Резюме від 7 травня 2024 Файл

Денис

Спеціаліст АХО

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Павлюк Денис Максимович
08 грудня 1992 р.н.
м. Київ - 03148, вул. Гната Юри 12-60
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійна діяльність:
21.04.2021 – 19.10.2022 – ТОВ ”Фінтарікс” – директор.
14.05.2020 – 16.04.2021 – ТОВ “ДРП Київ” – менеджер з адміністративно – господарської діяльності.
19.12.2019 – 12.05.2020 – ТОВ “Вайт Райно” – директор.
02.10.2018 – 18.12.2019 – ТОВ “Блек Райно” - посаду підсобного робітника відділу адміністративно – господарської діяльності.
01.02.2018 – 28.09.2018 - ТОВ “Радугар” – посаду підсобного робітника відділу адміністративно – господарської діяльності.
10.2017 – 11.2017 – ТОВ "Континент Фуд" - інспектор-контролер.
08.2016 – 09.2017 – ТОВ "С.Б.Грифон" - охоронець;
01.2016 - 04.2016 - ТОВ "Бігтур" - комплектувальник розподільчого центру;
12.2012 – 12.2015 – ТОВ "Схід"- оператор заправних станцій;
02.2012 -12.2012 - ТОВ "Кершер" - оператор заправних станцій;
11.2011 – 10.2012 – КП "Київтранспарксервіс"- контролер служби паркування;
05.2011 – 10.2011 – ТОВ "Ельфа лабораторія" - комплектовщик;
Освіта:
2008 – 2011 – МВПУ АТ та БМ. --- Майстер з діагностики та налагодження електронного обладнання автомобіля.
Додаткова інформація:
Досвітчений користувач ПК, MS Office: Word, Excel, Outlook, Internet, Еzstation 3.0.
Права категорії В.
Особисті якості:
Відповідальність, працьовитість, пунктуальність, дотримання субординації, виконання поставлених завдань, ухвалення швидкого рішення в екстремальних ситуаціях, стресоустойчивость, уміння працювати в різних колективах.
Функціональні обов'язки:
- забезпечення поточної господарської діяльності офіса та господарських приміщень;
- організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт підрядниками.
- закупівля оргтехніки, витратних матеріалів та продуктів харчування в офіс компанії;
- контроль за справністю обладнання (освітлення, систем опалення, вентиляції та ін.).
- виявлення та усунення неполадок, проведення дрібних ремонтних робіт своїми руками: сантехніка, електрика (заміна ламп, світильників, вимикачів), ремонт меблів, дрібні будівельні роботи, ремонт замків і т.д.
- участь в підготовці конференцій, корпоративних заходів та обслуговування делегацій;
-контроль за дотриманням використання засобів доступу персоналу до офісних приміщень, контроль по камерам відеоспостереження;
- виконання особистих доручень керівництва;
Мета:
Знайти роботу з можливістю навчання та перспективою на майбутнє.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: