Олег
Директор, керівник відділу реклами та маркетингу (PR)
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 50 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5309315
Досвід роботи
Local Expert - freelancer
з 11.2015 по 07.2018
(2 роки 8 місяців)
G Inc., Київ (Інформаційні технології, системна інтеграція)
• Контент;
• експертиза;
• оптимізація.
БІЗНЕС – ТРЕНЕР/ВИКЛАДАЧ (freelancer)
з 12.2013 по 05.2018
(4 роки 5 місяців)
«Центр бізнес-технологій «ProBusinessCenter», Київ (Навчання передовим технологіям бізнесу)
• Розробка навчальних планів і програм з дисципліни кафедри,
• проведення лекцій з предмету;
• контроль підсумкової атестації.
BS International
з 11.2013 по нині
(10 років 5 місяців)
Директор з маркетингу, Київ (Послуги для бізнесу, консалтинг)
• Організація роботи, управління діяльністю відділу реклами і маркетингу;
• SEO, SMM платформа (просування груп, сторінок профілю), контекстна реклама, еmail-маркетинг;
• аналіз конкурентного середовища, оцінка переваг;
• розробка фірмового стилю, ребрендинг;
• впровадження програми позиціонування і концепцій PR-кампаній;
• здійснення рекламної та маркетингової діяльності, стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних і маркетингових заходів;
• організація прес-конференцій і презентацій;
• реалізація крос-маркетингових кампаній;
• робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами);
• робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення, створення аудіо-бренда, тощо);
• реалізація програми зовнішньої реклами;
• оптимізація бізнес-процесів і запуск нових бізнес-напрямків;
• розробка і запуск нових продуктів;
• розробка, організація та проведення мультимедійних маркетингових заходів;
• проведення маркетингових досліджень;
• аналітика ЗМІ і СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ;
• ефективне управління репутацією;
• комунікації з представниками ЗМІ, розміщення прямої реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації).
ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ
з 11.2012 по 10.2013
(11 місяців)
КОРПОРАЦІЯ «РІЕЛ – ГРУПП», Львів (Будівництво, девелопмент)
• Розробка маркетингової стратегії на основі загальної стратегії розвитку Компанії, PR і просування бренду Компанії на ринку нерухомості;
• проведення рекламних та PR-кампаній;
• бюджетування, аналіз ринкової ситуації;
• рекомендації щодо збільшення продажів;
• організація заходів для представників ЗМІ;
• контекстна реклама і СЕО оптимізація;
• робота з соціальними мережами (SMM);
• створення стійкого інформаційного поля.
КОНСУЛЬТАНТ З МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ І ПРОСУВАННЯ БРЕНДА (freelancer)
з 09.2011 по 10.2012
(1 рік 1 місяць)
«PGR», Київ (Послуги для бізнесу, консалтинг)
• Розробка стратегії і проведення рекламних заходів (канали: інтернет-маркетинг, соц. мереж, зовнішньої, ТВ, реклама на транспорті);
• програми стимулювання продажів для нових ринків збуту;
• розробка фірмового стилю, образу;
• оптимізація бюджетних коштів.
КЕРІВНИК СЛУЖБИ РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУ
з 06.2003 по 08.2011
(8 років 2 місяці)
ПІІ «ЛУКОЙЛ - Україна», Київ (Нафтова компанія)
• Формування і реалізація комунікаційної стратегії компанії на паливному ринку, розробка і реалізація комплексу PR заходів;
• взаємодії із засобами масової інформації всіх рівнів;
• розробка і реалізація плану ATL і BTL заходів;
• здійснення масштабних соціальних проектів;
• проведення і організація великих спонсорських заходів;
• організація участі у виставках, підготовка і ведення бюджету прямої реклами за напрямками;
• підготовка аналітичної інформації щодо галузі;
• локальні і глобальні маркетингові дослідження;
• реалізація маркетингових завдань і контроль ефективності проведених заходів, розробка і реалізація маркетингової і рекламної стратегії бренду;
• введення системи і організація продажів B2B і B2C;
• впровадження збутової стратегії компанії;
• розробка брендів і виведення нових продуктів на ринок.
Керівник департаменту маркетингу та PR
з 11.2001 по 03.2003
(1 рік 4 місяці)
«UMH group», Київ (ЗМІ, медіа)
• Аналітика медіа-ринку;
• розробка рекламних проектів;
• впровадження програм стимулювання продажів;
• розробка і реалізація PR програм просування брендів;
• контроль виконання робіт за проектами.
КЕРІВНИК ДЕПАРТАМЕНТУ МАРКЕТИНГУ ТА PR
з 03.1997 по 11.2001
(4 роки 8 місяців)
Univest Group, Киев (ЗМІ, медіа)
• Організація і проведення міських і регіональних виставок;
• складання та обробка бази даних;
• систематизація діяльності;
• підготовка фінансових планів;
• контроль роботи спеціалістів проекту і рекламного відділу;
• ведення корпоративних клієнтів компанії - Dupont, Monsanto, Bayer;
• управління департаментом спецпроектів.
ДИРЕКТОР
з 08.1994 по 12.1996
(2 роки 4 місяці)
ДИРЕКТОР ТОВ «ЕТРА», Киев (Видавництво, поліграфія)
• Керівництво групою реалізації та виробництва видавництва.
КЕРІВНИК ДЕПАРТАМЕНТУ
з 01.1994 по 11.1994
(10 місяців)
КОМПАНІЯ «ПВІТА», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Управління департаментом постачання ТНП.
Освіта
«Serendipity Marketing School»
Маркетинг інтернет-проектів, Київ
Вища, з 2016 по 2016 (1 місяць)
Курс ефективної роботи з ключовими напрямками інтернет-маркетингу, а саме з SMM, контекстною рекламою, SEO, Google Analytics, PR, медиапланированием, проектним менеджментом
Київський Державний Університет ім. Т.Г. Шевченко.
Журналістика (Рекламіст), Київ
Вища, з 2002 по 2005 (2 роки 9 місяців)
Київський Державний Економічний Університет
Економіка і маркетинг, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
TEAM TRAINING internetional, «Маркетинг і система продажів»
2009 р. 6 місяців
«INFOR MANAGER» • «Ефективні переговори»
2011
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Рекомендації
Кривокоритов А.В.
CEO, BSI
Додаткова інформація
• Управління великими проектами та успішна реалізація.
• Введення нових продуктів за сезонним використанню і нової ТМ.
• Експертне знання всіх бізнес-процесів роздрібного бізнесу.
• Розробка стратегії розвитку бренду (від розробки до реалізації).
• Стимуляція збуту в роздрібній реалізації та оптових продажах.
• Наявність прямих контактів з журналістами, медіа планерами і керівниками ЗМІ.
Інші резюме цього кандидата
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Local Expert - freelancer, G Inc., 2 роки 8 місяців
- БИЗНЕС – ТРЕНЕР/ПРЕПОДАВАТЕЛЬ (freelancer), Центр бизнес-технологий Pro Business Center, 2 роки 8 місяців
Схожі кандидати
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Київ
Заступник директора департаменту, управління, начальник відділу, керівник проєктів
Київ
Руководитель, начальник отдела рекламы, маркетинга (PR)
Дніпро, Запоріжжя
,
ще 2 міста
Директор департаменту, заступник директора, начальник відділу
Івано-Франківськ, Львів, Дистанційно
Руководитель отдела маркетинга, директор по маркетингу, Head of digital
Київ
Директор, зам. директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Львів, Одеса