Резюме від 25 квітня 2024

Олена

Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-консультант

з 03.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
фрілансер, Київ (Пошук персоналу, HR)

- консультації з оптимізації і поліпшення процесів підбору персоналу;
- моніторинг ринку праці, розробка стратегії пошуку, узгодження бюджету;
- створення портрету кандидата, створення та розміщення вакансій на різних ресурсах (Work, Robota, Linkedin, соцмережі, мессенжери та ін.);
- аналіз резюме, проведення первинних телефонних співбесід, відеоінтерв'ю, тестування кандидатів;
- розробка та проведення опитувань персоналу, процедури онбордінгу новачків, офбордингу, моделі компетенцій, системи KPI;
- створення посадових інструкцій, анкетувань, скриптів, навчальних матеріалів, планів розвитку співробітників;
- ведення бази кандидатів, формування кадрового резерву.

HR-менеджер, рекрутер

з 02.2018 по 02.2022 (4 роки)
ТОВ "ПКК", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація та впровадження HR- процесів на підприємстві "з нуля";
- ведення кадрової документації;
- моніторинг ринку праці, пошук персоналу для компанії, скринінг резюме, ведення бази кандидатів, формування кадрового резерву;
- розробка та впровадження : алгоритму проведення співбесід, програми адаптації нових співробітників за спеціальностями, посадових інструкцій та ін.;
- робота з корпоративною культурою, місією та цінностями компанії;
- впровадження тестування та оцінки персоналу;
- робота зі співробітниками, що звільняються;
- формування соціально- психологічного клімату в колективі, організація навчальних семінарів, святкувань Днів народження, корпоративів у компанії.

Фахівець з маркетингу каналу пляшкового пива AB InBev

з 10.2013 по 03.2017 (3 роки 5 місяців)
ПАТ AB InBev Україна, Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- участь у підборі та управлінні персоналом, проведення тренінгів, коучингів для торгових команд;
- розвиток співробітництва з ключовими клієнтами, ведення переговорів, укладання маркетингових договорів (22 торгівельні мережі Сумської та Чернігівської обл), документальне оформлення угод, планування та контроль бюджету;
- координація асортименту, розміщення та використання рекламних матеріалів та торговельно- рекламного обладнання;
- впровадження проектів з торгового маркетингу (мерчендайзинг, промоушн, спеціальні події), спрямованих на збільшення продажів;
- аудит виконання програм торгового маркетингу.

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес-школа КРОК, програма Executive HRM, сертифікат Unicert

2021

Тренінги з продажу, менеджменту, управлінню персоналом AB InBev

2005-2017

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Ведення переговорів Google Docs Zoom Робота з великим обсягом інформації Коучинг Досвід впровадження HR-процесів Активний digital-рекрутинг Онбординг персоналу Підбір виробничого персоналу Підбір керівного персоналу Проведення тренінгів Проведення презентацій Аналіз роботи персоналу Проведення групової співбесіди Уміння розставляти пріоритети Емоційна стійкість

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Надаю послуги за договором як ФОП.
Досвід в управлінні персоналом- більше 10 років.
Досвід віддаленої роботи рекрутером- більше 6 років.
Працюю на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: