Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Наталя

Маркетинг-менеджер, brand manager, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетинг мененджер TM Сhumak

з 09.2023 по 12.2023 (3 місяці)
ПРАТ "ЧУМАК", Київ (Харчова промисловість)

- Розробка та реалізація мракетингвого плану категорії
- Планування, менеджмент та реалізаці маркетингових активностей
- Моніторинг та аналітичний аналіз ринкових трендів, дій, стратегій ринкових результатів компанії
- Розробка та впровадження спеціальних заходів, проектів і креативних комунікаційні кампанії
- Розробка нових продуктів та креативних комунікацій брендів, POSM
- Аналіз діяльності конкурентів, ринку та споживачів
- Планування маркетингового бюджету для реалізації комунікаційної стратегії на рік
- Аналіз бізнес результатів категорії і планування підвищення ефективності
- Розробка діджитал стратегії та стратегії просування через діджитал канали
- Участь у розробці креативних матеріалів для digital просування
- Управління інноваційними проектами категорії, оптимізація виробництва, розробка нових продуктів
- Наповнення інформацією вебсайту конманії
- Планування та проведення заходів для стимулювання збуту
- Погодження медіа плану, розробка ATL плану (OOH, indor, radio, non-standard, Yutube)
-Співпраця з агенціями та підрядниками у частині корпоративних комунікацій
-Аналіз ключових показників ефективності для контролю реалізації комунікаційної стратегії

Бренд менеджер TM Barbie (Україна, Європа, США)

з 04.2019 по 10.2022 (3 роки 6 місяців)
Mattel Inc., Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Підготовка маркетингової стратегії в усіх каналах social media для ТМ Barbie та 3х категорій
- Розробка і реалізація маркетингового плану категорій та плану маркетингових комунікацій
- Управління асортиментом, ціною і прибутковістю продуктів в 3 х категоріях, позиціонуванням і комунікаціями брендів компанії
- Моніторинг та аналітичний аналіз ринкових трендів, дій і стратегій конкурентів, ринкових результатів компанії
- Аналіз бізнес результатів категорії і планування підвищення його ефективності
- Робота з 70ма блогерами та лідерами думок, продакт плейсмент
- Аналіз медіа показників та оптимізація медіа каналів (media / programmatic (DV360,social / non-standard), PPC, YouTube ads
- Створення та адаптація креативних матеріалів, PR проектів
- Ведення соціальних мереж, проведення вебінарів, онлайн трансляцій
- Розробка інфоприводів для продуктового контенту
- Планування та контроль бюджету в рамках TM Barbie, управління фінансовими ресурсами (планування та щомісячне коригування бюджету)
- Підготовка звітності (Excel, PowerPoint) і презентація результатів роботи
- Координація роботи креативної агенції (Carat, New Strategies)
- Аналіз продажів, праця з рітейл панелями і консолідація отриманих даних.
- Планування контенту для соціальних мереж на місяць, ведення контент плану
- Локалізувала і реалізувала 16 діджитал кампаній та ТВ реклам (титрування, озвучка)
- Проведення щоквартальних тренінгів для персоналу
мереж в Україні по продуктам, тренінги для 400 чоловік трейд персоналу

Досягнення: реалізувала спец проекти з vogue.ua та elle.ua, з охопленням - 150 000 і 16 490 чоловік, організувала 2 виставки, 30 івентів на території України, провела 5 фотозйомок, блогерські проекти з 70ма інфлюенсерами. Нагорода від Mattel за кращий проект 2020 в Европейському регіоні.

Менеджер з інновацій, брендингу і реклами Middle East Markets

з 02.2015 по 05.2016 (1 рік 3 місяці)
Миронівський Хлібопродукт, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Організація ATL, BTL, Events проектів, для просування ТМ "Наша Ряба", TM "Chateau Galicia", TM "Qualiko".

Планування бюджетів торгівельних марок, реалізація згідно стратегії.
Постановка задач дизайнеру, підрядникам на розміщення зовнішньої реклами різних видів.
Організація, планування і проведення фотозйомок з продуктом.
Розробка контент плану, та просування у соціальних мережах
Розробка асортиментної лінійки, нових видів упаковок для зовнішніх ринків.
Проектний менеджмент, керування процесом розробки/запуску нових продуктів та пакування
Комунікація з партнерами на зовнішніх ринках, підписання договорів.
Розробка стратегії на підвищення рівня продажу.
Організація виставок, участь у конкурсах з ціллю просування продукції у портфелі, проведення тендеру на вибір підрядника, проектування, виробництво стенду, нестандартної реклами.
Розробка рекламних матеріалів: ПОСм, відео, радіо, digital згідно стратегії.
Розробка промо компаній, програма мотивації торгівельних точок.
Розробка та наповнення офіційних сайтів торгівельних марок.

Досягнення: успішна участь TM Qualiko в світовій виставці Gulfood 2016. Проведення BTL проектів, для стимулювання продажів. Приріст продажів на 42% в регіоні Middle East. Розробка 13 нових картонних та поліетиленових упаковок для курячої продукції. Отримання 6 нагород в конкурсі ITQI 2015.
Розміщення біл-бордів в 30 містах України, та Европі.

Спеціаліст з маркетингу зовнішні ринки Китай та СНГ

з 09.2009 по 10.2015 (6 років 1 місяць)
Nemiroff International Vodka Company, Київ (Харчова промисловість)

Аналіз, моніторинг, сегментація і вивчення конкурентного середовища ринку алкоголю СНГ та Китай.
Планування бюджетів ринків, реалізація бренд-планів по ринкам, згідно цілей по маркетингу та трейд-маркетингу.
Проведення ATL, BTL, EVENTS проектів, для просування продукції
ТМ Nemiroff.
Планування бюджетів POSM ринків, розподіл, затвердження дизайнів.
Переговори з дистрибьюторами, реалізація на ринку загальних бренд-планів.
Запуск нових продуктів на ринках, допрацювання існуючих лінійок, робота з етикетками.
Адаптація креативних матеріалів для ринків: зйомка продуктових роликів, створення продуктових віжуалів, вибір креативних агенцій, розробка слоганів, вибір підрядників для співпраці.

Досягнення: успішна участь ТМ Nemiroff вкрупних світових виставках VINEXPO ASIA PASIFIC 2009,2010, HOFEX 2011.
Проведення BTL проектів в Modern On Trade, HoReCa і Off Trade
ринки CНГ та Китай.
Збільшення продажів з 5000 дал до 10 000 дал на ринку Китая.
Приріст продаж на ринку СНГ на 33 %. Зростання першої проби в сегменті flavored vodka.

Освіта

Київський Національний Університет ім. Т.Г. Шевченко

Економічний факультет, Менеджмент ЗЕД, Київ
Вища, з 2003 по 2009 (5 років 9 місяців)

Магістр економічних наук, міжнародна економічна діяльність.
Диплом бакалавра, спеціальність менеджмент ЗЕД

Додаткова освіта та сертифікати

Digital marketing - International Marketing Business Academy

2020, 4 месяца

Microsoft Excel Profi Cours - Analytics and forcast

3 месяца, 2018

Google Digital Academy

2021, 3 місяці
Сертифікат

Michael Managment Corporation - SAP Fundamentals

2023, 1
Сертифікат

Знання і навички

Уміння аналізувати Умение анализировать Комунікабельність Ціноутворення Адміністративна навичка Комунікативна навичка Адміністративна SAP ERP

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Digital Marketing 2015 KMBS
Курс "Бизнес - комунікації" Nemiroff International Vodka Company

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: