Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 августа 2014

Алла

Керівник відділу, менеджер з персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город проживания:
Ровно
Готов работать:
Киев, Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Петрук Алла Юріївна
Моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дом. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м. Рівне


ЦІЛЬ: Отримання роботи в сфері управління персоналом

КВАЛІФІКАЦІЯ:
Досвід роботи в сфері управління персоналом 14 років на позиціях провідного фахівця з підбору, адаптації та соціальних програм, начальника відділу персоналу, заступника директора по роботі з персоналом, інспектора з кадрів, менеджера з персоналу, рекрутера,

ДОСВІД РОБОТИ:
01.03.2010 р. – по даний час – Провідний фахівець з підбору, адаптації та соціальних програм ТОВ „ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ - РЗВА” (прийнята в зв‘язку з переведенням, загальний штат підприємства 1000 чол.)
17.04.2008р. – 01.03.2010р. – Менеджер з персоналу відділу кадрів, ТзОВ „РЗВА - Електрик”
Основний вид діяльності – розробка, виготовлення та продаж високовольтного комутаційного обладнання.
Основні обов’язки:

-Забезпечення підприємства кваліфікованим персоналом;.
-Розробка та впровадження системи адаптації персоналу;
-Аналіз ринку праці по Україні;.
-Формування внутрішнього кадрового резерву;
-Формування бази резюме кандидатів на різні посади;
-Аналіз звільнень;
-Участь в розробці та впровадження Положення Про соціальний пакет працівників підприємства,;
-Розробка та впровадження мотиваційних заходів, спрямованих на покращення пошуку та підбору персоналу на різні посади;
-Ведення соціальних програм та програм по ДМС;
-Розробка та впровадження Стандарту підприємства системи менеджменту якості „Управління персоналу”

04.12.2007 р.- 15.04.2008 р. – Заступник директора по роботі з персоналом ТОВ «Караван будівельний Рівне», (прийнята в зв‘язку з переведенням, загальний штат підприємства 450 чол.)
26.11.2007 р. – 03.12.2007р. – Начальник відділу персоналу ТОВ „Караван будівельний” (м. Київ)
Основний вид діяльності –торгівля будівельними матеріалами, супермаркет „Караван” (у прямому підпорядкуванні було 3 чол.)
Основні обов’язки:

-Організація пошуку та підбору персоналу „з нуля”;
-Контроль ведення кадрового діловодства та звітності;
-Участь в розробці систем документообігу та договірної роботи на підприємстві.
-Планування та забезпечення офісу обладнанням, матеріалами, меблями тощо;
-Контроль кадрових питань;
-Розробка та аналіз організаційної структури та штатного розпису товариства;
-Аналіз ринку праці в регіоні;
-Формування внутрішнього кадрового резерву;.
-Підтримка корпоративної культури.

02.10.2007р. – 23.11.2007р.- Менеджер з персоналу відділу кадрів ТзОВ „РЗВА – Електрик””
Основні обов’язки:

-Забезпечення підприємства кваліфікованим персоналом;
-Проведення співбесід з претендентами;
-Розробка презентаційних флаєрів та інформаційних дошок;
-Проведення презентацій та зустрічей в професійних ліцеях, ВНЗах та школах;
-Організація та проведення екскурсій по підприємству для учнів та студентів;
-Участь в різноманітних заходах: ярмарках вакансій, конференціях та круглих столах

01.04.2004р. – 28.09.2004р - Менеджер з персоналу ТзОВ „Хлібодар” (додатково виконувала обов’язки інспектора з кадрів та секретаря-референта)
Основний вид діяльності – виготовлення та продаж хлібобулочних виробів, хлібозавод „Рум’янець”, загальний штат підприємства 350 чол.


01.09.2000р. – 01.04.2004р. - Менеджер з персоналу, рекрутер КА „Консалт – Партнер” (надання послуг з підбору персоналу)

ОСВІТА:
1995р. -2000р.
Рівненський державний університет водного господарства.
Спеціальність: економіст, спеціалізація: бухгалтерський облік і аудит

ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Червень 2010р. „Майстерність пошуку та підбору результативного персоналу” (Міжнародна агенція з розвитку бізнесу, м. Київ, 2 дні)
Жовтень 2010р. „Оцінка компетенцій в підборі і адаптації персоналу ” (ВІЧЕ Консалтінг, м. Київ, 2 дні).

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Знання мов: українська та російська вільно, англійська розмовний рівень.
Знання вимог діючого законодавства: Кодекс законів про працю України.
Знання ПК: MS-Office; Інтернет, електронна пошта, ИТ Підприємство
Наявність дома ПК та виходу в Інтернет.
Права категорії „В”
Власний автомобіль

ПРО СЕБЕ:
Дата народження: 07.10.1975р.
Сімейний стан – заміжня
Маю сина 19 років.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Цілеспрямованість,, відповідальність, комунікабельність, вміння працювати в команді.


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: