Резюме від 9 листопада 2023 PRO

Юлія

Менеджер з персоналу, HR

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер

з 09.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
КП "Керуюча компаня з управління та обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва", Київ (Державні організації)

Ведення звітної документації, планування роботи відділу, комунікація з підрядними організаціями, обробка та підготовка докумкентації. Працюю в системі СRM 15-51 (обробка звернень громадян).

Старший кассир

з 12.2012 по 09.2014 (1 рік 9 місяців)
ТОВ"Фора", Київ (Роздрібна торгівля)

Облік руху готівки у магазині:
-операції з прийому, обліку, видачі та зберігання грошових коштів та цінних паперів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку
-складання прибуткових та видаткових ордерів, ведення касової книги та касової звітності
- інкасування коштів.
- продаж товарів прикасової зони
- підтримання чистоти вітрин, ротація, передпродажна підготовка та викладення товару
-організація та контроль роботи касирів
-навчання касирів відповідно до корпоративних стандартів та принципів роздрібної торгівлі
- здійснення розрахунково-касових операцій (оформлення продажів, повернень, обмінів);
- забезпечення безперебійної роботи кас підприємства, контроль відсутності порушень правил торгівлі у роботі кас
-вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій
-виконання розпоряджень адміністрації підприємства.

Администратор

з 02.2012 по 09.2012 (7 місяців)
L'kafa, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Виконання поставлених завдань керівництвом.
Робота з персоналом:
1) постанову завдань та контроль за їх виконанням
2) складання графіка роботи
3) проведення зборів та "п'ятихвилинок".
Веде необхідну документацію на об'єкті.
Проведення інвентаризації.
Робота з постачальниками (замовлення та прийом товару).
Прийом та обробка замовлень на доставку.
Проведення касових операцій (контроль замовлень, розрахунок клієнтів, заповнення звітів).
Прийом, організація та проведення банкетів.

Официант,кассир

з 03.2010 по 08.2010 (5 місяців)
DaFavola, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

викладка товарів, контроль термінів придатності, обслуговування та розрахунок клієнтів закладу, ведення касової документації.

Бармен-кассир

з 01.2009 по 09.2009 (8 місяців)
Ресторан "Русь", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

обслуговування та розрахунок клієнтів закладу, ведення касової документації.

Официант,кассир,администратор ресторана

з 09.2006 по 11.2008 (2 роки 2 місяці)
Mastergood, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Офіціант-обслуговування відвідувачів, урочистих та спеціальних прийомів.
Касир-робота на касовому апараті (система R-keeper, D-2), прем і здача виручки, ведення бухгалтерської первинної документації.
Адміністратор-постанова роботи персоналу та контроль її виконання, прийом та обробка попередніх замовлень, ведення необхідної документації, робота з постачальниками.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Управління персоналом та економіка праці, менеджер HR, Київ
Вища, з 2014 по 2016 (2 роки)

КСУ

Менеджмент організацій (митна справа), Київ
Незакінчена вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

офіс-менеджер

2004-2005

Знання і навички

Пользователь ПК Уверенность

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Личностные качества: добросовестность, ответственность, коммуникабельность, стрессоустойчивость, стремление обучаться новому‚ умение работать в коллективе.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: