Резюме від 13 червня 2024 Файл

Інна

Керівник юридичого відділу, юрист

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Гутій Інна Вікторівна
Місце проживання: м. Київ, Святошинський р-н.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Зайняття вакантної посади керівника юридичного підрозділу, юриста
Освіта
2008 – 2012 - Київський Університет права (КУП) – Факультет юридичний. – Спеціальність «Юрист правовід», диплом спеціаліста.
2018-2019 – Національна академія держуправління при Президентові України, спеціальність «Публічне управління та адміністрування», освітній рівень «Магістр».
Досвід роботи:
• 2015 – 2016 - Начальник відділу з питань адміністративних послуг та дозвільних процедур Києво-Святошинської РДА;
• 2016 по 2019 - Начальник-державний реєстратор (реєстр речових прав на нерухоме майно) управління ЦНАП Києво-Святошинської РДА (держслужбовець кат. «Б» 5 ранг);
• 2020 – 2022 Начальник управління-державний реєстратор ЦНАП виконавчого комітету Дмитрівської ОТГ Бучанського району Київської області.
Функціональні обов’язки:
◦ створення структурного підрозділу з нуля (розроблення положень, розпоряджень, посадових інструкцій, підбір та навчання персоналу, правовий аналіз та запровадження кожної з послуг ЦНАП, розроблення шаблонів договорів та укладення угод з контрагентами);
◦ здійснення керівництва структурним підрозділом, координація та контроль виконання покладених на нього завдань;
◦ проведення правового аналізу норм чинного законодавства та законопроектів, написання юридичних висновків, супроводження справ у судах;
◦ підготовка відповідей на запити державних, контролюючих органів та громадян;
◦ здійснення державної реєстрації нерухомого майна;
◦ забезпечення здійснення реєстраційних дій в реєстрі юр. та фіз. осіб-підприємців;
◦ членство в тендерному комітеті, супроводження державних закупівель.
Інший досвід роботи:
• 2006 – 2010 - Голова правління садівничого товариства «Урожай». (реєстрація юр. особи та змін до неї, розроблення статуту, ведення протоколів, забезпечення юридичного та господарського функціонування юридичної особи).
• 2011- помічник адвоката (реєстрація юросіб, прийом та супроводження справ).
• 2011-2014 - юрисконсульт договірного відділу Комунального підприємства «Центр надання комунальних послуг Шевченківського району м. Києва».
Функціональні обов’язки:
◦ супровід судових справ за в усіх судових інстанціях (багато виграних справ по стягненню заборгованості з юридичних осіб за договорами);
◦ проведення правового аналізу спеціальних норм чинного законодавства та законопроектів стосовно діяльності підприємства;
◦ підготовка позовних заяв, клопотань та інших процесуальних документів;
◦ документальний супровід усіх етапів виконавчого провадження;
◦ написання апеляційних та касаційних скарг;
◦ правовий супровід укладення договорів зі споживачами, розроблення шаблонів,
Рівень володіння мовами:
• українська, російська мови (вільно);
• англійська (рівень В1 та постійне вдосконалення).
Додаткові професійні знання та навички:
• аналітичний склад розуму, організаторські здібності, стресостійкість;
• високий рівень користування ПК (Word, Excel, Реєстр ЄДРРП, ДМС та ін. держ. реєстри);
• водійське посвідчення категорії «В», (наявне власне авто, стаж 18 років);
• шкідливі звички відсутні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: