Резюме від 12 червня 2024 PRO

Марина

HR-керівник, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 02.2022 по 06.2023 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Арма-Моторс" ТОВ "Вікінг Моторз"", Киев (Автобізнес та автосервіс)

- Веду прийом/переведення/
звільнення працівників
- контролюю проведення
лікарняних, складаю
протоколи
- складаю та контролюю
штатний розпис підприємства
- працюю з базами
1С:Підприємство ЗУП, М.Е.Doc,
МS Office, Excel, Outlook, CRM та
BITRIX
- складаю графік та веду
контроль надання щорічних/
додаткових відпусток
- Веду/контролюю військовий
облік
- табелюю співробітників

- співпрацюю зі всіма працівниками з будь-яких кадрових питань та військового обліку
- веду листування за потребою з будь-яких кадрових та питань військового обліку
- Складаю накази, контролюю їх
підписання та виконання
- додатково суміщую кадрову діяльність в 4 компаніях неофіційно.

Начальник відділу кадрів

з 09.2015 по 06.2021 (5 років 9 місяців)
ТОВ "Мега-Ладон", Киев (Охорона, безпека, оборона)

Кількість працівників - 500 чол.
В підпорядкуванні - инспектор з кадрів, рекрутер, фахівець з військового обліку, тісна взаємодія з начальниками всіх відділів.
Знаю та використовую весь функціонал кадрової роботи. Успішно проходила перевірки Державних органів України з питань праці. Вела ділове листування, згідно запитів від Державних органів України. Впевнений користувач ПК, 1С:Підприємство ЗУП, М.Е.Doc, МS Office, Excel.

Менеджер з персоналу

з 12.2004 по 10.2014 (9 років 10 місяців)
БО "Мережа", Кривой Рог (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Кількість співробітників - 600 чоловік.
У підпорядкуванні - 4 співробітника.
Приймала активну участь у створенні компанії та кадрової політики з нуля.

Розробила та впровадила документацію: структуру всієї організації, кадрову політику, правила внутрішнього трудового розпорядку, трудові договори, ЦПГ договору, штатний розпис, брала активну участь у написанні Статуту та колдоговору.
Самостійно написала проект, який підібрала керівний склад для роботи, а також: юриста, психолога, медперсонал, консультантів. Працювала із центром зайнятості, пенсійним фондом. Успішно вела всю звітність.

Освіта

КНУ

Правознавство, Кривий Ріг
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Відмінні знання КЗпП України

Додаткова освіта та сертифікати

МАУП, директор з персоналу

2014, 3 місяці

"Кортекс" консалтингова компанія, кадровий облік

2017

Знання і навички

MS Excel MS Outlook CRM Бітрікс24 M.E.Doc 1С ЗУП Маю позитивний досвід в АГРО та АВІА бізнесі з кадрових питань Маю позитивний досвід роботи в приватних медичних закладах Закінчила художню школу з відзнакою Стресостійкість Ведення кадрового обліку Підбір керівного персоналу Адаптивність Побудова HR-бренду Користувач 1С Постійно вивчаю та вдосконалюю англійську мову

Знання мов

  • Російська — вище середнього
  • Українська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

- пунктуальна
- дисциплінована
- стресостійка
- комуникабельна
- маю досвід у проведенні
масових заходів та тренінгів
- веду здоровий спосіб життя
- багато читаю
- постійно навчаюсь, наразі підвищую рівень з англійської мови
- обговорюю ідеї, а не інших
людей
- маю водійське посвідчення
категорії В

Схожі кандидати

HR Generalist, менеджер з персоналу
80000 грн, Київ, Інші країни

Начальник відділу кадрів
35000 грн, Київ, Бровари, Дистанційно

HRD, HRBP, HR Generalist
Київ, Дніпро , ще 4 міста

Начальник відділу кадрів
Київ, Бахмач

Начальник відділу кадрів (військовий облік)
10000 грн, Київ, Дистанційно

Керівник відділу персоналу, HRD, HR Business Partner, HR Generalist
Київ, Полтава, Кременчук

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: