Резюме від 13 травня 2024 Файл

Дмитро

CMO

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДМИТРО ПАШКО
C M O Вітаю, колеги!
Маю значний 20річний досвід в маркетингу, 12 управлінцем СМО.
V P O F M A R K E T I N G Маю успішні кейси в В2В та В2С сегменті. Сильний Event напрямок,
EdTech tradeMarketing. Всі дії з опорою на DATA.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Бренди: EKTOS Denmark, Carlsberg, Nemiroff, Екосфера (соки України),
MHP ltd. (Ready-to-eat категорія/кулінарійні бренди Легко!,інші).
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 2 кейси з найвищим Effie за ефективність/pmf/profit:
@DmytroDPA Розробляв маркетинг стратегії, готував вихід на експорт.
Будував Бренди та R&D, робив ребрендинг паковання, оптимізував портфелі.
UA Київ. Повне розуміння агенцій в ринку України (працював з ТОП агенціями),
продакшн студіями (знімали ролики, фотоіміджі), база фрілансерів по напрямкам.
Управляв значними командами маркетингу, KPI’s. Більше 17 людей.
| 20 років досвіду маркетинг управління. E-com. Створював онлайн магазини, запускав доставки їжі, маркетплейси.
Digital в b2b. Вебінари, eMailing, розвиток шляху клієнта, go-to-market програми.
| Ринки Україна, EU, Global
Більше підприємець в роботі. Шукаю рішення.
| 30+ брендів / кейсів. FMCG expert | B2B expert | IT | ED-tech

FMCG MHP Holding. NEMIROFF,
ДОСВІД now 2024
CARLSBERG Group. ECOSPHERE Group. CMO
U-PROX systems 07. 2023
Створені бренд-платформа, HR-бренд, комунікаційний план.
b2b
Підготовлені описи програм для виходу на 30 ринків.
U-PROX, EKTOS, KNESS.
Підготували POSm, взяли участь у виставці в Мадриді, eMailing.
HoReCa & Retail EKTOS IT Denmark CMO 2022
Tarantino fam, Sushiya, Gallery.ua. Згенеровані ліди та створена база даних, проведена виставка в Швеції,
супровід клієнтів до контрактів (Данія, Швеція, Норвегія), eMailing.
ОСВІТА Запущений комунікаційний план, стандарти: CPP, CTR, CPC.
2000 - 2005 | Магістр Маркетингу CRM. Впроваджені стандартів взаємодії з клієнтами. .
КНЕУ. Київський національний
ECOSPHERE Group CMО ТА ДИРЕКТОР ЗІ СТРАТЕГІЇ 2021
економічний Eніверситет
Побудували стратегії розвитку групи компаній. 2020
2008 | DEVELOPING STRONG Впровадили редизайн всього портфелю “Соки Україна”,
BRANDS “Добрий Ранок” та запустили 5+ нових брендів, дитячі соки, вода.
MIKE PHILIPPSON ASSOCIATES
Впровадили кризовий менеджент бізнес юніту доставки води м. Київ,
2010 | CONSUMER INSIGHTS
VodaLove, повний перезапуск Лідогенерація та впровадження воронки
SCOTTISH & NEWCASTLE
продажів (customer jorney).
BUSINESS SCHOOL
2012 | MARKETING INNOVATIONS Бюджет управління та команда більше 15 осіб.
2019
THE VALUE ENGINEERS GB Власний бізнес 2 напрямки 1. Strategy Agency
Керуючий партнер 2. INVERIA event HUB 2016
2012 | MMR | DIGITAL Створили Inveria Простір подій 60к відвідувачів на рік, розбудували до 2х
MARKETING IN STRATEGIC
майданчиків, запустили власний Кейтеринг з шефом з ресторану “Монако”,
DEVELOPMENT;
команда 33 людини, запуск свого освітнього напрямку.
ТА +30 ПРОФІЛЬНИХ КУРСІВ З
Агенція: Запуск доставки їжі для Murakami, Sushiya.
МАРКЕТИНГУ ТА СТРАТЕГІЙ.
KNESS Solar Energy повний брендинг бізнесу та стратегія входу в ринок.
ВИКЛАДАВ Інші клієнти. CAPS university, КМДШ, SENSE.
КНЕУ. МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЯ 2015
MHP Holding CMO UKRAINE
2012
2016-2018 | КОНФЕРЕНЦІЇ | FMCG. Ринок Ready-to-Eat, ТМ Легко! Ситні, Export. ФуаГра, Ангус!
СПІКЕР ТА МОДЕРАТОР МПЗ Легко! Розбудова стратегії для всього портфелю М’ясопереробного
ПОТОКУ
заводу заморожених напівфабрикатів “Легко”: 1. ребрендинг “Легко”
(картон паковання); 2. брендинг економ сегменту в “Ситні”, 3. заморожена
курятина 4. HoReCa напрямок більше 30 видів для UA, EU (квота).
ТМ Бащинський. Просування тістової групи (пельмені): 1. Ребрендинг
напрямку. 2. 4 місяці керування всім портфелем МКІ (реструктурізація).
ДМИТРО ПАШКО МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР

ДОСВІД MHP Holding. Досягення:
Зростання продажів в 2 рази: Зупинка 2х річного падіння категорії, зростання експорту в +10
раз обсягів категорії.
Horeca: підписання KFC, Dominos + 20, тендери McDonalds, Європа.
Експорт: створення бренду Qualiko. Збережений з 2013 дизайн паковання Qualiko, Ситні,
основні SKU Легко!
P&L по кожному SKU: будували 2 роки. (окрема логістика НПФ від курятини.
1 рік Керування продажами в 3х регіонах України по категорії.
2011
NEMIROFF CMO UKRAINE 2009
Досягнуті рекордні продажі в Україні, SOM доля ринку №1.
Впроваджена Global Brand Strategy, національні 360 кампанії, промо та трейд програми.
Оновлення продукту: ребрендинг портфелю, запуск нових Delikat на Effie awards отримав
#1 місце за ефективність запуску).
400+ івентів в рік, вперше спонсорство event-у Sziget в Будапешті, ProductPlacement в кліпі
LadyGaga, окремий фокус в розвитку HoReCa до 350 events щорічно.
2008
Carlsberg Ukraine BRAND MANAGER 2006
Досягнуті рекордні продажі в Україні, SOM доля ринку №1 по категорії.
Розвиток бренду Славутич ICE, ICE MIX запуск смакових напрямків, підготовка до запуску
портфелю інноваційних продуктів.

Є додаткові кейси під значним NDA.

Готовий взяти відповідальність на себе за розвиток маркетинг стратегії.
Перший крок - обговорення деталей та формування бачення стратегії досягнення
зазначених показників.

З повагою,
Пашко Дмитро
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

PERSONAL QR LINKEDIN

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: