Resume from June 13, 2024 File

Інна

Керівник юридичого відділу, юрист

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Гутій Інна Вікторівна
Місце проживання: м. Київ, Святошинський р-н.
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: Зайняття вакантної посади керівника юридичного підрозділу, юриста
Освіта
2008 – 2012 - Київський Університет права (КУП) – Факультет юридичний. – Спеціальність «Юрист правовід», диплом спеціаліста.
2018-2019 – Національна академія держуправління при Президентові України, спеціальність «Публічне управління та адміністрування», освітній рівень «Магістр».
Досвід роботи:
• 2015 – 2016 - Начальник відділу з питань адміністративних послуг та дозвільних процедур Києво-Святошинської РДА;
• 2016 по 2019 - Начальник-державний реєстратор (реєстр речових прав на нерухоме майно) управління ЦНАП Києво-Святошинської РДА (держслужбовець кат. «Б» 5 ранг);
• 2020 – 2022 Начальник управління-державний реєстратор ЦНАП виконавчого комітету Дмитрівської ОТГ Бучанського району Київської області.
Функціональні обов’язки:
◦ створення структурного підрозділу з нуля (розроблення положень, розпоряджень, посадових інструкцій, підбір та навчання персоналу, правовий аналіз та запровадження кожної з послуг ЦНАП, розроблення шаблонів договорів та укладення угод з контрагентами);
◦ здійснення керівництва структурним підрозділом, координація та контроль виконання покладених на нього завдань;
◦ проведення правового аналізу норм чинного законодавства та законопроектів, написання юридичних висновків, супроводження справ у судах;
◦ підготовка відповідей на запити державних, контролюючих органів та громадян;
◦ здійснення державної реєстрації нерухомого майна;
◦ забезпечення здійснення реєстраційних дій в реєстрі юр. та фіз. осіб-підприємців;
◦ членство в тендерному комітеті, супроводження державних закупівель.
Інший досвід роботи:
• 2006 – 2010 - Голова правління садівничого товариства «Урожай». (реєстрація юр. особи та змін до неї, розроблення статуту, ведення протоколів, забезпечення юридичного та господарського функціонування юридичної особи).
• 2011- помічник адвоката (реєстрація юросіб, прийом та супроводження справ).
• 2011-2014 - юрисконсульт договірного відділу Комунального підприємства «Центр надання комунальних послуг Шевченківського району м. Києва».
Функціональні обов’язки:
◦ супровід судових справ за в усіх судових інстанціях (багато виграних справ по стягненню заборгованості з юридичних осіб за договорами);
◦ проведення правового аналізу спеціальних норм чинного законодавства та законопроектів стосовно діяльності підприємства;
◦ підготовка позовних заяв, клопотань та інших процесуальних документів;
◦ документальний супровід усіх етапів виконавчого провадження;
◦ написання апеляційних та касаційних скарг;
◦ правовий супровід укладення договорів зі споживачами, розроблення шаблонів,
Рівень володіння мовами:
• українська, російська мови (вільно);
• англійська (рівень В1 та постійне вдосконалення).
Додаткові професійні знання та навички:
• аналітичний склад розуму, організаторські здібності, стресостійкість;
• високий рівень користування ПК (Word, Excel, Реєстр ЄДРРП, ДМС та ін. держ. реєстри);
• водійське посвідчення категорії «В», (наявне власне авто, стаж 18 років);
• шкідливі звички відсутні.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: