Резюме від 14 травня 2024 PRO

Ірина

HRD, HRBP, L&D Head

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of HR Department

з 09.2023 по нині (9 місяців)
EBS, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Розробка та впровадження HR стратегії та ініціатив відповідно з бізнес потребами
Аудит та управління повним циклом HR процесів в компанії (пошук талантів, навчання та розвиток, компенсации та пільги, мотиваційні системи, утримання персоналу та інше) по діючих Практиках компанії
Консультування з питань законодавства та комплаенс відповідностей
Підтримка керівництва у вирішенні питань з персоналом
Розробка заходів щодо утримання персоналу та розвитку корпоративної культури
Аналітика ринку заробітних плат, дослідження тенденцій для створення звітів та прогнозів на майбутній період
Вдосконалення та підвищення ефективності діючих процесів в компанії

Перекладач (фріланс підчас навчання в MSU of Colorado USA)

з 02.2023 по 04.2023 (2 місяці)
My Linguistic Solution /Gateway Translation, LLC Denver, CO US, Денвер (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Забезпечення миттєвого перекладу з англійської на українську, російську мову та навпаки для відвідувачів закладів (клініки, школи, адміністративні організації, банки, тощо).

Підтримка клієнтів в логістиці та організації відвідувань, надання необхідних ресурсів та консультацій щодо налаштування інформаційних додатків.

Ведення звітів щодо кожної послуги та внесення всіїєї інформації до системи звіту.

Рекрутер

з 02.2023 по 08.2023 (6 місяців)
MasTec Advanced Technologies - СO, US, Денвер (Телекомунікації, зв'язок)

Перевірка та внесення до АТС системи інформації по кандидатах з дотриманням часових лимітів.

Замовлення та відстеження результатів в АТС та інших порталах зі скринінгу кандидатів (тест на наркотики, перевірка судимостей, прав на керування авто та наявність актуальних рекордів, тощо).

Супроводження кандидатів на всіх етапах відбору та прийому на роботу з наданням необхідних консультацій, документів, відповідей на питання, тощо.

Забезпечення постійної вербальної, електронной та письмової комунікації за кандидатами від оферу до відмовлення в наданні позиції, рекрутінговими агентціями, підрядними організаціями з перевірки кандидатів, тощо.

Щотижневе створення переліку кандидатів на прийом по 47ми штатах Америки більше 250 ос/тиждень.

Участь в рекрутингових днях від Indeed та проведення співбесід з кандидатами.

HRD

з 07.2020 по 07.2022 (2 роки)
Агробудівельний Альянс АСТРА, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Управління та оптимізація HR процессів: рекрутинг, адаптація, розвиток та навчання талантів, кадровий резерв, утримання талантів, мотивація - регулярні звіти по процесах для ТОП менеджмента та акционерів про головні результати напрямків, бюджети та прогнозовані проблеми.
Річне та місячне планування та контроль виконування бюджетів: зарплатня, плани розвитку та навчання, пільги та компенсації, розвиток бренду работодавця, робота з рекрутинговими агенціями.
Створення мотиваційної матриці лідерства відповідно до стратегії компанії та головних цілей, мотиваційних листів для кожної позиції з сімуляцією розрахунків та прогнозів на місяць, рік.
Запуск автоматичного онбоардінгу для кожної позиції та регіонів в компаніх на дистанційній платформі навчання з залучанням лідерів компанії та підтримкою внутрішніх комунікацій.
Аудіт системи навчання та перезапуск задля підвищення обсягів продажів.
Розробка, впровадження та контроль системи компенсацій та пільг.
Розвиток бренду роботодавця: розробка нового шаблону та структури курсів, аналіз формату внутрішних комунікацій, оновлення опису вакансій, велкам-буку та іншіх мерчів.
З лютого 2022 координація евакуації працівників та їх родин з 16 регіонів України до Угорщини, закупівля амуніції для мобілізованих працівників, тощо.

HRD

з 01.2019 по 07.2020 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Денді-Логістик" , ТОВ "Денді-Фарм", Київ (Транспорт, логістика)

Мережа аптек Viridis (17 аптек); залізничні перевезення вантажів з експедицією - До 350 ос. В підпрорядкуванні 3 ос. ( менеджер з кадрового адміністрування, менеджер з навчання, рекрутер).
Головні досягнення: реорганізація структури бізнес-направлення Логістика ( front- middle-back office); разробка та впровадження KPI системи; впровадження медичного страхування; компенсаційні пакети; відкриття та зачинення аптек; створення мотиваційної програми для першостольників на основі стандартів обслуговування клієнтів.
Головні обов'язки:
- управління та контроль наявності штату по напрямкам діяльності групи компанії
- забезпечення діяючої ефективної системи мотивації для працівників
-Контроль та забезпечення досягнення планів продажів для мережи аптек
- впровадження системи добору персоналу за моделлю PAEI
- разробка та старт дистанційнох системи навчання ( iSpring, Moodle): стандарти обслуговування, SKU, протоколи фармопіки, навчання новим ЛП, тощо
- кадрове адміністрування та звітність ( 1С ЗУП, Medoc)

Керівник Центру з підготовки та розвитку персоналу ДТЕК КЕМ ( ББ Київенерго)

з 04.2018 по 09.2018 (5 місяців)
DTEK, Киев (Енергетика)

Навчання та розвиток персоналу будь якої ланки менеджменту від ТОП до слесарів: планування з розробкою планів розвитку та програм навчання, бюджетування на рік та місяць, реалізація каледарних планів тренінгів, курсі та програм, розробка та запуск нових програм навчання та розвитку компетенцій по актуальних проблемах.
Формування та розвиток кадрового резерву/ Щорічна оцінка діяльності персоналу: проведення ассессментів, менторська підтримка участників резерва, контроль планів розвитку, запровадження нових методів навчання та утримання талантів, рекомендаціх щодо промоушн та передислокацій талантів, контроль дотримання стандартів оцінюванняю, ранжир результатів оцінки, тощо.
Професійно-технічне навчання: запровадження курсів з безпеки праці та інших відповідно до законодавчої бази, організація роботи Учбового центру та внутрішних викладачів та тренерів, сертифікація курсів, тощо.
Організація та безпереревний розвиток Інституту внутрішних тренерів
Впровадження Наставництва на виробництві.
Участь в проектах Соціальний клімат, Покоління.
Організація та контроль реалізації корпоративних заходів.

Керівник відділу розвитку персоналу ББ Київенерго

з 02.2016 по 04.2018 (2 роки 2 місяці)
DTEK, Київ (Енергетика)

Навчання та розвиток персоналу будь якої ланки менеджменту від ТОП до слесарів: планування з розробкою планів розвитку та програм навчання, бюджетування на рік та місяць, реалізація каледарних планів тренінгів, курсі та програм, розробка та запуск нових програм навчання та розвитку компетенцій по актуальних проблемах.
Формування та розвиток кадрового резерву/ Щорічна оцінка діяльності персоналу: проведення ассессментів, менторська підтримка участників резерва, контроль планів розвитку, запровадження нових методів навчання та утримання талантів, рекомендаціх щодо промоушн та передислокацій талантів, контроль дотримання стандартів оцінюванняю, ранжир результатів оцінки, тощо.
Професійно-технічне навчання: запровадження курсів з безпеки праці та інших відповідно до законодавчої бази, організація роботи Учбового центру та внутрішних викладачів та тренерів, сертифікація курсів, тощо.
Організація та безпереревний розвиток Інституту внутрішних тренерів
Впровадження Наставництва на виробництві.
Участь в проектах Соціальний клімат, Покоління.
Організація та контроль реалізації корпоративних заходів.

Керівник відділу розвитку корпоративної культури ББ Київенерго

з 11.2012 по 02.2016 (3 роки 3 місяці)
DTEK, Київ (Енергетика)

Запровадження системи дослідження та моніторингу задоволеності та настроїв працівників з розробкою ефективних заходів щодо підвищення мотивації працівників, утримання талантів та залучення нових талантів в компанію.
Розробка та старт системи внутрішньої клієнтоорієнтовності допоміжних підрозділів компаніх та напрямків діяльності (бухгалтерія, охорона діяльності, HR, автотранспорт, закупівлі, тощо).
Організація соціальних досліджень та досліджень корпоративної культури.
Організація корпоративних заходів та акцій компаніі.
Просування цінностей компанії.
Додаткові проекти: аутсорсинг бухгалтерії ( проведення співбесід, підбір актуальних вакансій, підготовка документів), участь в розробці та запуску Інституту внутрішних тренерів, сертифікація тренера з комунікацій ("Вплив та переконання в діловому спілкуванні").

Спеціаліст відділу компенсацій та пільг/ віддіулу аналіза KPI

з 10.2007 по 08.2012 (4 роки 10 місяців)
DTEK, Донецьк (Енергетика)

Аналіз системи KPI для кожної посади, проведення актуалізації показників на дотримання прозорості та адекватної конкуренції між працівниками задля забезпечення мотивації та досягення цілей компанії.

Участь в розробці Програми ТОП- 50 (Кадровий резерв ТОП): розробка концепції, матриці успіхів та майбутніх планів розвитку керівників, тощо.

Документаційна підтримка Наглядової Ради.

Розробка матеріалів та програми тренінга " Система управління підприємством на основі KPI"

Участь в проведенні Щорічної оцінки діяльності по напрямкам Майбутні цілі, Оцінка досягнених результатів. Консолідація всіх результатів, перевірки фінансових показників та розрахунків складних показників, проведення зустрічей з керівниками по результатах оцінки, тощо.

Опис керівних посад на основі метода Hay Croup, участь в проекті впровадження грейдінгу посад.

Фахівець відділу впровадження новітніх технологій/ Інженер-технолог

з 02.2005 по 07.2007 (2 роки 5 місяців)
Донбас-кабель, Донецьк (Машинобудування)

Контроль виробництва, дотримання технологічної документації на виробництві.
Розробка стратегичнох програми розвитку підприємства.
Впровадження інновацій на виробництві (пошук обладнання, нових технологій, тощо).
Розробка технологічної нормативної документації відповідно до стандартів DIN VDE.
Бюджетування витрат на виробництві.

Освіта

City Business School

Mini MBA HR Administration, Київ
Вища, з 2015 по 2016 (1 рік)

Mini MBA курс з підтвердженим дипломом міжнародного зразка, захист індивідуального реалізованого проекту "Створення системи внутрішньої клієнтоорієнтованості ПАТ "Київенерго"

ДонНТУ

ФМФ, магістр, Донецьк
Вища, з 1999 по 2005 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

NLP-практик Метабизнес консалтинг

2017-2018

Школа HR DTEK

2016-2017

«Аналітика для HR» Едуард Бабушкін Виче консалтинг

2014

«Управління часом та делегування» BogushTime

2013

«Переговорні практики для менеджерів» Український Центр Медіації / КМБШ

2013

«Школа бізнес-тренерів» Тренінгова майстерня Інни та Володимира Коновалових

2008-2009

Нейрокоучинг

2018-2019 1 год

"Business Analytics" та "Computer Science" Metropolitan State University of Colorado

2022-2023

Знання і навички

MS Office Управленческие навыки Организаторские способности Планирование Бюджетирование Слепая печать

Знання мов

Англійська — вільно

Додаткова інформація

Системно-аналитическое мышление и бизнес-ориентированный подход в решении сложных задач и проектов, развитые навыки ораторского искусства, высокая адаптивность и открытость, многозадачность.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: