Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 мая 2024 Файл

Денис

Спеціаліст АХО

Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Павлюк Денис Максимович
08 грудня 1992 р.н.
м. Київ - 03148, вул. Гната Юри 12-60
моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Професійна діяльність:
21.04.2021 – 19.10.2022 – ТОВ ”Фінтарікс” – директор.
14.05.2020 – 16.04.2021 – ТОВ “ДРП Київ” – менеджер з адміністративно – господарської діяльності.
19.12.2019 – 12.05.2020 – ТОВ “Вайт Райно” – директор.
02.10.2018 – 18.12.2019 – ТОВ “Блек Райно” - посаду підсобного робітника відділу адміністративно – господарської діяльності.
01.02.2018 – 28.09.2018 - ТОВ “Радугар” – посаду підсобного робітника відділу адміністративно – господарської діяльності.
10.2017 – 11.2017 – ТОВ "Континент Фуд" - інспектор-контролер.
08.2016 – 09.2017 – ТОВ "С.Б.Грифон" - охоронець;
01.2016 - 04.2016 - ТОВ "Бігтур" - комплектувальник розподільчого центру;
12.2012 – 12.2015 – ТОВ "Схід"- оператор заправних станцій;
02.2012 -12.2012 - ТОВ "Кершер" - оператор заправних станцій;
11.2011 – 10.2012 – КП "Київтранспарксервіс"- контролер служби паркування;
05.2011 – 10.2011 – ТОВ "Ельфа лабораторія" - комплектовщик;
Освіта:
2008 – 2011 – МВПУ АТ та БМ. --- Майстер з діагностики та налагодження електронного обладнання автомобіля.
Додаткова інформація:
Досвітчений користувач ПК, MS Office: Word, Excel, Outlook, Internet, Еzstation 3.0.
Права категорії В.
Особисті якості:
Відповідальність, працьовитість, пунктуальність, дотримання субординації, виконання поставлених завдань, ухвалення швидкого рішення в екстремальних ситуаціях, стресоустойчивость, уміння працювати в різних колективах.
Функціональні обов'язки:
- забезпечення поточної господарської діяльності офіса та господарських приміщень;
- організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт підрядниками.
- закупівля оргтехніки, витратних матеріалів та продуктів харчування в офіс компанії;
- контроль за справністю обладнання (освітлення, систем опалення, вентиляції та ін.).
- виявлення та усунення неполадок, проведення дрібних ремонтних робіт своїми руками: сантехніка, електрика (заміна ламп, світильників, вимикачів), ремонт меблів, дрібні будівельні роботи, ремонт замків і т.д.
- участь в підготовці конференцій, корпоративних заходів та обслуговування делегацій;
-контроль за дотриманням використання засобів доступу персоналу до офісних приміщень, контроль по камерам відеоспостереження;
- виконання особистих доручень керівництва;
Мета:
Знайти роботу з можливістю навчання та перспективою на майбутнє.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: