Резюме від 20 березня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8762559

Customer Support Team Lead, 120 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer Support Team Lead

з 11.2022 по 11.2023 (1 рік)
LTD, Київ (IT)

— Created the relevant CS sub-department from scratch.
— Improved the CS structure and workflow.
— Systematized the communication with the regular and VIP users.
— Raised the chats quality and KPI results.
— Mentored and assisted the agents in resolving some complicated cases.

Customer Support Team Lead

з 09.2020 по 08.2022 (1 рік 11 місяців)
BetBull, Київ (IT)

— Monitored the workload and assigned the shift duties.
— Supervised the Shift Managers.
— Created and conducted the trainings, presentations, announcements.
— Interviewed/onboarded the newcomers.
— Imrpoved the QA and KPI systems, set up the relevant policies.
— Reviewed the agents’ chats and provided a detailed feedback.
— Cooperated with the other depts. to ensure the CS interests and needs are met.
— Helped the agents to resolve some complicated cases.
— Improved the bonus abuse/fraud prevention processes.
— Created the chat shortcuts/ticket macros, implemented the chatbot, dealt with Zendesk settings.
— Created/edited the Help Center articles.
— Made sure the agents were informed about the new product features.
— Shared the ideas on improving the product/workflow with the higher management.
— Processed the users’ complaints as per the complaints procedure. Took decisions on refunds/compensations.
— Prepared the monthly performance reports.
— Adjusted the agents’ schedule, tracked the vacation days/sick leaves balance.
— Replied to App Store/Google Play/Trustpilot reviews.

Customer Support/Risk, Fraud & Payments Agent

з 06.2019 по 09.2020 (1 рік 3 місяці)
BetBull, Київ (IT)

— Processed the live chats and tickets/emails via Zendesk/Intercom/Gmail.
— Created Jira tickets for bugs/B2B requests on bet settlement etc.
— Moderated in-app chat rooms.
— Made internal escalations to the marketing/safer gambling/product teams.
— Processed the withdrawal requests, verified the documents, identified the signs of fraud.

Освіта

Borys Grinchenko Kyiv University

English Translator, Teacher of Higher Educational Institution, Київ
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік)

Donetsk Law Institute

Law, Кривий Ріг
Вища, з 2016 по 2017 (1 рік)

Donetsk National University of Economics and Trade

Tourism Manager, International Tourism, Кривий Ріг
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Знання і навички

Asana CRM Intercom Jira Slack Zendesk Leadership Responsibility Goal Orientation Teamwork Willingness to Learn Proactiveness Innform Google Docs Editors Microsoft Office Payment Solutions Self-Development Stress Resistance Management

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Experienced CS Team Lead who managed several teams of ~30 agents in cooperation with the higher management and contact with the marketing/product/tech/financial depts.
Dedication to the projects and a deep knowledge of the relevant industries allows me to ensure the users’ satisfaction and loyalty, maximizing the products revenue.

Схожі кандидати

Customer Support Team Lead
80000 грн, Кропивницький, Дистанційно

Team Lead Support, руководитель службы поддержки
Київ, Дистанційно

Director, Manager, Team Lead (Sales, Customer Service, IT, Support), Copywriter, Editor
70000 грн, Київ, Дистанційно

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Луцьк, Дистанційно

Team lead (Customer support, Gambling)
40000 грн, Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: