Резюме від 15 квітня 2021

Анастасія

Менеджер по персоналу, продажам, экономист, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст групи технічної підтримки збуту і оперативного обліку відділу збуту

з 09.2016 по нині (7 років 8 місяців)
ОА Полтавский турбомеханический завод, Полтава (виробництво)

-Здійснювати контроль і аналіз продажів.
-Складати періодичну звітність.
- Готувати кошторисну калькуляцію на замовлення для підготовки ТКП, розробляти проекти оптових та роздрібних цінна продукцію, що випускається, тарифи і послуги з урахуванням кон'юнктури ринку.
- Готувати вихідні дані для складання проектів перспективних і річних планів продажів.
- Брати участь в провидіння маркетингових досліджень і проектування розвитку Підприємства в умовах ринкової економіки.
-Виконувати роботи з формування, ведення та зберігання бази даних планово-економічної інформації, вносити зміни до довідкової та нормативної інформації, яка використовується в обробці даних.
- Аналізувати продажу готової продукції згідно методу АВС аналізу і XYZ аналізу.

Економіст

з 10.2014 по нині (9 років 7 місяців)
ОА Полтавский турбомеханический завод, Полтава (Производство)

1. Заповнення, звірка і розрахунок даних в абонентських книжках з опалення та підігріву води;
2.Осуществленіе корекції, що відображають зміни в картках особових рахунків квартиронаймачів в електронній програмі 1С та 1С АТС;
3. Консультаційні роботи з фізичними та юридичними особами безпосередньо, документально і в телефонному режимі, щодо послуг з опалення, підігріву води, телефонного зв'язку, оренди, електроенергії, водопостачання та каналізації.
4. Укладення договору з надання послуг зв'язку та опалення, реструктуризації боргу.
5. Підготовка і введення в електронну програму 1С та доставка на адреси фізичних і юридичних осіб квитанції, повідомлення, рахунки, акти виконаних робіт, податкові накладні, акти звірок, розшифровки послуг, первинні документи банків по платежах;
6.Видача довідки щодо статистичної звітності, боргу, розміру субсидій, звірки оплати по наданих послуг;
7. Зведені розрахунки і складання звітів по групах надаються відділом послуг юридичних і фізичних осіб; Формування звітів, облікова і довідкова документація в межах своєї компетенції.
8. Здійснення отримання показників лічильника теплової енергії від кооперативів і виставляння актів з різницею показників лічильника теплової енергії та розрахунками, нарахування по кооперативним будинкам;
9. Збір, накопичення, обробку, аналіз, оцінку інформації щодо послуг з опалення, підігріву води, послуг зв'язку, оренди.

Менеджер по персоналу

з 03.2014 по 10.2014 (7 місяців)
ОА Полтавский турбомеханический завод, Полтава (Производство)

•Проведение общего анализа подбора и движения персонала. Разработка и внедрение мероприятия по оптимизации работы.
•Составление отчетов по подразделениям согласно закрытым вакансиям.
•Непосредственное участие при составлении должностных инструкций и профессиограмм.
•Изучение рынка труда в Полтаве, готовка аналитических записок по рынку труда.
•Процесс адаптации новых работников, назначаемых на новые должности.
•Непосредственное участие в проведении оценки эффективности персонала.
•Взаимодействие с отделом охраны труда.

Делопроизводитель

з 02.2013 по 03.2014 (1 рік 1 місяць)
АО Полтавский турбомеханический завод (производство)

•Изучение и применение нормативно-правовые акты, которые имеют отношение к выполняемой работе.
•Ведение учетов, анализ брака по признакам, причинам, виновникам, в количественном и весовом отношении по цехам и заводу в целом; сверять его с данными ОТК цехов и передавать их начальнику ОТК.
•Ведение работы по подготовке документации на экспортную продукцию; для оперативного решения вопросов по рекламациям, оформление документации на командировки, служебные записки и пропуска на вынос продукции, подготовка ответов потребителям по рекламациям, ведение учетов входящей и исходящей корреспонденции, подготовка отчетов для заводской канцелярии
•Ведение работы по созданию справочного аппарата по документам, обеспечение удобного и быстрого поиск запросам сотрудников необходимых документов. Программа 1 С 8.2 УПП позволяет оперативно находить документ по номеру, дате поступления, корреспонденту, исполнителю и пр. Кроме того, Программа позволяет отслеживать путь прохождения и состояние исполнения документа.
•Посещение совещаний и ведение протоколов, оформление его и собирание подписей всех присутствующих.

Оператор ПК

з 09.2012 по 02.2013 (5 місяців)
Государственный центр земельного кадастра (Производство)

верификации документов.

Освіта

Полтавская государственная аграрная академия

Экономики и менеджменту (специалист по менеджменту организаций и администрирования, менеджера управляющего организации ), Полтава
Вища, з 2012 по 2016 (3 роки 10 місяців)

Полтавский аграрно-экономический колледж

Организация производства (менеджер организации), Полтава
Середня спеціальна, з 2008 по 2012 (3 роки 4 місяці)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook MS Publisher 1С УПП

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Личные качества
Высокая работоспособность, уверенность в себе, умение работать в команде и брать ответственность на себя. Быстрая обучаемость, индивидуализация, стрессоустойчивость, нацеленность на результат. Грамотная речь, наблюдательность, проницательность, интуиция, внимательность к деталям. А также отличная память, общительность, находчивость, стремление к новым знаниям, деликатность и, конечно же, позитивное отношение к людям.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: