Резюме від 16 листопада 2020 PRO

Петухов Олег Леонидович

Директор, керівник відділу реклами та маркетингу (PR)

Повна зайнятість.

Вік:
47 років
Місто:
Київ
Готовий до переїзду в:
Дніпро, Запоріжжя, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Local Expert - freelancer

з 11.2015 по 07.2018 (2 роки 8 місяців)
G Inc., Київ (Інформаційні технології, системна інтеграція)

• Контент;
• експертиза;
• оптимізація.

БІЗНЕС – ТРЕНЕР/ВИКЛАДАЧ (freelancer)

з 12.2013 по 05.2018 (4 роки 5 місяців)
«Центр бізнес-технологій «ProBusinessCenter», Київ (Навчання передовим технологіям бізнесу)

• Розробка навчальних планів і програм з дисципліни кафедри,
• проведення лекцій з предмету;
• контроль підсумкової атестації.

BS International

з 11.2013 по нині (7 років)
Директор з маркетингу, Київ (Послуги для бізнесу, консалтинг)

• Організація роботи, управління діяльністю відділу реклами і маркетингу;
• SEO, SMM платформа (просування груп, сторінок профілю), контекстна реклама, еmail-маркетинг;
• аналіз конкурентного середовища, оцінка переваг;
• розробка фірмового стилю, ребрендинг;
• впровадження програми позиціонування і концепцій PR-кампаній;
• здійснення рекламної та маркетингової діяльності, стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних і маркетингових заходів;
• організація прес-конференцій і презентацій;
• реалізація крос-маркетингових кампаній;
• робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами);
• робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення, створення аудіо-бренда, тощо);
• реалізація програми зовнішньої реклами;
• оптимізація бізнес-процесів і запуск нових бізнес-напрямків;
• розробка і запуск нових продуктів;
• розробка, організація та проведення мультимедійних маркетингових заходів;
• проведення маркетингових досліджень;
• аналітика ЗМІ і СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ;
• ефективне управління репутацією;
• комунікації з представниками ЗМІ, розміщення прямої реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації).

ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ

з 11.2012 по 10.2013 (11 місяців)
КОРПОРАЦІЯ «РІЕЛ – ГРУПП», Львів (Будівництво, девелопмент)

• Розробка маркетингової стратегії на основі загальної стратегії розвитку Компанії, PR і просування бренду Компанії на ринку нерухомості;
• проведення рекламних та PR-кампаній;
• бюджетування, аналіз ринкової ситуації;
• рекомендації щодо збільшення продажів;
• організація заходів для представників ЗМІ;
• контекстна реклама і СЕО оптимізація;
• робота з соціальними мережами (SMM);
• створення стійкого інформаційного поля.

КОНСУЛЬТАНТ З МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ І ПРОСУВАННЯ БРЕНДА (freelancer)

з 09.2011 по 10.2012 (1 рік 1 місяць)
«PGR», Київ (Послуги для бізнесу, консалтинг)

• Розробка стратегії і проведення рекламних заходів (канали: інтернет-маркетинг, соц. мереж, зовнішньої, ТВ, реклама на транспорті);
• програми стимулювання продажів для нових ринків збуту;
• розробка фірмового стилю, образу;
• оптимізація бюджетних коштів.

КЕРІВНИК СЛУЖБИ РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУ

з 06.2003 по 08.2011 (8 років 2 місяці)
ПІІ «ЛУКОЙЛ - Україна», Київ (Нафтова компанія)

• Формування і реалізація комунікаційної стратегії компанії на паливному ринку, розробка і реалізація комплексу PR заходів;
• взаємодії із засобами масової інформації всіх рівнів;
• розробка і реалізація плану ATL і BTL заходів;
• здійснення масштабних соціальних проектів;
• проведення і організація великих спонсорських заходів;
• організація участі у виставках, підготовка і ведення бюджету прямої реклами за напрямками;
• підготовка аналітичної інформації щодо галузі;
• локальні і глобальні маркетингові дослідження;
• реалізація маркетингових завдань і контроль ефективності проведених заходів, розробка і реалізація маркетингової і рекламної стратегії бренду;
• введення системи і організація продажів B2B і B2C;
• впровадження збутової стратегії компанії;
• розробка брендів і виведення нових продуктів на ринок.

Керівник департаменту маркетингу та PR

з 11.2001 по 03.2003 (1 рік 4 місяці)
«UMH group», Київ (ЗМІ)

• Аналітика медіа-ринку;
• розробка рекламних проектів;
• впровадження програм стимулювання продажів;
• розробка і реалізація PR програм просування брендів;
• контроль виконання робіт за проектами.

КЕРІВНИК ДЕПАРТАМЕНТУ МАРКЕТИНГУ ТА PR

з 03.1997 по 11.2001 (4 роки 8 місяців)
Univest Group, Киев (Медіа / ЗМІ)

• Організація і проведення міських і регіональних виставок;
• складання та обробка бази даних;
• систематизація діяльності;
• підготовка фінансових планів;
• контроль роботи спеціалістів проекту і рекламного відділу;
• ведення корпоративних клієнтів компанії - Dupont, Monsanto, Bayer;
• управління департаментом спецпроектів.

ДИРЕКТОР

з 08.1994 по 12.1996 (2 роки 4 місяці)
ДИРЕКТОР ТОВ «ЕТРА», Киев (Видавництво та Поліграфія)

• Керівництво групою реалізації та виробництва видавництва.

КЕРІВНИК ДЕПАРТАМЕНТУ

з 01.1994 по 11.1994 (10 місяців)
КОМПАНІЯ «ПВІТА», Киев (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

• Управління департаментом постачання ТНП.


Освіта

«Serendipity Marketing School»

Маркетинг інтернет-проектів, Київ
Вища, з 02.2016 по 03.2016 (1 місяць)

Курс ефективної роботи з ключовими напрямками інтернет-маркетингу, а саме з SMM, контекстною рекламою, SEO, Google Analytics, PR, медиапланированием, проектним менеджментом

Київський Державний Університет ім. Т.Г. Шевченко.

Журналістика (Рекламіст), Київ
Вища, з 09.2002 по 06.2005 (2 роки 9 місяців)

Київський Державний Економічний Університет

Економіка і маркетинг, Київ
Вища, з 09.1997 по 06.2002 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • TEAM TRAINING internetional, «Маркетинг і система продажів» (2009 р. 6 місяців)
  • «INFOR MANAGER» • «Ефективні переговори» (2011)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач


Знання мов

Англійська — середній


Рекомендації

Кривокоритов А.В.
CEO, BSI, 044-390-50-10, ak@brain-source.com


Додаткова інформація

• Управління великими проектами та успішна реалізація.
• Введення нових продуктів за сезонним використанню і нової ТМ.
• Експертне знання всіх бізнес-процесів роздрібного бізнесу.
• Розробка стратегії розвитку бренду (від розробки до реалізації).
• Стимуляція збуту в роздрібній реалізації та оптових продажах.
• Наявність прямих контактів з журналістами, медіа планерами і керівниками ЗМІ.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: