Резюме від 28 серпня 2014

Алла

Керівник відділу, менеджер з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Київ, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Петрук Алла Юріївна
Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дом. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Рівне


ЦІЛЬ: Отримання роботи в сфері управління персоналом

КВАЛІФІКАЦІЯ:
Досвід роботи в сфері управління персоналом 14 років на позиціях провідного фахівця з підбору, адаптації та соціальних програм, начальника відділу персоналу, заступника директора по роботі з персоналом, інспектора з кадрів, менеджера з персоналу, рекрутера,

ДОСВІД РОБОТИ:
01.03.2010 р. – по даний час – Провідний фахівець з підбору, адаптації та соціальних програм ТОВ „ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ - РЗВА” (прийнята в зв‘язку з переведенням, загальний штат підприємства 1000 чол.)
17.04.2008р. – 01.03.2010р. – Менеджер з персоналу відділу кадрів, ТзОВ „РЗВА - Електрик”
Основний вид діяльності – розробка, виготовлення та продаж високовольтного комутаційного обладнання.
Основні обов’язки:

-Забезпечення підприємства кваліфікованим персоналом;.
-Розробка та впровадження системи адаптації персоналу;
-Аналіз ринку праці по Україні;.
-Формування внутрішнього кадрового резерву;
-Формування бази резюме кандидатів на різні посади;
-Аналіз звільнень;
-Участь в розробці та впровадження Положення Про соціальний пакет працівників підприємства,;
-Розробка та впровадження мотиваційних заходів, спрямованих на покращення пошуку та підбору персоналу на різні посади;
-Ведення соціальних програм та програм по ДМС;
-Розробка та впровадження Стандарту підприємства системи менеджменту якості „Управління персоналу”

04.12.2007 р.- 15.04.2008 р. – Заступник директора по роботі з персоналом ТОВ «Караван будівельний Рівне», (прийнята в зв‘язку з переведенням, загальний штат підприємства 450 чол.)
26.11.2007 р. – 03.12.2007р. – Начальник відділу персоналу ТОВ „Караван будівельний” (м. Київ)
Основний вид діяльності –торгівля будівельними матеріалами, супермаркет „Караван” (у прямому підпорядкуванні було 3 чол.)
Основні обов’язки:

-Організація пошуку та підбору персоналу „з нуля”;
-Контроль ведення кадрового діловодства та звітності;
-Участь в розробці систем документообігу та договірної роботи на підприємстві.
-Планування та забезпечення офісу обладнанням, матеріалами, меблями тощо;
-Контроль кадрових питань;
-Розробка та аналіз організаційної структури та штатного розпису товариства;
-Аналіз ринку праці в регіоні;
-Формування внутрішнього кадрового резерву;.
-Підтримка корпоративної культури.

02.10.2007р. – 23.11.2007р.- Менеджер з персоналу відділу кадрів ТзОВ „РЗВА – Електрик””
Основні обов’язки:

-Забезпечення підприємства кваліфікованим персоналом;
-Проведення співбесід з претендентами;
-Розробка презентаційних флаєрів та інформаційних дошок;
-Проведення презентацій та зустрічей в професійних ліцеях, ВНЗах та школах;
-Організація та проведення екскурсій по підприємству для учнів та студентів;
-Участь в різноманітних заходах: ярмарках вакансій, конференціях та круглих столах

01.04.2004р. – 28.09.2004р - Менеджер з персоналу ТзОВ „Хлібодар” (додатково виконувала обов’язки інспектора з кадрів та секретаря-референта)
Основний вид діяльності – виготовлення та продаж хлібобулочних виробів, хлібозавод „Рум’янець”, загальний штат підприємства 350 чол.


01.09.2000р. – 01.04.2004р. - Менеджер з персоналу, рекрутер КА „Консалт – Партнер” (надання послуг з підбору персоналу)

ОСВІТА:
1995р. -2000р.
Рівненський державний університет водного господарства.
Спеціальність: економіст, спеціалізація: бухгалтерський облік і аудит

ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Червень 2010р. „Майстерність пошуку та підбору результативного персоналу” (Міжнародна агенція з розвитку бізнесу, м. Київ, 2 дні)
Жовтень 2010р. „Оцінка компетенцій в підборі і адаптації персоналу ” (ВІЧЕ Консалтінг, м. Київ, 2 дні).

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Знання мов: українська та російська вільно, англійська розмовний рівень.
Знання вимог діючого законодавства: Кодекс законів про працю України.
Знання ПК: MS-Office; Інтернет, електронна пошта, ИТ Підприємство
Наявність дома ПК та виходу в Інтернет.
Права категорії „В”
Власний автомобіль

ПРО СЕБЕ:
Дата народження: 07.10.1975р.
Сімейний стан – заміжня
Маю сина 19 років.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Цілеспрямованість,, відповідальність, комунікабельність, вміння працювати в команді.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: