально швидко усувати їх.
• Брати участь у координаційних нарадах (щоденних координаціях, загальних зборах, нарадах по якості та ціноутворенню).
• Писати бойові плани, складати попередні замовлення на закупівлю.
• Вести графіки статистик.
• Підтримувати у собі високий емоційний тон.
• Збирати звіти, формувати та надавати їх за запитом безпосереднього керівника.
• Діяти згідно стандартів компанії та добиватися їх дотримання від співробітників компанії.
• Виконувати поставлені керівником задачі зі стратегічних програм.
• Збирати та втілювати корисну інформацію з метою покращення діяльності відділу продажу та компанії в цілому.
• Постійно удосконалювати технології продажу.
• Карати, дотримуючись градієнту етичного впливу.
• Півищувати власну кваліфікацію, постійно навчатися.
• Навчати та корегувати членів команди.
• Просувати чесність. У випадку виявлення махінацій, припиняти їх дію у компанії.
• Викоріняти плітки у власній команді.
• Вирішувати конфлікти, непорозуміння всередині команди та по відношенню до компанії.
• Контролювати наявність інструментів продаж у співробітників команди (прайси, зразки, каталоги та інш.)
• Контролювати наявність необхідних знань у співробітників команди та їх постійне зростання.
• Постійні координації з відділом закупівель та логістики, відділом маркетингу, відділами продажів, бухгалтерією.
• Пошук, перемовини та контроль за закупівельними цінами від постачальників.
• Складання бюджету та контроль його виконання.
• Допомога у підборі співробітників, забезпечення якісного стажування для нових співробітників команди.
• Контроль складання та редагування прайс-листів, каталогів, рекламних буклетів, лендінгів, проведення конкурентної розвідки щодо цінової ситуації на ринку.
• Контроль складання та редагування прайс-листів, каталогів, рекламних буклетів, лендінгів, проведення конкурентної розвідки щодо цінової ситуації на ринку, допомога та координація у розробці маркетингових заходів, спрямованих на підвищення продажу власної продукції та розвитку власного бренду, наповнення веб-сайту, участь у виставках, написанні методичних рекомендацій щодо використання та монтажу будівельних матеріалів.
• Контроль за участю у тендерах та при укладання договорів.
2011 – 2016 заступник директора з комерційних питань ПП «ТВФ «Світ Гнуття»
2016- 2021 індивідуальні консультації з розрахунку та продажу різноманітних типів скатних покрівель та фасадів:
• металочерепиця,
• бітумна черепиця,
• композитна черепиця,
• керамічна та цементно-пісчана черепиця,
• фальцева покрівля,
• сланцева покрівля,
• аксесуари та комплектуючі до покрівлі,
• гідро-, паро ізоляція та утеплення покрівель,
• металевий сайдинг, софіт, блок-хаус, металева дошка (типу «Горизонт»),
• водостічні системи (пластик, метал).

2022 -2024 служба в ЗСУ на посаді командир взводу, заступник командира роти.
2024 звільнений за станом здоров’я.

Професійні навики:
MS Word, MS Excel, MS Outlook, Mozilla, QXPres, Photoshop, 1С Підприємство, 1С Торгівля (УТП), Google-документи, Кровля Профі.
Мови: англійська зі словником, українська.
Водійське посвідчення категорії "B".

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: