Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Марина

HR-керівник, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 02.2022 по 06.2023 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Арма-Моторс" ТОВ "Вікінг Моторз"", Киев (Автобізнес та автосервіс)

- Веду прийом/переведення/
звільнення працівників
- контролюю проведення
лікарняних, складаю
протоколи
- складаю та контролюю
штатний розпис підприємства
- працюю з базами
1С:Підприємство ЗУП, М.Е.Doc,
МS Office, Excel, Outlook, CRM та
BITRIX
- складаю графік та веду
контроль надання щорічних/
додаткових відпусток
- Веду/контролюю військовий
облік
- табелюю співробітників

- співпрацюю зі всіма працівниками з будь-яких кадрових питань та військового обліку
- веду листування за потребою з будь-яких кадрових та питань військового обліку
- Складаю накази, контролюю їх
підписання та виконання
- додатково суміщую кадрову діяльність в 4 компаніях неофіційно.

Начальник відділу кадрів

з 09.2015 по 06.2021 (5 років 9 місяців)
ТОВ "Мега-Ладон", Киев (Охорона, безпека, оборона)

Кількість працівників - 500 чол.
В підпорядкуванні - инспектор з кадрів, рекрутер, фахівець з військового обліку, тісна взаємодія з начальниками всіх відділів.
Знаю та використовую весь функціонал кадрової роботи. Успішно проходила перевірки Державних органів України з питань праці. Вела ділове листування, згідно запитів від Державних органів України. Впевнений користувач ПК, 1С:Підприємство ЗУП, М.Е.Doc, МS Office, Excel.

Менеджер з персоналу

з 12.2004 по 10.2014 (9 років 10 місяців)
БО "Мережа", Кривой Рог (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Кількість співробітників - 600 чоловік.
У підпорядкуванні - 4 співробітника.
Приймала активну участь у створенні компанії та кадрової політики з нуля.

Розробила та впровадила документацію: структуру всієї організації, кадрову політику, правила внутрішнього трудового розпорядку, трудові договори, ЦПГ договору, штатний розпис, брала активну участь у написанні Статуту та колдоговору.
Самостійно написала проект, який підібрала керівний склад для роботи, а також: юриста, психолога, медперсонал, консультантів. Працювала із центром зайнятості, пенсійним фондом. Успішно вела всю звітність.

Освіта

КНУ

Правознавство, Кривий Ріг
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Відмінні знання КЗпП України

Додаткова освіта та сертифікати

МАУП, директор з персоналу

2014, 3 місяці

"Кортекс" консалтингова компанія, кадровий облік

2017

Знання і навички

MS Excel MS Outlook CRM Бітрікс24 M.E.Doc 1С ЗУП Маю позитивний досвід в АГРО та АВІА бізнесі з кадрових питань Маю позитивний досвід роботи в приватних медичних закладах Закінчила художню школу з відзнакою Стресостійкість Ведення кадрового обліку Підбір керівного персоналу Адаптивність Побудова HR-бренду Користувач 1С Постійно вивчаю та вдосконалюю англійську мову

Знання мов

  • Російська — вище середнього
  • Українська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

- пунктуальна
- дисциплінована
- стресостійка
- комуникабельна
- маю досвід у проведенні
масових заходів та тренінгів
- веду здоровий спосіб життя
- багато читаю
- постійно навчаюсь, наразі підвищую рівень з англійської мови
- обговорюю ідеї, а не інших
людей
- маю водійське посвідчення
категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: