Резюме від 6 березня 2024

Євген

Team lead (Customer support, Gambling), 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support team lead (gambling)

з 05.2021 по 01.2023 (1 рік 8 місяців)
FirstUa, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Gambling
- навчання та стажування retention менеджерів, починаючи с того, що таке онлайн казино, та які є його різноманітності. Закінчуючи тим, які є типи гравців та як правильно з ними комунікувати
- регулярні зустрічі 1t1 з кожним менеджером, з метою отримання та надання зворотнього зв'язку, покращення морального стану кожного менеджера та команди в цілому
- оцінка якості дзвінків(KPI) по кожному менеджеру та надання зворотнього зв'язку, з метою вдосконалення особистих показників та покращення клієнтського сервісу
- створення excel таблиць та формул для зручності роботи менеджерів та ведення документацій
- ведення статистики(продуктивність, KPI дзвінків, конвертація) по кожному менеджеру у підрозділі та відділу взагалом, з метою аналізу та покращення роботи підрозділу
- щотижневий звіт по роботі підрозділу для керівництва
- щосезонне проведення атестацій для підрозділу для покращення та перевірки знання підрозділу стосовно нових та старих провайдерів, обнов сайту та CRM, навичок роботи с запереченнями клієнтів
- написання скриптів для нових промоакцій на сайті та пояснення механіки їх роботи
- мотивація та індивідуальний контакт з кожним співробітником підрозділу
- керування роботи та розподілення відповідальності між супервайзерами
- робота з CRM так покращення її безпеки для запобігання витіку информаціі

- створив та впровадив систему контролю якості для менеджерів(KPI)
- створив та впровадив систему оцінки продуктивності підрозділу, для розуміння скільки людина виділяє реального часу на виконання работи за день
- створив та впровадив атестації та тестування для покращення професійних навичок підрозділу
- приймав участь у створенні категорій продзвону клієнтів для покращення якості продзвону бази
- приймав участь у створенні мотиваційнної системи

Retention manager

з 05.2020 по 05.2021 (1 рік)
FirstUA, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Gambling
- продзвон бази користувачів по різним категоріям
- персональна робота с VIP-клієнтами сайту, та обговорення індивідуальних акцій для них з керівництвом
- навчання та стажування нових співробітників на основі персонального досвіду
- допомога відділу підтримки з верифікацією нових клієнтів на сайті
- покращення персональних навичок нових співробітників у вільний час
- допомога відділу підтримки з некомунікабельними клієнтами
- робота з CRM системою

- створив та впровадив систему розподілу відповідальності менеджерів, для покращення якості та кількості дзвінків щодня
- приймав участь у створенні першої мотиваційної системи для підрозділу

Sales manager

з 06.2019 по 02.2020 (8 місяців)
LClub, Київ (Краса, фітнес, спорт)

- формування заказів та збирання продукції для клієнтів
- погрузка і розгрузка товарів та відправка їх на пошту
- поклейка та розподіл накладних для посилок

Customer support team lead

з 12.2018 по 07.2019 (7 місяців)
Sunburn Studio, Київ (IT)

Gambling
- навчання та стажування нових співробітників для підрозділу support та callcenter
- продзвон гарячої бази клієнтів по різним категоріям
- продзвон холодної бази клієнтів для збільшення клієнтської бази
- робота з CRM там адмін-панелью
- створення таблиць та документацій excel для покращення та зручності роботи підрозділу
- створення скриптів продзвону для нових промоакцій сайту

- створив скрипти для продзвону різноманітних категорій користувачів сайту
- створив відділ support(callcenter) з нуля
- створив програму навчання для нових співробітників

Customer support team lead

з 09.2018 по 12.2018 (3 місяці)
Slot-Stars, Київ (IT)

- навчання та стажування нових співробітників компаніі
- створення скриптів для продзвону холодної бази клієнтів
- продзвон та приведення клієнтів з холодної бази
- ведення статистики відділу та документації
- регулярний зворотній зв'язок за керівництвом там підрозділом
- контроль роботи підрозділу та покращення професійних навичок кожного співробітника
- робота з CRM та адмін-панелью

- створив та впровадив скрипт для продзвону холодної бази клієнтів, основуючись на власному досвіді
- брав участь у продзвоні системи мотивації для себе та підрозділу

Retention manager Gambling

з 04.2018 по 09.2018 (5 місяців)
Lime Consalting, Київ (IT)

- продзвон гарячої бази клієнтів по різноманітним категоріям
- ведення та покращення персональної бази клієнтів
- відправка індивідуальних листів гравцям с метою збільшення своєї бази клієнтів
- робота з CRM та адмін-панелью
- активно брав участь у мітингах підрозділу

- внес достатній вклад для отримання підвищенної премії підрозділу
- поставив новий рекорд по депозитам для першого місяця роботи

Менеджер по роботі з клієнтами(ВІП)

з 08.2016 по 12.2017 (1 рік 4 місяці)
LuckyLabs, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- технічна підримка віп-клієнтів у чаті та по телефону
- промо різноманітних акцій на сайті для зацікавлення клієнтів
- спілкування по пошті та відправка персональних листів до віп-клієнтів
- щотижневий продзвон своєї персональної бази с метою піклування та повернення клієнтів у гру
- ведення персональної бази та відправка регулярного звіту до керівництва
- робота с CRM
- створення завдань для технічної підтримки сайту с ціллю рішення запитів клієнтів
- створення завдань для фінансового відділу сайту с ціллю рішення запитів клієнтів

- створив та впровадив власні шаблони промоакцій для покращення власної мотиваціі

Менеджер з продажу

з 08.2015 по 01.2016 (5 місяців)
Найкращий Ломбард, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- консультація клієнтів та продаж різноманітної електронної техніки
- проведення регулярних ревізій по магазину для перевірки наявності продукціі
- робота з касою та CRM системою

Оператор інформаційної підтримки

з 09.2013 по 06.2015 (1 рік 9 місяців)
LuckyLabs, Київ (IT)

- консультація клієнтів у чаті та надання технічноі підтримки
- формування завдань для відділу технічної підтримки сайту стосовно запитів клієнтів
- відправка персональних листів до клієнтів
- слідкування за фінансовим станом системи та щоденний звіт
- щоденне заповнення своєї властної статистики та віпправка звіту до керівництва

Освіта

Дут

IT, Київ
Незакінчена вища, з 2015 по 2019 (3 роки 4 місяці)

Знання і навички

Confluence CRM MS Excel MS Word Навчання персоналу Управління персоналом Консультація клієнтів та надання послуг

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Customer Support Team Lead
80000 грн, Кропивницький, Дистанційно

Team Lead Support, руководитель службы поддержки
Київ, Дистанційно

Director, Manager, Team Lead (Sales, Customer Service, IT, Support), Copywriter, Editor
70000 грн, Київ, Дистанційно

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Луцьк, Дистанційно

Customer Support Team Lead
120000 грн, Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: