Резюме від 5 травня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5818146

Адміністратор стоматологічної клініки, медцентру, медичний реєстратор, менеджер, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер, адміністратор, оператор ПК. Резюме. Одеса.

з 01.2008 по нині (16 років 4 місяці)
Медицина, охорона здоров'я, аптеки

Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та Пацієнтами.

Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді у відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації.

Ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів тощо.

Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.

Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючої Клієнтською базою.

Вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами Пацієнтів та третіх осіб, навички позитивної мотивації Пацієнтів та співробітників Клініки.

Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.

Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.

Підготовка документів для лікарів на поточний день.

Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналу руху коштів.

Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.

Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи Клініки.

Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.

Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.

Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.

Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі на ПК.

Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви.

Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

Облік та контроль взаєморозрахунків з Покупцями та Постачальниками.

Замовлення канцелярії, госп. товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.

Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.

Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.

Вивчення ринку пропозицій Постачальників товарів та потреб Покупців з метою оптимального вибору.

Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.

Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.

Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.

м.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

Університет

Мт. 095 201 76 08 - менеджер, оператор ПК, документознавець, Одеса
Вища, з 1991 по 1997 (6 років)

Додаткова інформація

Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.

Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.

моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Одеса)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: