Резюме від 24 травня 2024 PRO

Hatsula

Media Buyer, акаунт-менеджер (PPC)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Таргетолог

з 01.2021 по 04.2021 (3 місяці)
Just sell, Тернопіль (Онлайн продаж)

Освіта

Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Пожежна безпека, Львів
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Atom арбітраж трафіку

3 місяці

Дмитро Постольник Товарний бізнес

3 місяці

Дмитро Призермскій Shopify дропшип

3

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

5 років активного досвіду у сфері арбітражу трафіку з особливим фокусом на гемблінг.

•Початковий досвід у фармінгу аккаунтів Facebook та Google, що згодом перейшов у активне управління кампаніями на цих платформах.
•Ефективне управління рекламними бюджетами до $1000 щоденно, забезпечення високих показників ROI через оптимізацію кампаній та відбір цільових аудиторій.
•Застосування різноманітних стратегій трафіку, включаючи пошукову рекламу, КМС (контекстно-медійну мережу) та Discovery.
•Адаптація до змін у політиці платформ, вирішення проблем з банами та забезпечення сталості кампаній під час регулярних оновлень правил рекламних платформ.

Арбітражник трафіку коротко

Якщо говорити виключно про досвід роботи в сфері арбітражу трафіку, то я займаюсь цим активно вже 5 років. Починав я з фарму Facebook аккаунтів, потім трохи дали позаливатись, після цього фармив Google аккаунти, потім знову дали позаливатись. Таким чином я набував досвіду в заливах. Останні три роки працював з додатками на гемблінг, джерело трафіку переважно було Google, і трохи ФБ, поки активно не почало банити пріли. Працював як з пошуковою рекламою, так і з КМС та Discovery, на гемблінгу, крипті (скам) та нутрацевтиках. Золоті часи нашої невеличкої команди тривали два роки аж до теперішнього часу, доки не почалися шторми з банами, через що, після чотирьох місяців постійних невдач, ми розвалилися. Щодо бюджетів, з якими я працював, то суми сягали до 1000 доларів щодня. Пробував в соло працювати, але це важко, зрозумів легше в команді розвиватись.

А до того займався Shopify.

Навички
•Глибоке розуміння Facebook Ads та Google Ads
•Розробка і оптимізація рекламних кампаній
•Аналітика та оцінка ефективності кампаній
•Управління рекламними бюджетами
•Вміння працювати під тиском і адаптуватися до змін у рекламних політиках

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: