Резюме від 1 лютого 2024

Наталя

Digital Marketing Manager

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Digital Manager TM Чумак

з 05.2023 по 11.2023 (6 місяців)
ПРАТ "Чумак", Київ (Харчова промисловість)

Розробка стратегії та реалізація медіа кампаній, складання фективного медіа плану для категорій Condiments та Sauces
Відстеження ефективності усіх медіа маркетингових активностей
Координація роботи смм-агенції, узгоджегння контент-планів, валідація контенту для публікації
Планування коммунікаційної стратегії на рік
Оновлення прайс-листів, погодження акцій
Ведення аналітики за допомогою GA4 та аналіз діджитальних метрик
Запуск 3х діжитал капаній для бренду в категорії соуси та приправи та інших медіа (OLV, D&V360, APEX, OOH, press)
Відстеження ефективності кампаній (ROI, KPI) тісна співпрця з медіа агенціями
Запуск нових продуктів бренду ( розробка упаковки, зразків, дизайнів,нових рецептур)
Створення звітності щза результатами проведених маркетингових активностей
Співпраця з підрядниками з креативних агенцій
Затвердженя креативних матеріалів, розроблених комунікацій
Досягенння: проведення 3х діджитал кампаній длякатегорії соуcи та приправи TM Chumak, реалізація спец проектів, співпраця з блогерами, акційні пропозиції у всіх ріітейл мережах

Brand Manager Ukraine & Moldova (TM Barbie & 3 Dolls Categories

з 04.2019 по 09.2022 (3 роки 5 місяців)
ТОВ ТОЙДИКО, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробляла та адаптувала маркетингову сратегію для TM Barbie та 3х ктегорій dolls
Управляла адаптацією та запуском 3х бренд комунікацій глобального бренду TM Barbie та інших брендв у категорії
Провела 40 BTL проектів для TM Barbie, виконувала план активностей
Контролювала та оцінювала бізнес результати категорії, оцінка рентабельності затрат
Співпраця з дослідницькими агенціями: брифінг, тендер, контроль польового етапу, звітність
Аналіз медіа показників та оптимізація медіа каналів (media / programmatic (DV360, ATD) / social / non-standard);
Планувала річний бюджет A&P, створювала промо-плани
Створення стандартів мерчендайзингу в магазині
Таргетинг та визначення ЦА
Розрахунок цін на товари та конкурентний аналіз
Планування та контроль бюджету в рамках TM Barbie
Підготовка звітності (Excel, PowerPoint) і презентація результатів роботи
Працювала з креативними агенціями, фотографами
Управляла асортиментом, NPD, ціноутворенням та прибутковістю продуктів в категорії
Аналізувала продажі, розробляла упаковки, керувала проектами
Локалізувала 16 ТВ реклам (титрування, озвучка)
Досягнення: Нагорода 2020 Nurenberg, Germany, Best EU Project for TM Barbie, провела 3 національних промо, організувала 2 виставки, 40 івентів на території України, провела 5 продуктових фотозйомок.

Brand manager on NPD and advertising EU, Middle East Markets

з 01.2015 по 05.2016 (1 рік 4 місяці)
МХП, ПрАТ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Моніторинг та аналітичний аналіз ринкових трендів, дій стратегій конкурентів, ринковихї результатів компанії
Розробка та реалізація маркетингововго плану категорії
Управління інноваційними продуктами категорії, NPD (розробка картонних та пластикових упаковок, зразків, дизайнів
Написання ТЗ на розробку креативних матеріалів
Розробка рекомендацій щодо розвитку на ринках EU, Middle East
Організувала виставки, дегустації на зовнішніх ринках
Створення крос-функціональних команд, визначення завдань проекту, графіка та контролю роботи
Участь у розробці продуктів для торгових марок клієнтів експортних ринків
Досягнення: успішна участь у світовій виставці GULFOOD 2016, 5 нагород на дегустаційному конкурсі ITQI, приріст продажів на 42 відсотка на Middle East ринку

Junior Brand Manager TM Nemiroff

з 09.2009 по 01.2015 (5 років 4 місяці)
УГК "Nemiroff", Київ (Харчова промисловість)

Аналізувала, сегментувала, моніторила ринок алкоголю
Планувала бюджети ринків, реалізувала бренд план
Провела ATL, BTL, Events на зовнішніх ринках
Управляла бюджетом POSM, затверджувала усі брендовані матеріали компанії
Запуск нових продуктів на зовнішніх ринках
Наповнення сайтів
Провела продуктові фотозйомки, для брендованого календаря Досягнення:VINEXPO ASIA PASIFIC 2009,2010, HOFEX 2011, запуск нового продукта Nemiroff Delikat CНГ. Збільшення продажів з 5000 дал до 10000 дал в рік на ринку Китая. Прирост продажів на 33% на ринках СНГ. Ріст першої проби flavored vodka.

Знання і навички

Уміння аналізувати Умение анализировать Комунікабельність Ціноутворення Адміністративна навичка Комунікативна навичка Адміністративна SAP ERP

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: