Resume from December 7, 2023 PRO

Данило

PR-директор, PR-менеджер, пресс-секретар, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор інформаційної служби регіонального телеканалу

from 06.2019 to 03.2020 (9 months)
Медіа Всесвіт, Покровськ (ЗМІ, медіа)

•розробка плану інформаційного мовлення регіонального телеканалу;
•керівництво колективном журналістів та операторів;
•участь у плануванні контенту регіонального телеканала;
•управління висвітленням подій у місті, районі, області, країні;
•контроль за підготовкою та виходом інформаційних матеріалів;
•залучення спікерів та ньюсмейкерів до ефіру регіонального телеканалу;
•участь у розробці та запровадженні стратегії просування регіонального телеканалу серед потенційних глядачів.

Заступник начальника відділу у зв'язках з громадськістю

from 06.2017 to 12.2017 (6 months)
Лауффер Україна, Київ (Харчова промисловість)

•участь у плануванні та затвердженні інформаційної стратегії корпорації;
•інформаційний супровід діяльності корпорації;
•підготовка та редагування прес-релізів, інтерв'ю, коментарів керівництва корпорації у профільних ЗМІ;
•контакти зі ЗМІ, розміщення та просування інформаційних матеріалів про діяльність корпорації та галузевих коментарів її керівництва;
•робота із соціальними мережами.

Директор

from 02.2017 to 09.2023 (6 years 7 months)
Міжнародний благодійний фонд "Фортеця", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•координація роботи благодійного фонду;
•залучення коштів донорів - українських та міжнародних;
•налагодження зв'язків з отримувачами благодійної допомоги (добровольчі підрозділи ЗСУ та інших силових структур, особи, що постраждали внаслідок російської агресії, тощо;
•стіорення промо-контенту щодо роботи фонду;
•керівництво колективом волонтерів.

PR-менеджер

from 04.2016 to 04.2017 (1 year)
Electric Marathon International, Київ (Автобізнес та автосервіс)

•інформаційна підтримка та висвітлення у ЗМІ заходів компанії: трансєвропейського ралі на електромобілях "Електромобільний Марафон Львів - Монте-Карло" та українського етапу кругосвітнього ралі на електромобілях "80edays";
•презентація у ЗМІ українського прототипу електромобіля "Synchronous";
•участь у тематичних виставках;
•розробка та впровадження PR-стратегії підприємства;
•керування корпоративними сайтами;
•підтримка зв'язків зі ЗМІ;
•забезпечення присутності компанії в інформаційному просторі;
•розробка та реалізація інформаційних приводів;
•підготовка та публікація інформаційно-іміджевих матеріалів про компанію;
•формування та розповсюдження інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•розробка та управління іміджем керівництва компанії;
•SMM

Начальник відділу у зв'язках з громадськістю

from 05.2013 to 11.2018 (5 years 6 months)
Енергоімпекс, промисловий холдинг, Донецьк (Гірнича промисловість)

•інформаційний супровід роботи компанії;
•розробка та впровадження PR-стратегії компанії;
•керівництво колективом PR-менеджерів;
•підготовка та розміщення у ЗМІ інформаційно-іміджевих матеріалів;
•медіабаїнг;
•проведення іміджевих заходів (презентація, брифінг, прес-конференція, прес-тур);
•участь у іміджевих та публічних заходах;
•брендинг, участь у розробці фірмового стилю корпорації та її відокремлених підрозділів;
•контроль за розробкою фірмового сайту корпорації та її відокремлених підрозділів;
•розробка місії, цінностей, слогана корпорації та її відокремлених підрозділів;
•контроль за розробкою сувенірної та презентаційної продукції;
•соціальний маркетинг;
•управління корпоративною соціальною відповідальністю;
•просування соціальних проектів;
•налагодження позитивних контактів із представниками місцевої влади та громадськості, вирішення конфліктних ситуацій;
•подолання негативу у громадській думці;
•протидія інформаційним атакам;
•здійснення інформаційних атак;
•контроль за витратами PR-бюджетів;
•формування та розсилання інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•підготовка до випуску корпоративних ЗМІ;
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•налагодження та підтримка взаємовигідних контактів зі ЗМІ.

Пресс-секретар

from 07.2012 to 11.2012 (4 months)
Окружний виборчий штаб, Донецьк (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•інформаційне забезпечення виборчого процесу;
•підготовка та розміщення в пресі інформаційно-іміджевих матеріалів;
•участь у розробці настановного пакету рекламного супроводу;
•підготовка текстів виступів, інтерв'ю, програмних тез тощо;
•взаємодія із представниками ЗМІ;
•участь у розробці та розміщенні рекламно-агітаційних матеріалів;
•підготовка звітності;
•SMM

Директор

from 12.2010 to now (13 years 5 months)
Гегемон, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•організація роботи PR-агенції;
•координація дій трудового колективу (агенти, копірайтери, дизайнери);
•розширення контактів із представниками ЗМІ;
•розробка та реалізація PR-кампаній;
•вивчення ринку PR-послуг;
•іміджеві заходи;
•захист від інформаційних атак;
•організація інформаційних атак;
•проведення журналістських розслідувань;
•організація та проведення інформаційного висвітлення виборчих кампаній;
•корегування громадської думки;
•налагодження взаємовигідних контактів зі ЗМІ.

Начальник відділу у зв'язках з громадськістю

from 03.2010 to 01.2011 (10 months)
Подколзін Право, Донецьк (Юриспруденція)

•розробка та впровадження PR-стратегії підприємства;
•управління інформаційною політикою підприємства;
•підбір та управління колективом PR-менеджерів;
•брендинг;
•контроль за розробкою та управлінням корпоративним сайтом;
•підтримка зв'язків зі ЗМІ;
•забезпечення присутності компанії в інформаційному просторі;
•розробка та реалізація інформаційних приводів;
•підготовка та публікація інформаційно-іміджевих матеріалів про компанію;
•формування та розсилання інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
•аналіз інформаційного поля;
•оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
•підготовка звітів;
•розробка та управління іміджем керівника компанії;
•контроль за витрачанням PR-бюджетів;
•висвітлення у ЗМІ діяльності депутата місцевої ради;
•проведення іміджевих заходів;
•організація участі керівника у тематичних круглих столах та прес-конференціях.

Комерційний директор

from 10.2007 to 10.2008 (1 year)
НТЛ, рекламна агенція, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•забезпечення роботи підприємства (рекламна агенція);
•формування та управління штатом співробітників (агенти, дизайнери, верстальники, копірайтери);
•робота з фрілансерами;
•підготовка та супровід контрактів на рекламно-інформаційне обслуговування;
•контроль за розробкою та виробництвом рекламної та сувенірної продукції;
•співробітництво зі ЗМІ (друковані, електронні, радіо, телебачення);
•ведення переговорів з клієнтами та рекламними підрядниками;
•випуск та редагування рекламно-інформаційного журналу «Безпека без кордонів»;
•вивчення ринку рекламних послуг;
•впровадження нових рекламних продуктів.

Позаштатний PR-консультант

from 08.2007 to 06.2010 (2 years 10 months)
Міська організація політичної партії, Донецьк (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•інформаційний супровід діяльності організації;
•підготовка та розміщення інформаційно-іміджевих матеріалів;
•аналіз та коригування системи управління репутацією;
•забезпечення присутності лідера організації у інформаційному полі;
•вибудовування системи взаємодії із представниками ЗМІ.

Арт-директор (креативний директор)

from 03.2007 to 10.2007 (7 months)
НТЛ, рекламна агенція, Донецьк (Маркетинг, реклама, PR)

•аналіз комунікаційної стратегії замовника, вироблення рекламних концепцій на її основі;
•розробка та впровадження креативного продукту;
•безпосереднє керівництво колективом дизайнерів, верстальників та копірайтерів;

Кореспондент, зав. відділу економіки, в.о. заступника редактора

from 03.2005 to 02.2009 (3 years 11 months)
Панорама, щотижневик, Донецьк (ЗМІ, медіа)

•підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів на задану тему;
•проведення інтерв'ю;
•моніторинг подій, самостійний пошук тем та матеріалів;
•проведення журналістських розслідувань;
•участь у плануванні контенту;
•керівництво кореспондентами, постановка задач та редагування готових матеріалів.

Education

Донецький Національний Університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського

Факультет Маректингу, торгівли та митної справи, маркетолог, Донецьк
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

Креативність Творчий підхід Проведення рекламних кампаній Ведення соціальних мереж Проведення презентацій Написання прес-релізів Проведення прес-конференцій Проведення прес-турів Проведення прес-ланчів Публічні виступи Журналістика Написання статей Кризовий та антикризовий PR Ведення переговорів Налагодження контактів зі ЗМІ Пунктуальність Розробка маркетингової стратегії Спічрайтинг Планування бюджету Бренд-менеджмент Adobe Photoshop Контент-менеджмент

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Особисті якості:
•Організаторські здібності.
•Комунікативні навички.
•Знання бізнес-етикету.
•Здатність як до командної, так і до самостійної роботи.
•Відповідальність.
•Ініціативність.
•Творчий підхід до роботи.
•Амбітність.
•Почуття гумору.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: