Резюме від 7 грудня 2023 PRO

Данило

PR-директор, PR-менеджер, пресс-секретар, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор інформаційної служби регіонального телеканалу

з 06.2019 по 03.2020 (9 місяців)
Медіа Всесвіт, Покровськ (ЗМІ, медіа)

•розробка плану інформаційного мовлення регіонального телеканалу;
•керівництво колективном журналістів та операторів;
•участь у плануванні контенту регіонального телеканала;
•управління висвітленням подій у місті, районі, області, країні;
•контроль за підготовкою та виходом інформаційних матеріалів;
•залучення спікерів та ньюсмейкерів до ефіру регіонального телеканалу;
•участь у розробці та запровадженні стратегії просування регіонального телеканалу серед потенційних глядачів.

Заступник начальника відділу у зв'язках з громадськістю

з 06.2017 по 12.2017 (6 місяців)
Лауффер Україна, Київ (Харчова промисловість)

•участь у плануванні та затвердженні інформаційної стратегії корпорації;
•інформаційний супровід діяльності корпорації;
•підготовка та редагування прес-релізів, інтерв'ю, коментарів керівництва корпорації у профільних ЗМІ;
•контакти зі ЗМІ, розміщення та просування інформаційних матеріалів про діяльність корпорації та галузевих коментарів її керівництва;
•робота із соціальними мережами.

Директор

з 02.2017 по 09.2023 (6 років 7 місяців)
Міжнародний благодійний фонд "Фортеця", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•координація роботи благодійного фонду;
•залучення коштів донорів - українських та міжнародних;
•налагодження зв'язків з отримувачами благодійної допомоги (добровольчі підрозділи ЗСУ та інших силових структур, особи, що постраждали внаслідок російської агресії, тощо;
•стіорення промо-контенту щодо роботи фонду;
•керівництво колективом волонтерів.

PR-менеджер

з 04.2016 по 04.2017 (1 рік)
Electric Marathon International, Київ (Автобізнес та автосервіс)

•інформаційна підтримка та висвітлення у ЗМІ заходів компанії: трансєвропейського ралі на електромобілях "Електромобільний Марафон Львів - Монте-Карло" та українського етапу кругосвітнього ралі на електромобілях "80edays";
•презентація у ЗМІ українського прототипу електромобіля "Synchronous";
•участь у тематичних виставках;
•розробка та впровадження PR-стратегії підприємства;
•керування корпоративними сайтами;
•підтримка зв'язків зі ЗМІ;
•забезпечення присутності компанії в інформаційному просторі;
•розробка та реалізація інформаційних приводів;
•підготовка та публікація інформаційно-іміджевих матеріалів про компанію;
•формування та розповсюдження інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•розробка та управління іміджем керівництва компанії;
•SMM

Начальник відділу у зв'язках з громадськістю

з 05.2013 по 11.2018 (5 років 6 місяців)
Енергоімпекс, промисловий холдинг, Донецьк (Гірнича промисловість)

•інформаційний супровід роботи компанії;
•розробка та впровадження PR-стратегії компанії;
•керівництво колективом PR-менеджерів;
•підготовка та розміщення у ЗМІ інформаційно-іміджевих матеріалів;
•медіабаїнг;
•проведення іміджевих заходів (презентація, брифінг, прес-конференція, прес-тур);
•участь у іміджевих та публічних заходах;
•брендинг, участь у розробці фірмового стилю корпорації та її відокремлених підрозділів;
•контроль за розробкою фірмового сайту корпорації та її відокремлених підрозділів;
•розробка місії, цінностей, слогана корпорації та її відокремлених підрозділів;
•контроль за розробкою сувенірної та презентаційної продукції;
•соціальний маркетинг;
•управління корпоративною соціальною відповідальністю;
•просування соціальних проектів;
•налагодження позитивних контактів із представниками місцевої влади та громадськості, вирішення конфліктних ситуацій;
•подолання негативу у громадській думці;
•протидія інформаційним атакам;
•здійснення інформаційних атак;
•контроль за витратами PR-бюджетів;
•формування та розсилання інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•підготовка до випуску корпоративних ЗМІ;
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•налагодження та підтримка взаємовигідних контактів зі ЗМІ.

Пресс-секретар

з 07.2012 по 11.2012 (4 місяці)
Окружний виборчий штаб, Донецьк (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•інформаційне забезпечення виборчого процесу;
•підготовка та розміщення в пресі інформаційно-іміджевих матеріалів;
•участь у розробці настановного пакету рекламного супроводу;
•підготовка текстів виступів, інтерв'ю, програмних тез тощо;
•взаємодія із представниками ЗМІ;
•участь у розробці та розміщенні рекламно-агітаційних матеріалів;
•підготовка звітності;
•SMM

Директор

з 12.2010 по нині (13 років 5 місяців)
Гегемон, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•організація роботи PR-агенції;
•координація дій трудового колективу (агенти, копірайтери, дизайнери);
•розширення контактів із представниками ЗМІ;
•розробка та реалізація PR-кампаній;
•вивчення ринку PR-послуг;
•іміджеві заходи;
•захист від інформаційних атак;
•організація інформаційних атак;
•проведення журналістських розслідувань;
•організація та проведення інформаційного висвітлення виборчих кампаній;
•корегування громадської думки;
•налагодження взаємовигідних контактів зі ЗМІ.

Начальник відділу у зв'язках з громадськістю

з 03.2010 по 01.2011 (10 місяців)
Подколзін Право, Донецьк (Юриспруденція)

•розробка та впровадження PR-стратегії підприємства;
•управління інформаційною політикою підприємства;
•підбір та управління колективом PR-менеджерів;
•брендинг;
•контроль за розробкою та управлінням корпоративним сайтом;
•підтримка зв'язків зі ЗМІ;
•забезпечення присутності компанії в інформаційному просторі;
•розробка та реалізація інформаційних приводів;
•підготовка та публікація інформаційно-іміджевих матеріалів про компанію;
•формування та розсилання інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•розробка та управління іміджем керівника компанії;
•контроль за витрачанням PR-бюджетів;
•висвітлення у ЗМІ діяльності депутата місцевої ради;
•проведення іміджевих заходів;
•організація участі керівника у тематичних круглих столах та прес-конференціях.

Комерційний директор

з 10.2007 по 10.2008 (1 рік)
НТЛ, рекламна агенція, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•забезпечення роботи підприємства (рекламна агенція);
•формування та управління штатом співробітників (агенти, дизайнери, верстальники, копірайтери);
•робота з фрілансерами;
•підготовка та супровід контрактів на рекламно-інформаційне обслуговування;
•контроль за розробкою та виробництвом рекламної та сувенірної продукції;
•співробітництво зі ЗМІ (друковані, електронні, радіо, телебачення);
•ведення переговорів з клієнтами та рекламними підрядниками;
•випуск та редагування рекламно-інформаційного журналу «Безпека без кордонів»;
•вивчення ринку рекламних послуг;
•впровадження нових рекламних продуктів.

Позаштатний PR-консультант

з 08.2007 по 06.2010 (2 роки 10 місяців)
Міська організація політичної партії, Донецьк (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•інформаційний супровід діяльності організації;
•підготовка та розміщення інформаційно-іміджевих матеріалів;
•аналіз та коригування системи управління репутацією;
•забезпечення присутності лідера організації у інформаційному полі;
•вибудовування системи взаємодії із представниками ЗМІ.

Арт-директор (креативний директор)

з 03.2007 по 10.2007 (7 місяців)
НТЛ, рекламна агенція, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•аналіз комунікаційної стратегії замовника, вироблення рекламних концепцій на її основі;
•розробка та впровадження креативного продукту;
•безпосереднє керівництво колективом дизайнерів, верстальників та копірайтерів;

Кореспондент, зав. відділу економіки, в.о. заступника редактора

з 03.2005 по 02.2009 (3 роки 11 місяців)
Панорама, щотижневик, Донецьк (ЗМІ, медіа)

•підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів на задану тему;
•проведення інтерв'ю;
•моніторинг подій, самостійний пошук тем та матеріалів;
•проведення журналістських розслідувань;
•участь у плануванні контенту;
•керівництво кореспондентами, постановка задач та редагування готових матеріалів.

Освіта

Донецький Національний Університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського

Факультет Маректингу, торгівли та митної справи, маркетолог, Донецьк
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

Креативність Творчий підхід Проведення рекламних кампаній Ведення соціальних мереж Проведення презентацій Написання прес-релізів Проведення прес-конференцій Проведення прес-турів Проведення прес-ланчів Публічні виступи Журналістика Написання статей Кризовий та антикризовий PR Ведення переговорів Налагодження контактів зі ЗМІ Пунктуальність Розробка маркетингової стратегії Спічрайтинг Планування бюджету Бренд-менеджмент Adobe Photoshop Контент-менеджмент

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
•Організаторські здібності.
•Комунікативні навички.
•Знання бізнес-етикету.
•Здатність як до командної, так і до самостійної роботи.
•Відповідальність.
•Ініціативність.
•Творчий підхід до роботи.
•Амбітність.
•Почуття гумору.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: