Резюме від 28 травня 2024 PRO

Леся

Бухгалтер-казначей, фінансовий менеджер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Умань
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий менеджер (бухгалтер-казначей)

з 09.2013 по 04.2022 (8 років 7 місяців)
ГК Валенсія, Інші країни (Роздрібна торгівля)

Робота в Банк-Клієнт та з банківськими продуктами (10 юридичних фірм, більше 20 рахунків).
Вивантаження виписок до 1С:8.2-8.3 Контроль залишків та руху грошових коштів на банківських рахунках та корпоративних банківських картках; ведення таблиці щодо залишків на рахунках.
Звітність керівнику по руху грошових коштів в оперативному режимі.
Підготовка та виконання вихідних платіжних доручень.
Ведення реєстру платежів.
Складання плану та узгодження платежів на оплату.
Прийом, обробка, оформлення всіх банківських документів, робота з архівом дільниці банк.
Робота з Банками – овердрафти, кредитні лінії, факторинг, валютні платежі.
Здійснення своєчасних перерахувань податків та зборів до бюджетів різних рівнів.
Суворий контроль та своєчасна оплата за графіками платежів (лізингу, відсотки, ОБ за кредитними продуктами).
Контроль зобов'язань за кредитними договорами, обороти, щоквартальний, щомісячний моніторинг
Робота з договорами, специфікаціями, замовленнями, гарантійними та претензійними листами, ведення ділового листування.
Контроль дебіторської та кредиторську заборгованості.
Робота у складському обліку програми 1С "Торгівля та склад", контроль руху товарів (прихід, витрат, списання, переміщення).
У підпорядкуванні 5 працівників.
Робота в програмі 1С:8.2; 8.3 бухгалтерський та управлінський облік.
Складання щомісячної управлінської звітності по групі компаній та виконання інших доручень засновника.
КЛЮЧОВІ РЕЗУЛЬТАТИ:
Збільшено на 15-20% своєчасність повернення коштів за рахунок регулярного моніторингу та аналізу дебіторської заборгованості.
Підключення до прямого та зворотного факторингу через ЕДО, скорочено час надходження коштів.
Схвалення заявок на надання кредитних ліній (збір та надання всіх документів та таблиць для схвалення) та видача кредитів.

Бухгалтер- касир

з 06.2011 по 09.2013 (2 роки 3 місяці)
"БудЦентр" (оптово-роздрібна торгівля будівельними матеріалами), Умань (Роздрібна торгівля)

Первинна бухгалтерська документація.
Робота з готівкою, прийом, облік, видача та зберігання готівки з дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку.
Оформлення касових документів в электронному та паперовому вигляді, складання касової звітності. Контроль витрат коштів.
Здача звітності до податкової (ФОП).

Бухгалтер-товарознавець

з 02.2009 по 01.2011 (1 рік 11 місяців)
ресторан "Панорама" (ресторанно-готельний бізнес), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення обліку продукції в програмі 1С:7.1, робота з первинною документацією.
Проведення інвентаризації, аналіз результатів інвентаризації.
Замовлення товару. Взаєморозрахунки із постачальниками.
Аналіз залишків.

Освіта

Уманський Державний Педагогічний Університет

Фінанси, економіст, Умань
Вища, з 1999 по 2005 (6 років)

Економіст, аналіз і аудит, бухгалтерський облік

Додаткова освіта та сертифікати

Kursy: Uproszczona Księgowość w Polsce

3 місяця

Знання і навички

1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк MS Excel M.E.Doc BAS Бухгалтерія Бухгалтерський облік (роздріб) Система електронного документообігу (СЕД) Контур.Діадок Валютні платежі

Знання мов

Польська — початковий

Додаткова інформація

Володію практичними навичками в галузі бухгалтерського, управлінського обліку, планування та казначейських операцій. Знання валютного законодавства.
Успішний досвід взаємодії з кредитними організаціями.
Великий досвід роботи у складському обліку, від оператора до старшого бухгалтера зі складського обліку.
МОЇ СИЛЬНІ СТОРОНИ:
- Вміння працювати в команді. Комунікативність.
- Висока навченість, відкритість нових знань. Прагнення підвищення професійного рівня.
- Високий рівень відповідальності.
- Системне мислення.
- Вміння працювати в режимі багатозадачності та в умовах обмежених термінів.
- Стресостійкість. Гнучкість.

Бажання будувати кар'єру у серйозній та стабільній компанії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: