Катерина
Адміністратор, секретар керівника, менеджер з персоналу, 18 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2428446
Досвід роботи
Адміністратор з навчання
з 04.2021 по 06.2022
(1 рік 2 місяці)
Алмі, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Навчання персоналу по стандартам роботи та товару зважаючи на посаду. Ведення звітів в Excel та Word.
Проведення перевірок магазинів по дотриманню сервісу та знань асортименту товарів співробітниками.
Спілкування із персоналом. Реєстрація нових співробітників на порталі з навчання. Пошук інформації щодо товару, створення каталогів та презентацій. Робота в 1С.
Бухгалтер по зп
з 11.2020 по 04.2021
(5 місяців)
Алмі, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Зарахування заробітної плати та авансу згідно з службовими записками та графіком нарахування в 1С штату до 1000 осіб.
Прорахунок ФОП щомісяця.
Внесення та прорахунок звітів в Excel і Word, завантяження таблиць в программу Лотус. Утримання, табілювання, лікарняні, відпустки звільнення та прийом на роботу. Спілкування по телефону, вирішення питань. Робота з оргтехнікою.
Бариста
з 05.2019 по 08.2019
(3 місяці)
фітнес клуб "Вертикаль", Одеса (Краса, фітнес, спорт)
Приготування напоїв (кава, какао, смузі, фреші, протеїнові напої, чай) спілкування з клієнтом, продаж протеїнових напоїв та фітнес батончиків, ведення обліку товару, замовлення товарів, проведення інвентаризації, ведення таблиць продажів, зведення каси.
Адміністратор салону
з 07.2017 по 12.2018
(1 рік 5 місяців)
Студия by Oksana Zgyralskay, Одеса (Краса, фітнес, спорт)
Консультація клієнтів у телефонному режимі та за стійкою адміністратора;
запис клієнтів;
щоденні дзвінки(уточнення запису);
сповіщення про акції та послуги салону;
зустріч гостей у салоні;
розрахунок;
видача та контроль витрати підзвітних матеріалів для співробітників;
зведення каси наприкінці робочого дня;
складання, контроль та коригування графіків роботи;
продаж косметики у салоні;
контроль та замовлення матеріалів для роботи в салоні;
прийом та маркування товару;
ведення обліку матеріалів, таблиць робіт співробітників, клієнтська база Microsoft Excel/OpenOffice/ Word;
ведення соц. мереж (підготовка постів у Photoshop);
видача зарплати співробітникам.
Менеджер з широкоформатного друку
з 07.2015 по 04.2017
(1 рік 9 місяців)
Фабрика реклами, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
Консультація клієнту по замовленню макету на друк;
прийом та розрахунок вартості замовлення, термін виконання;
підготовка макета до друку (робота в Corel, Photoshop);
контроль виготовлення замовлення;
ведення реєстру у Microsoft Excel/OpenOffice;
розрахунок та видача зарплат співробітникам;
інвентаризації;
замовлення матеріалів;
прорахунок звітів щодо продуктивності за місяць/рік;
забезпечення життєдіяльності офісу.
Секретар, помічник головного бугалтеру
з 10.2014 по 02.2015
(4 місяці)
ООО "ГУТ.", Одеса (Приватні особи)
Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, відправка листів по Укрпошті, робота з клієнтами, друк договорів, листів, забезпечення життєдіяльності офісу, звірка реквізитів компаній в єдиному реєстрі, перевірка податкових та видаткових накладних, декларації, введення видаткових накладних у 1С8, проведення та послуг у 1С7.
Помічник керівника
з 03.2013 по 07.2014
(1 рік 4 місяці)
МРЭО-1, Одеса (Автобізнес та автосервіс)
Прийом/переадресація дзвінків (міні АТС), зустріч відвідувачів, консультація, обробка вхідної/вихідної кореспонденції, набір документів (Word, Excel, Internet, e-mail), координація роботи офісу, робота з оргтехнікою, виконання доручень керівника.
Помічник бухгалтера
з 07.2012 по 03.2013
(8 місяців)
БЗ, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Ведення обліку, внесення та обробка накладних у 1С, форматування податкових накладних у xml, реєстрація податкових у медок, робота з клієнтами, уточнення даних, виправлення помилок, оформлення прибуткових та видаткових податкових накладних, підготовка та передача документації для клієнтів, ведення документів у Еxcel.
Адміністратор
з 01.2011 по 08.2011
(7 місяців)
Магазин "Pierre Cardin", Одесса (Роздрібна торгівля)
Співбесіда персоналу, навчання.
Управління персоналом, організація роботи по обслуговуванню покупців. Складання графіку, видача зарплати, ведення документації і звітності в Excel, Word. Консультування покупців, видача дисконтних карт.
Робота в 1С. Контроль отримання і відправлення товару, проведення інвентаризацій.
Бухгалтер
з 12.2009 по 01.2011
(1 рік 1 місяць)
Садовий центр «Ландарт», Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення наявності товару в УкрСкладі, списання, інвентаризація, видача заробітної плати, табілювання співробітників, виписування накладних, фінансові звіти, відправлення документів, заміна продавців у відділі рослин, садових меблів і електротоварів, спілкування з клієнтами.
Помічник керівника
з 09.2008 по 12.2008
(3 місяці)
«Морська кредитна спілка», Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Прийом документації, які входить до підготовки справ в суд, виправлення і перегляд відповідності і наявності усіх необхідних документів, друку документації (Word, Excel), обзвон по відділенням для виправлення недоліків, робота з оргтехнікою.
Секретар
з 01.2007 по 09.2008
(1 рік 8 місяців)
ДП «Маккенлі», Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Прийом вхідних та вихідних дзвінків, переадресація дзвінків (міні АТС), домофон, зустріч гостей, обробка вхідної/вихідної кореспонденції, набір текстів, документів (Word, Excel, Power Point, Internet, e-mail), координація роботи офісу, робота з оргтехнікою.
Освіта
Одеська національна харчова акдемія
Технолог-інженер хлібопекарської промисловості, Одеса
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)
Одеський технічний колледж
Технологічний, технолог-інжинер хлібопекарської промисловості, Одеса
Незакінчена вища, з 2000 по 2006 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Інститут сучасних професий - Секретарь
2008 год- 3 месяца
Автошкола "Бест"- права категорії В и В1
2007 год - 3.5 місяці
курси іноземних мов "Ораторіка"
з травня 2019р. по грудень 2019р (1частина ( рівень В1)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Комунікабельність, товариськість, пунктуальність, стресостійкість, швидке навчання, посидючість, уважність, цілеспрямованість, відповідальність, активність, чесність.
Схожі кандидати
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офіса, секретар
Одеса
Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор
Одеса
Офіс-менеджер, секретар, помічник керівника
12000 грн, Одеса
Адміністратор, помічник керівника, діловод, офіс-менеджер (Сел. Котовського)
15000 грн, Одеса
Заместитель руководителя, помощник директора, менеджер
7000 грн, Одеса, Житомир
,
ще 5 міст
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя
15000 грн, Одеса