Резюме від 26 травня 2024 PRO

Катерина

Адміністратор закладу доставки

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий рестораном(доставка)

з 04.2022 по 12.2023 (1 рік 8 місяців)
ТОВ БЛ К1, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Управління кухнею (контроль за виконанням стандартів і якості продукту, робота з персоналом, пошук персоналу при необхідності, складання графіку персоналу).
2. Організація бесперебійної роботи локації.
3. Контроль за матеріально-технічною базою та станом обладнання, контроль за виконанням бюджетів і планів.
4. Контроль за веденням касової дисципліни. Робота з касою, терміналами і документацією, проведення інвентаризацій.
5. Відкриття, закриття нових локацій.
6. Контроль приготування замовлень на доставку.
7. Контроль якості готових страв від кухарів.
8. Координація роботи колл центру, кухарів, курєрів.
9. Робота з постачальниками і накладними документами.
10. Ведення графіка роботи персоналу.

Адміністратор

з 12.2020 по 04.2022 (1 рік 4 місяці)
ТОВ БЛ К1, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Управління зміною (контроль за виконанням стандартів і якості продукту, робота з персоналом, пошук персоналу при необхідності).
2. Видача замовлень (упаковка, перевірка, комунікація з кур'єрами при необхідності).
3. Контроль за матеріально-технічною базою та станом обладнання, контроль за виконанням бюджетів і планів.
4. Контроль за веденням касової дисципліни. Робота з касою, терміналами і документацією, проведення інвентаризацій.
5. Відкриття / закриття закладу.
6. Передача і контроль приготування замовлень на доставку.
7. Контроль якості готових страв від кухарів.
8. Координація роботи колл центру.
9. Робота з постачальниками і накладними документами.
10. Ведення графіка роботи персоналу.

Кассир, адміністратор служби доставки

з 02.2020 по 01.2021 (11 місяців)
Ітрікс, Київ (Транспорт, логістика)

1. Видача замовлень (упаковка, перевірка, комунікація з кур'єрами при необхідності).
2. Контроль за матеріально-технічною базою та станом обладнання.
3. Контроль за веденням касової дисципліни. Робота з касою, терміналами і документацією.
4. Передача і контроль приготування замовлень на доставку.
5. Контроль якості готових страв від кухарів.

Кассир

з 07.2019 по 12.2019 (5 місяців)
ТОВ Праймфорт (Фаворит), Киев (Розповсюдження національних лотерей)

1. Виконання грошових операцій (здійснення безготівкових і готівкових розрахунків, прийом і видача грошових коштів, робота з платіжними картами).
2. Ведення обліку наявності грошових коштів.
3. Ведення касової звітності, оформлення касової документації.
4. Складання опису недійсних купюр.
5. Видача чеків (квитків).
6. Інкасація грошових коштів.

Секретар, помічник керівника

з 09.2015 по 06.2019 (3 роки 9 місяців)
ТОВ "Будинок Інвест Строй", Киев (Оптова торгівля та виробництво труб, трубопроводів, профілів, фітингів зі сталі)

1. Отримання та обробка замовлень каналів збуту оn-line та off-line.
2. Формування пакету документів для відправки продукції покупцям.
3. Супровід доставки продукції покупцям.
4. Контроль та проведення оплат в каналі продаж оn-line.
5. Щомісячне підписання актів звірки з існуючими та новими контрагентами.
6. Онлайн контроль виконання робіт мерчендайзерів/промо на ТТ.
7. Допомога в операційній роботі.
8. Організація зустрічі, прийому і необхідного обслуговування відвідувачів, гостей, клієнтів і партнерів компанії.
9. Забезпечення документообігу компанії: ділової переписки в межах своїх повноважень, прийом і розсилка вхідної та вихідної кореспонденції, облік, зберігання та архівування документів.
10. Виконання робочих доручень керівника.
11. Підготовка звітності для керівника в рамках своїх повноважень.

Офіціант

з 02.2011 по 06.2015 (4 роки 4 місяці)
ПАБ "Голден ґейт", Киев (Паб, ресторан)

1. Обслуговування гостей у ресторані.
2. Підтримання чистоти й порядку на робочому місці згідно із затвердженими стандартами.
3. Зустріч гостей, сервіровка столу, якісне обслуговування гостей.
4. Дотримання порядку і чистоти залу.
5. Підтримання гостинної атмосфери в залі.
6. Прийняття замовлень від гостей, виявлення їхніх потреб.
7. Розрахунок гостей.
8. Одержання зворотнього зв’язку щодо якості обслуговування.

Освіта

Університет Сучасних Знань(УСЗ)

Фінанси та кредит, фінансист, Київ
Вища, з 2013 по 2018 (4 роки 10 місяців)

Спеціальність «Фінанси та кредит» забезпечує випускників фінансово-економічного факультету базовим комплексом знань в області державних фінансів, банківської і страхової справи, грошового обігу, фінансового ринку, ринку цінних паперів, податків і оподаткування.

Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м.Києва"

Адміністратор, секретар керівника організації, підприємства, установи. Кассир(банку), Киев
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet Email Opera Mozilla Firefox R-Keeper Google Chrome 1С:Бухгалтерія Веб-браузери Бухгалтерський облік Google Iiko Управління рестораном Управління командою Управлінські навички Саморозвиток

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Активна, комунікабельна, швидко навчаюся. Наполеглива в досягненні цілей. Уважна і виконавча, націлена на результат, добре організована,
відповідальна. Пунктуальна, самокритична, прагну до підвищення професійного рівня. Стресостійка, швидко адаптуюся до змін. Енергійна з хорошим почуттям гумору та високою працездатністю, хороші аналітичні здібності, чесність, вміння працювати в команді, врівноваженість, дипломатичність, бажання працювати!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: