Резюме від 13 травня 2024 PRO

Світлана

Діловод, медичний реєстратор, оператор ПК, транскрибатор, архіваріус, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор ПК в канцелярії

з 11.2017 по 09.2019 (1 рік 10 місяців)
КНП КДЦ Шевченківського району міста Києва, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом і реєстрація кореспонденції, з подальшим направленням у структурні підрозділи. Ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація, зберігання поточних документів. Обробка звернень громадян. Робота в програмі електронного документообігу АСКОД.
Ведення реєстраційної картотеки обліку.

Діловод, інспектор з кадрів

з 06.2017 по 11.2017 (5 місяців)
ДНАББ ім. В.Г. Заболотного, Киев (наукова бібліотека)

Створення наказів з основної діяльності та з особового складу, реєстрація пошти, міні атс, факс, ведення табеля робочого часу, оформлення лікарняних листків.

Реєстратор медичний

з 11.2010 по 05.2017 (6 років 6 місяців)
КМЦСПЕ, Киев (судово-психіатрична експертиза)

виготовлення актів судово-психіатричної експертизи, знання граматики, комп'ютерна грамотність, швидкість набору, переклад, коригування текстів, принцип конфіденційності.

Специалист отдела делопроизводства

з 08.2009 по 06.2010 (10 місяців)
Управляющая компания группы компаний «ФОКСТРОТ», Киев (Розничная торговля. Техника для дома.)

• разработка внутренних нормативных документов;
• регистрация и архивирование внутренних нормативных документов;
• рассылка электронной почты;
• администрирование внутреннего Wеб-сайта;
• подготовка отчетов.

Инженер отдела логистики

з 04.2009 по 08.2009 (4 місяці)
Агентство идентификации и регистрации животных (АІРТ), Киев (Создание и ведение единой автоматизированной базы данных – государственного реестра сельскохозяйственных животных.)

• работа с электронной почтой, факсом, регистрация входящих документов;
• оформление маршрутных листов,
• оформление заказов на производство, сопроводительных документов;
• контроль доставки материалов в регионы.

Экономист планово-экономического отдела.

з 08.2008 по 04.2009 (8 місяців)
Агентство идентификации и регистрации животных (АІРТ), Киев (Создание и ведение единой автоматизированной базы данных – государственного реестра сельскохозяйственных животных.)

• разнесение доходов и расходов предприятия по экономическим показателям;
• расчет бюджета предприятия;
• расчет выполнения плана в процентном отношении (план – факт).

Оператор II категории отдела Реестр животных.

з 01.2004 по 08.2008 (4 роки 7 місяців)
Агентство идентификации и регистрации животных (АІРТ), Киев (Создание и ведение единой автоматизированной базы данных – государственного реестра сельскохозяйственных животных.)

Выполняла обязанности руководителя группы подготовки к архивированию, принимала непосредственное участие в создании электронного архива. Приобрела опыт руководства подразделением.
Основные обязанности:
• прием документов в архив, контроль их оформления;
• архивирование (регистрация в базе данных, формирование папок);
• выдача документов из архива по запросам;
• распределение заданий сотрудникам группы, контроль выполнения;
• ведение табеля учета рабочего времени группы;
• обучение сотрудников филиалов (25 филиалов) процессу архивирования;
• контроль архивирования в филиалах, хранения документов на складе.

Освіта

Державний інститут підготовки кадрів

Економічний факультет, спеціальність менеджмент організацій., Киев
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 6 місяців)

Диплом бакалавра. Кваліфікація – бакалавр менеджменту.
Заочна форма навчання.

Додаткова освіта та сертифікати

НПУ ім. М.П.Драгоманова. Інститут перепідготовки и підвищення кваліфікації, курс "Кадровий менеджмент"

2010, 3 месяца

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з факсом АСКОД

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Решетникова Ольга Михайлівна

Решетникова Ольга Михайлівна

Директор по кадровим питанням і побуту, ТОВ «БМіК «Формула»

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

“Зелений” COVID-сертифікат.
Права категорії «В».
Особисті якості:
Працьовитість, відповідальність, пунктуальність, акуратність, націленість на результат, вимогливість до себе та інших, доброзичливість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: