Резюме від 20 квітня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2205857

Бухгалтер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Державний Університет «Львівська Політехніка»

Технологічний факультет, спеціальність – бродильне виробництво та виноробство, Львів
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Знання і навички

1С:Бухгалтерія MS Excel M.E.Doc Користувач 1С Клієнт-Банк Пунктуальність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вище середнього

Додаткова інформація

Олійник Тетяна Михайлівна

Дата народження : 20 червня 1975 року (м. Львів)
Домашня адреса: Львівська область, м. Львів, вул. Антонича 14/68
Телефон мобільний [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта :
1994-1999 рр. – технологічний факультет Державного Університету «Львівська Політехніка», спеціальність – бродильне виробництво та виноробство.

Досвід роботи:
Червень 2001р. – серпень 2011р. – Товариство з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів ВЕЕМ» - бухгалтер.
Серпень 2011р. - травень 2021р. - Український Католицький Університет УГКЦ — заступник головного бухгалтера.
Липень 2021р. – жовтень 2023р. – ТОВ «ЦВГ Україна» - бухгалтер.
Навики роботи бухгалтера: Ведення первинної бухгалтерської документації, облік реалізації, облік послуг сторонніх організацій в програмі 1С:Підприємство 8.3. Нарахування заробітної плати, доплат, премій, індексації, розрахунок відпускних, розрахунок лікарняних листків, оформлення заявки-розрахунку до Пенсійного Фонду, контроль за поступленням цих коштів і перерахування їх на карткові рахунки працівників, виготовлення довідок, зарплатних карток, звітність по зарплаті (при штатній кількості працівників понад 1 000 осіб), а також нарахування заробітної плати по договорах ЦПХ. Проведення звірок з контрагентами, ведення касової дисципліни (здача готівки в банк та зняття готівки з поточних рахунків). Робота з «Клієнт-Інтернет-Банками», а саме: ПАТ «Укрсоцбанк», АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ", ПАТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК", АТ «КРЕДОБАНК» та ін., загрузка банківських виписок в програму 1С:Підприємство 8.3. Є досвід роботи щодо здійснення валютних операцій: купівля, продаж, перерахунок валютних коштів в межах України та за кордон. Облік операцій з підзвітними особами. Внутрішня звітність.

Знання мов:
-Українська, російська, англійська - зі словником.
Робота з ПК:
Знання на рівні впевненого користувача (ОС Windows, редактори Microsoft Word, Microsoft Excel, INTERNET, 1С:Підприємство 8.3, M.E.Doc

Ділові якості:
відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність, ініціативність, рішучість, вміння працювати з великими обсягами інформації, пунктуальність.

Сімейний стан:
одружена, син 18-ти років
Особисті якості:
наполегливість, вихованість, чесність, надійність, акуратність, вміння доводити розпочате до кінця.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: