Resume from June 24, 2024 PRO

Катерина

Адміністратор закладу доставки

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
29 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий рестораном(доставка)

from 04.2022 to 12.2023 (1 year 8 months)
ТОВ БЛ К1, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Управління кухнею (контроль за виконанням стандартів і якості продукту, робота з персоналом, пошук персоналу при необхідності, складання графіку персоналу).
2. Організація бесперебійної роботи локації.
3. Контроль за матеріально-технічною базою та станом обладнання, контроль за виконанням бюджетів і планів.
4. Контроль за веденням касової дисципліни. Робота з касою, терміналами і документацією, проведення інвентаризацій.
5. Відкриття, закриття нових локацій.
6. Контроль приготування замовлень на доставку.
7. Контроль якості готових страв від кухарів.
8. Координація роботи колл центру, кухарів, курєрів.
9. Робота з постачальниками і накладними документами.
10. Ведення графіка роботи персоналу.

Адміністратор

from 12.2020 to 04.2022 (1 year 4 months)
ТОВ БЛ К1, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Управління зміною (контроль за виконанням стандартів і якості продукту, робота з персоналом, пошук персоналу при необхідності).
2. Видача замовлень (упаковка, перевірка, комунікація з кур'єрами при необхідності).
3. Контроль за матеріально-технічною базою та станом обладнання, контроль за виконанням бюджетів і планів.
4. Контроль за веденням касової дисципліни. Робота з касою, терміналами і документацією, проведення інвентаризацій.
5. Відкриття / закриття закладу.
6. Передача і контроль приготування замовлень на доставку.
7. Контроль якості готових страв від кухарів.
8. Координація роботи колл центру.
9. Робота з постачальниками і накладними документами.
10. Ведення графіка роботи персоналу.

Кассир, адміністратор служби доставки

from 02.2020 to 01.2021 (11 months)
Ітрікс, Київ (Транспорт, логістика)

1. Видача замовлень (упаковка, перевірка, комунікація з кур'єрами при необхідності).
2. Контроль за матеріально-технічною базою та станом обладнання.
3. Контроль за веденням касової дисципліни. Робота з касою, терміналами і документацією.
4. Передача і контроль приготування замовлень на доставку.
5. Контроль якості готових страв від кухарів.

Кассир

from 07.2019 to 12.2019 (5 months)
ТОВ Праймфорт (Фаворит), Киев (Розповсюдження національних лотерей)

1. Виконання грошових операцій (здійснення безготівкових і готівкових розрахунків, прийом і видача грошових коштів, робота з платіжними картами).
2. Ведення обліку наявності грошових коштів.
3. Ведення касової звітності, оформлення касової документації.
4. Складання опису недійсних купюр.
5. Видача чеків (квитків).
6. Інкасація грошових коштів.

Секретар, помічник керівника

from 09.2015 to 06.2019 (3 years 9 months)
ТОВ "Будинок Інвест Строй", Киев (Оптова торгівля та виробництво труб, трубопроводів, профілів, фітингів зі сталі)

1. Отримання та обробка замовлень каналів збуту оn-line та off-line.
2. Формування пакету документів для відправки продукції покупцям.
3. Супровід доставки продукції покупцям.
4. Контроль та проведення оплат в каналі продаж оn-line.
5. Щомісячне підписання актів звірки з існуючими та новими контрагентами.
6. Онлайн контроль виконання робіт мерчендайзерів/промо на ТТ.
7. Допомога в операційній роботі.
8. Організація зустрічі, прийому і необхідного обслуговування відвідувачів, гостей, клієнтів і партнерів компанії.
9. Забезпечення документообігу компанії: ділової переписки в межах своїх повноважень, прийом і розсилка вхідної та вихідної кореспонденції, облік, зберігання та архівування документів.
10. Виконання робочих доручень керівника.
11. Підготовка звітності для керівника в рамках своїх повноважень.

Офіціант

from 02.2011 to 06.2015 (4 years 4 months)
ПАБ "Голден ґейт", Киев (Паб, ресторан)

1. Обслуговування гостей у ресторані.
2. Підтримання чистоти й порядку на робочому місці згідно із затвердженими стандартами.
3. Зустріч гостей, сервіровка столу, якісне обслуговування гостей.
4. Дотримання порядку і чистоти залу.
5. Підтримання гостинної атмосфери в залі.
6. Прийняття замовлень від гостей, виявлення їхніх потреб.
7. Розрахунок гостей.
8. Одержання зворотнього зв’язку щодо якості обслуговування.

Education

Університет Сучасних Знань(УСЗ)

Фінанси та кредит, фінансист, Київ
Higher, from 2013 to 2018 (4 years 10 months)

Спеціальність «Фінанси та кредит» забезпечує випускників фінансово-економічного факультету базовим комплексом знань в області державних фінансів, банківської і страхової справи, грошового обігу, фінансового ринку, ринку цінних паперів, податків і оподаткування.

Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м.Києва"

Адміністратор, секретар керівника організації, підприємства, установи. Кассир(банку), Киев
Specialized secondary, from 2010 to 2013 (2 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet Email Opera Mozilla Firefox R-Keeper Google Chrome 1С:Бухгалтерія Веб-браузери Бухгалтерський облік Google Iiko Управління рестораном Управління командою Управлінські навички Саморозвиток

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Активна, комунікабельна, швидко навчаюся. Наполеглива в досягненні цілей. Уважна і виконавча, націлена на результат, добре організована,
відповідальна. Пунктуальна, самокритична, прагну до підвищення професійного рівня. Стресостійка, швидко адаптуюся до змін. Енергійна з хорошим почуттям гумору та високою працездатністю, хороші аналітичні здібності, чесність, вміння працювати в команді, врівноваженість, дипломатичність, бажання працювати!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: