Резюме від 15 травня 2024 PRO

Катерина

Адміністратор, секретар керівника, менеджер з персоналу, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор з навчання

з 04.2021 по 06.2022 (1 рік 2 місяці)
Алмі, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Навчання персоналу по стандартам роботи та товару зважаючи на посаду. Ведення звітів в Excel та Word.
Проведення перевірок магазинів по дотриманню сервісу та знань асортименту товарів співробітниками.
Спілкування із персоналом. Реєстрація нових співробітників на порталі з навчання. Пошук інформації щодо товару, створення каталогів та презентацій. Робота в 1С.

Бухгалтер по зп

з 11.2020 по 04.2021 (5 місяців)
Алмі, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Зарахування заробітної плати та авансу згідно з службовими записками та графіком нарахування в 1С штату до 1000 осіб.
Прорахунок ФОП щомісяця.
Внесення та прорахунок звітів в Excel і Word, завантяження таблиць в программу Лотус. Утримання, табілювання, лікарняні, відпустки звільнення та прийом на роботу. Спілкування по телефону, вирішення питань. Робота з оргтехнікою.

Бариста

з 05.2019 по 08.2019 (3 місяці)
фітнес клуб "Вертикаль", Одеса (Краса, фітнес, спорт)

Приготування напоїв (кава, какао, смузі, фреші, протеїнові напої, чай) спілкування з клієнтом, продаж протеїнових напоїв та фітнес батончиків, ведення обліку товару, замовлення товарів, проведення інвентаризації, ведення таблиць продажів, зведення каси.

Адміністратор салону

з 07.2017 по 12.2018 (1 рік 5 місяців)
Студия by Oksana Zgyralskay, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

Консультація клієнтів у телефонному режимі та за стійкою адміністратора;
запис клієнтів;
щоденні дзвінки(уточнення запису);
сповіщення про акції та послуги салону;
зустріч гостей у салоні;
розрахунок;
видача та контроль витрати підзвітних матеріалів для співробітників;
зведення каси наприкінці робочого дня;
складання, контроль та коригування графіків роботи;
продаж косметики у салоні;
контроль та замовлення матеріалів для роботи в салоні;
прийом та маркування товару;
ведення обліку матеріалів, таблиць робіт співробітників, клієнтська база Microsoft Excel/OpenOffice/ Word;
ведення соц. мереж (підготовка постів у Photoshop);
видача зарплати співробітникам.

Менеджер з широкоформатного друку

з 07.2015 по 04.2017 (1 рік 9 місяців)
Фабрика реклами, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

Консультація клієнту по замовленню макету на друк;
прийом та розрахунок вартості замовлення, термін виконання;
підготовка макета до друку (робота в Corel, Photoshop);
контроль виготовлення замовлення;
ведення реєстру у Microsoft Excel/OpenOffice;
розрахунок та видача зарплат співробітникам;
інвентаризації;
замовлення матеріалів;
прорахунок звітів щодо продуктивності за місяць/рік;
забезпечення життєдіяльності офісу.

Секретар, помічник головного бугалтеру

з 10.2014 по 02.2015 (4 місяці)
ООО "ГУТ.", Одеса (Приватні особи)

Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, відправка листів по Укрпошті, робота з клієнтами, друк договорів, листів, забезпечення життєдіяльності офісу, звірка реквізитів компаній в єдиному реєстрі, перевірка податкових та видаткових накладних, декларації, введення видаткових накладних у 1С8, проведення та послуг у 1С7.

Помічник керівника

з 03.2013 по 07.2014 (1 рік 4 місяці)
МРЭО-1, Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Прийом/переадресація дзвінків (міні АТС), зустріч відвідувачів, консультація, обробка вхідної/вихідної кореспонденції, набір документів (Word, Excel, Internet, e-mail), координація роботи офісу, робота з оргтехнікою, виконання доручень керівника.

Помічник бухгалтера

з 07.2012 по 03.2013 (8 місяців)
БЗ, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення обліку, внесення та обробка накладних у 1С, форматування податкових накладних у xml, реєстрація податкових у медок, робота з клієнтами, уточнення даних, виправлення помилок, оформлення прибуткових та видаткових податкових накладних, підготовка та передача документації для клієнтів, ведення документів у Еxcel.

Адміністратор

з 01.2011 по 08.2011 (7 місяців)
Магазин "Pierre Cardin", Одесса (Роздрібна торгівля)

Співбесіда персоналу, навчання.
Управління персоналом, організація роботи по обслуговуванню покупців. Складання графіку, видача зарплати, ведення документації і звітності в Excel, Word. Консультування покупців, видача дисконтних карт.
Робота в 1С. Контроль отримання і відправлення товару, проведення інвентаризацій.

Бухгалтер

з 12.2009 по 01.2011 (1 рік 1 місяць)
Садовий центр «Ландарт», Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення наявності товару в УкрСкладі, списання, інвентаризація, видача заробітної плати, табілювання співробітників, виписування накладних, фінансові звіти, відправлення документів, заміна продавців у відділі рослин, садових меблів і електротоварів, спілкування з клієнтами.

Помічник керівника

з 09.2008 по 12.2008 (3 місяці)
«Морська кредитна спілка», Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Прийом документації, які входить до підготовки справ в суд, виправлення і перегляд відповідності і наявності усіх необхідних документів, друку документації (Word, Excel), обзвон по відділенням для виправлення недоліків, робота з оргтехнікою.

Секретар

з 01.2007 по 09.2008 (1 рік 8 місяців)
ДП «Маккенлі», Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Прийом вхідних та вихідних дзвінків, переадресація дзвінків (міні АТС), домофон, зустріч гостей, обробка вхідної/вихідної кореспонденції, набір текстів, документів (Word, Excel, Power Point, Internet, e-mail), координація роботи офісу, робота з оргтехнікою.

Освіта

Одеська національна харчова акдемія

Технолог-інженер хлібопекарської промисловості, Одеса
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)

Одеський технічний колледж

Технологічний, технолог-інжинер хлібопекарської промисловості, Одеса
Незакінчена вища, з 2000 по 2006 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут сучасних професий - Секретарь

2008 год- 3 месяца

Автошкола "Бест"- права категорії В и В1

2007 год - 3.5 місяці

курси іноземних мов "Ораторіка"

з травня 2019р. по грудень 2019р (1частина ( рівень В1)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Outlook Express M.E.Doc The Bat! OpenOffice

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Комунікабельність, товариськість, пунктуальність, стресостійкість, швидке навчання, посидючість, уважність, цілеспрямованість, відповідальність, активність, чесність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: