Резюме від 28 травня 2024 Файл

Людмила

Рекрутер, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Вік:
49 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Приходько Людмила
Начальник відділу, менеджер з персоналу, інспектор ВК
Дистанційна, гібрідна зайнятість
1975 р.н.
Місто проживання: м.Запоріжжя
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)( Вайбер)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Заробітна плата від 20000 грн.
Досвід роботи
Керівник відділу управління персоналом
з 10.2021 по тепер.час, штат 500 чол.
Провідна компанія з виробництва харчових продуктів, Запоріжжя (Харчова промисловість)
- кадровий документообіг у повному обсязі (прийом, звільнення, лікарняні листи,
відпустки, накази, посадові інструкції, заповнення трудових книжок, ведення
штатного розкладу та внесення змін, оформлення довідок з місця роботи, звіти та ін.);
- ведення табельного обліку (в ExceL та 1С);
- розробка посадових інструкцій;
- масовий підбір робочого персоналу, підбір та пошук фахівців, менеджерів середньої ланки;
- адаптація, стажування, контроль проходження мед. комісії;
- підвищення заробітної плати (прорахунок, виведення у %, виконання наказів);
- вміння працювати в режимі багатозадачності.
HR-менеджер
з 09.2017 по 12.2020 (3 роки 3 місяці)
Інфоком ЛТД, (штат 200 чол.), Запоріжжя (Автоматизація систем управління)
- підбір персоналу в повному обсязі;
- кадровий документообіг у повному обсязі (табелювання, штатний розклад, відпустки, накази та ін.);
- організація заходів спрямованих на введення на посаду, швидку адаптацію нових співробітників;
- координація роботи з навчання, підвищення кваліфікації персоналу для розвитку ділової кар'єри (виявлення потреби, пошук тренінгів та семінарів, погодження та ін.);
- організація корпоративних заходів, проведення командотворчих ігор;
- атестація, тестування, анкетування;
- практика студентів, закупівлі, робота з навчальними установами, довідки з місця роботи та ін.
Менеджер з персоналу
з 10.2016 по 07.2017 (9 місяців)
ТОВ «Епіцентр К», Запоріжжя (Роздрібна торгівля)
- кадровий документообіг: кадрові накази (прийом, переведення, звільнення), накази на відпустки, облік трудових книжок, ведення журналів кадрових наказів;
- оформлення нових співробітників;
- розрахунок та нарахування заробітної плати (табелювання, премії, штрафи, формування зарплатних відомостей);
- підготовка розрахункових відомостей при звільненні;
- облік дітей співробітників до 14 років, облік інвалідів;
- оформлення, друк, ламінування бейджів;
- оформлення договорів про повну матеріальну відповідальність;
- оформлення довідок з місця роботи, підготовка характеристик, службових записок;
- облік та розрахунок лікарняних листів;
- мотивація персоналу, розрахунок та контроль плинності персоналу, внутрішня звітність;
- облік військовозобов'язаних, звіти до військкоматів, контрактників;
- підбір, навчання персоналу ;
- замовлення, облік, видача спецодягу та ін.
Менеджер з персоналу
з 12.2013 по 07.2016 (2 роки 7 місяців)
Мережа АЗС, ТОВ «ТД «ЗапоріжОілГруп», роздріб (штат 350 чол., сайт: https://zog.ua/), Запоріжжя (Авт обізнес та автосервіс)
- ведення кадрового діловодства на 16 юр. осіб Групи Підприємств, у повному обсязі (прийом, переведення, звільнення, відпустки, трудові книжки, архів документів, звітність по кадрах та надання їх у відповідні організації, видача довідок, дисциплінарні стягнення, лікарняні листи, зарплатні проекти, ведення графіків роботи, графіків відпусток , табелювання та ін.)
- пошук та підбір персоналу різних рівнів та напрямків (організація та проведення роботи з пошуку та підбору персоналу: розміщення інформації на інтернет ресурсах, друкованих виданнях, робота з центрами зайнятості, телеф. та особисті співбесіди, презентації кандидатів керівнику, формування та підготовка кадрового резерву та ін.);
- вирішення питань в частині управління персоналом (підбір, адаптація, профілактика конфліктів, облік робочого часу, аналіз плинності персоналу та ін);
- розробка регламентуючої документації, посадових інструкцій, Колективного договору, Положень та процедур повсякденної діяльності персоналу;
- впровадження та супровід процесів стажування та адаптації персоналу; - формування корпоративної культури Компанії, організація заходів, спрямованих на згуртування колективу, покращення соціально-психологічного клімату; - Організація та проведення атестації персоналу;
- розробка та впровадження систем нематеріального та матеріального стимулювання персоналу; - розробка структури та штатного розкладу Компанії та ін.
Причина зміни роботи - переїзд
Начальник відділу підбору та адаптації персоналу
з 05.2012 по 11.2013 (1 рік 6 місяців)
Керівна компанія Холдингу Концерн «Базис» (штат 300 чол., сайт: www.basisco.com.ua, (управління бізнесами), Запоріжжя (Надання консалтингових послуг)
Сфера відповідальності:
- 2 особи у підпорядкуванні, розробка та впровадження програм адаптації та підбору персоналу, написання бізнес-процесів, взаємодія з державними структурами з підбору персоналу, спільно з керівниками структурних підрозділів прийняття рішень з питань найму, перекладу, просування по роботі, зниження посади, участь у розробці перспективних та поточних планів щодо роботи з персоналом, впровадження мотивації персоналу (матеріальної та нематеріальної), дотримання працівниками Правил внутрішнього трудового розпорядку, проведення необхідної роботи щодо зміцнення трудової дисципліни, проведення співбесід з використанням сучасних методик: проективні питання, інтерв'ю компетенціям, case-інтерв'ю, моніторинг ринку праці та заробітних плат, ведення бази потенційних кандидатів, підготовка Job offer.
Причина зміни роботи – інша робота
Старший спеціаліст відділу кадрів (інспектор відділу кадрів)
з 02.2004 по 05.2012 (8 років 3 місяці)
ЗАТ "Іскож-2000", АТ «МетаБанк», Запоріжжя (виробництво / банківські продукти )
- ведення та контролю табельного обліку всіх працівників банку;
- складання штатного розкладу; - Контроль та організація атестацій; - Оформлення документів у зв'язку з прийомом, переведенням та звільненням співробітників ;
- підготовка наказів про відпустки та відгуки з відпусток; - формування та ведення особових справ співробітників в електронній формі та на паперових носіях; - оформлення лікарняних листів; - формування та розрахунок заробітної плати (оклад, надбавка, доплата);
- облік, зберігання та видача положень про підрозділи та посадові інструкції;
- облік, зберігання та заповнення трудових книжок;
- укладання договорів про навчання співробітників; - ведення діловодства; - підготовка встановленої звітності з кадрів та надання її у відповідні організації; - підготовка документів про призначення пенсій співробітників підприємства; - ведення військового обліку ;
- внутрішня оперативна звітність; - оформлення та видача співробітникам необхідних документів для пред'явлення за місцем вимоги; - консультація працівників з трудового законодавства та кадрових питань; - оформлення виробничої практики ;
- оформлення довідок, що підтверджують стаж і для нарахування пільгової пенсії.
Причина зміни роботи - зростання, розвиток
Знання та навички
MS Excel , MS Word , Користувач Internet , 1С, MS Outlook , Email , Mozilla Firefox , HCL Notes , 1С:ЗУП 8, 1С УПП, MS Visio , Zimbra , робота з оргтехнікою,
Освіта
БУМіБ
економічний фак-т, спеціальність економіка підприємства. Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
Педагогічний коледж №1
факультет «дошкільне виховання», Запоріжжя
Незакінчена вища, з 1991 по 1995 (4 роки)
Тренінги («Загальні навички продажу», «Визначення ціни: ціна проти цінності», «Приховані загрози бізнесу», «Вирішення конфліктів», «Встановлення контакту»).
Участь у з'їзді кадровиків

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: