Резюме від 10 травня 2024 Файл

Анна

Виконавчий директор

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

hello!
Анна Герма Номер телефону:

Адреса:

Дата народження:

Місце народження:

Рівень знання англійської:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

04-02-1987
Київ

Дніпро
Intermediate – B1
Рівень знання Українськoї: Вільно

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ: вер 2004 - лип
2010

«Київський національний торговельно-економічний
університет» за напрямом товарознавство та
комерційна діяльність»

Сис
ть т е мніс
Креати в н іс ть
Особисті якості та компетенції: Швидкість
Комунікабельність, емпатія, networking, нестандартне мислення, цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, організованість, швидке та
ефективне виконання поставлених завдань, високий рівень відповідальності, стресостійкість, вміння переконувати та працювати в колективі, творча
натура, бажання отримувати подальший теоретичний та практичний досвід. Аналітичні здібності, зокрема пропозиція рішень на базі аналізу
продажів і конкурентного середовища

Успішна співпраця
Київ:
Кропивницький:

Гіві Рубінштейн, PASTATECA, FISH разробка маркетингової стратегіі
для мережі закладів Point Friends
з такими брендами, як:
HOUSE, Сіхарулі, Urban Grill, GEORGIA,
BEERЖА, Такі ДА, ZVD та ін. Club ресторанов: Шалений Патрік,
Ресторація «Кропивницьких»,
Одеса:
Mamma Mia та інш. 2021-2022
З 2018 року та до 2021 надання консалтингових послуг з надання маркетингових послуг розробка 2 концепцій для закладів
маркетингу, управління та проведення аудиту для HoReCa Beerteka, Monica у м. Ладижин

Досвід роботи:
2022-2023 2021-2022
СЕО Бобриця Дача та Kommuna Kitchen Smile food операційний директор філій Київ
(Організація та контроль роботи усіх підрозділів:
• Розвиток та реалізація стратегії компанії.
кухня, кур'єри, адміни, бухгалтерії)
• Управління фінансами та ресурсами компанії.

• Керівництво та управління персоналом.

• Робота з гостями, постійними клієнтами та постачальниками.
2019-2020 рр
• Ведення переговорів з бізнес-партнерами

• Оцінка ризиків та розвиток планів на випадок криз
Керуючий партнер салону Mia beauty room
• Забезпечення відповідності компанії законодавству та
стандартам галузі

• Мобільність (можливість до тривалого переїзду)
2021-2022
• Навички управління персоналом від 30 чол;

• Професіоналізм, відповідальність
Менеджер проекту Smile food

• Контроль виконання працівниками функціональних (Розробка з нуля проекту
обов’язків
напівфабрикатів «smile food market»)
• Організація роботи і взаємодії структурних підрозділів для
приймання та обслуговування гостей

• Вирішення конфліктних ситуацій з гостями 2016-2017
Функціональні обов’язки Співзасновник і керуючий партнер ресторану "Гаро"
• Організація роботи готелю
Розробка від ідеї до стратегії бренду
Складання фінансового інвестиційного плану
• Підвищення рентабельності (реклама, залучення Створення БП (бізнес процесів по всіх фронтах роботи)
корпоративних клієнтів)
Введення всіх фінансових
• Керівництво роботою рецепції
Введення SMM / Маркетингова підтримка
• Керівництво господарськими службами ( садівники, Організація тематичних заходів
покоївки, пральня)
Підбір та навчання персоналу: дотримання стандартів якості
• Контроль за якістю обслуговування клієнтів
побудови бізнесу компанії, якості роботи і безпосередньо
обслуговування клієнтів ( "Прокачування" команди)
• Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм
Управління та контроль успішної роботи ресторану
• Підбір та навчання персоналу
Контроль над безперебійної адміністративно-господарською
• Складання та контроль графіків роботи персоналу
діяльністю
• Автоматизація маркетингу в компанії (лояльність, аналітика)
Дотримання фінансової дисципліни співробітниками ресторану
Складання та контроль виконання бюджетів ресторану
• Планування і бюджетування маркетингу за проектом
Спілкування з контролюючими державними органами
Чек-листи
2017-2018 2012 -2013
Маркетинг директор Lux Carte « Argentina Grill» (CMO) Консалтингова компанія «BANK ONLINE» Керівник проекту
Розробка стратегії бренду Lux Cate, створення бренд-платформи Запуск проекту від А до Я
Постійний аналіз ринку (конкуренти, меню, тренди) Розробка та ідейне планування програми для події
Створенні і впровадженні стратегії бренду Argentina Grill Наповнення, розробка контенту для події
Розробка SMM стратегії (через правильне проведення стратегічних сесій разом з Пошук та комунікацій зі спікерами
командою (щовівторка з лінійний персонал, по четвергах з ТОП- менеджерами) Пошук місця локації
Розробка і проведення концептуальних заходів Робота з підрядниками
Розробка спільно з бренд-шефом і бренд-барменів основних і сезонних позицій в Написання та розміщення прес релізів для медіа партнерів
меню Бюджетування проекту
Розробка пос-матеріалу (від меню до цінників, форма персоналу) Безпосередня участь в розробці і просування проекту
Створенні винного бутіка на локації (всередині ресторану, Оболонь) Робота з базою даних по проектам (В2В, В2С)
Локальний маркетинг
Внутрішня і зовнішня комунікація
Розробка бізнес процесів відділу "Маркетингу"

Збільшення прибутку майже на 200% за рахунок правильної комунікації з
командою і розробкою бренд-платформи 2012 -2013
Консалтингова компанія «BANK ONLINE» Керівник проекту
Запуск проекту від А до Я
Розробка та ідейне планування програми для події
Наповнення, розробка контенту для події
Пошук та комунікацій зі спікерами
2015 - 2016 Пошук місця локації
Робота з підрядниками
«FM-Group» Brand Manager Murakami, Wokkery, Cherry, Syndicate Написання та розміщення прес релізів для медіа партнерів
Відкриття нових ресторанів (анонс, просування по каналах комунікації) Бюджетування проекту
Розробка концепції меню та інших POS - матеріалів Безпосередня участь в розробці і просування проекту
Розробка зовнішніх і внутрішніх активностей в ресторанах мережі, запуск акційних Робота з базою даних по проектам (В2В, В2С)
пропозицій згідно сезонності
Організація івент-напрямків (Фестиваль вуличної їжі і ін.)
Активності в напрямку ресторанної сфери
Збільшення трафіку відвідувань за рахунок запуску активностей
Ведення звітності по всім видам виконаних робіт;
Моніторинг і аналіз ринку;
2011 -2012 AT «Банк Ренесанс Капітал»
Розробка і проведення PR- кампаній;
Замовлення і корегування виробництва брендової продукції; Менеджер з маркетингу та комунікацій Департаменту Маркетингу
Планування і виконання бюджету; Розробка пропозицій згідно брифів;
Залучення спів-партнерів, спонсорів з метою реалізації спільних активностей; Організація робіт за проектом, контроль якості і дотримання термінів, контроль відповідності
Прогнозування обсягу продажів, оцінка ефективності. підготовлених робіт поставленому завданню;
Складання бюджетів,медіа-планів, написання презентацій, складання таймінгів, робота над
візуалізацією;
Написання/підготовка текстів для Х-cell mailing/sms;
Організація внутрішніх обговорень, проведення усних брифінгів креативного відділу;
Організація контроль над проектом (BTL promo, special events, conferences) ведення звітності;
Документообіг (формування і узгодження рахунків і договорів, закриття дебіторської
2014 по червень 2015 заборгованості, робота з документами);
Підтримка BTL активності (ліфлетинг, проведення промо акцій);
«ArbOOz Production» Керуючий партнер Приймання участі в розробці акцій для клієнтів Банку;
Участь у проведенні Media та PR тендерів;
Введення проекту від бріфу до запуску (від А до Я) Моніторинг ринку підрядників (поліграфічні, друкарські послуги, Media та PR компанії);
Розробка нестандартних рекламних рішень та ідей для клієнта (акції, промо Моніторинг конкурентів (банківські продукти, послуги);
пропозіциї та пр.) Участь у розробці рекламних і POS-матеріалів;
Розробка дизайну та його втілення в життя (web, outdoor, POS matiries: печатна та Работа с базами даних (CRM, В2);
сувенірна продукція) Контроль наявності POS-матеріалів на всіх GP,SF відділень;
Дотримання дедлайнів по проектам; Підтримка проектів від брифу до старту Кампанії;
Прямі / непрямі комунікації з потенційними клієнтами (пошук клієнтів) Бюджетне планування для Департаменту Маркетингу (узгодження плану та факту витрат);
Підтримка SMM; Підтримка WEB-сайту Банку;
Медійна реклама; Ведення звітності по всіх видах робіт ;
Аналіз і моніторинг конкурентного середовища;
Фінансове планування проектів, узгодження бюджету;
Робота з підрядчиками;
Організація і ведення документообігу;
Підготовка звітності для клієнта.
3 вересня 2012 по квітень 2013
Маркетингова компанія «OSDirect» Керівник проектів
Запуск проекту «Мастерская голоса» з «нуля»
Розробка ідей
Підтримка та адміністрування сайту
2014 по червень 2015 Підтримка проектів в соціальних мережах
Розробка, створення і узгодження макетів
«ArbOOz Production» Керуючий партнер Проведення та організація заходів (від А до Я)
Введення проекту від бріфу до запуску (від А до Я) Робота з базою даних по проектам (В2В, В2С)
Розробка нестандартних рекламних рішень та ідей для клієнта (акції, промо Безпосередня участь в розробці і просування проекту
пропозіциї та пр.) Пошук клієнтів для продажу проектів
Розробка дизайну та його втілення в життя (web, outdoor, POS matiries: печатна та Аналіз і моніторинг конкурентного середовища
сувенірна продукція) Фінансове планування проектів, узгодження бюджету
Дотримання дедлайнів по проектам; Прямі / непрямі комунікації з потенційними клієнтами
Прямі / непрямі комунікації з потенційними клієнтами (пошук клієнтів) Робота з документацією
Підтримка SMM; Публічні виступи
Медійна реклама;
Аналіз і моніторинг конкурентного середовища;
Фінансове планування проектів, узгодження бюджету;
Робота з підрядчиками;
Організація і ведення документообігу;
Підготовка звітності для клієнта. 2009 - 2011 «Мобілочка»
Менеджер з проекту «Бонусна програма», відділ маркетингу та реклами
Організація заходів в компанії (корпоративні заходи, збори, конференції).
Написання і складання кошторису для заходів;
Ведення внутрішнього дайджесту (написання статей, ведення корпоративних друкарських і
електронних видань компанії);
2013 - 2014 «PROF DIGITAL» Написання пресс-релізів;
Мотіваційна програма для працівників (робота по підвищенню лояльності співробітників до
Керівник проектів компанії, формування внутрішньо-корпоративної позитивної комунікації);
Організація BTL, ATL активності в мережі;
Аналіз ринку та моніторинг діяльності конкурентів; Аналіз та складання звітів за результатами діяльності за період для керівництва;
Складання бізнес- плану по запуску освітнього проекту Школи інтернет-маркетингу; Ведення та аналіз бази даних клієнтів з програми «Бонусна карта» (60 000 клієнтів)
Складання фінансового та тайм- плану по поточних і потенційним активностям ; Консультація торговельних точок та клієнтів з програми «Бонусна карта»;
Реалізація проекту відповідно бізнес плану і бюджету; CMC- розсипка згідно акцій з програми «Бонусна карта»
Дотримання deadlines по проекту; Аналіз та тестування рівня знань співробітників пунктів продажу, зріз знань ( 360 торговельних
Формування і позиціонування продукту - послуги Школи інтернет- маркетингу; точок);.
Проведення запуску та презентації проекту; Відстеження та обробка заявок від ТТ на коригування клієнтських даних;
Пошук потенційних клієнтів , розробка комерційної пропозиції для корпоративних Моніторинг ринку;
клієнтів , ведення і підтримання комунікації з ними ; Відстеження та аналіз фродо;
Побудова та організація бізнес - процесів в рамках проекту; Підготовка аналітичних даних за бонусною програмою;
Пошук та підбір координаторів для підтримки освітньої складової Школи ; Написання та випуск ІП для мережі;
Організація роботи з партнерськими програмами Контроль наявності POS-матеріалів по БП, аналіз фотозвітів;
PR та рекламної підтримки ; Участь у розробці стратегії і додаткових напрямків БП компанії;
Організація і ведення документообігу; Участь у розробці рекламних і POS-матеріалів по БП;
Ведення звітності по всіх видах робіт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: