Резюме від 24 травня 2024 PRO

Сергій

PPC-спеціаліст, таргетолог (Google, Meta), 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вітаю! Мене звуть Сергій, я спеціаліст у Google та Мета рекламі, з досвідом роботи 6 років.

з 09.2018 по нині (5 років 9 місяців)
За 6 років зробив понад 50 запусків у таких країнах як: Україна, Америка, Швеція, Кенія, росія, Середній термін ведення проекту – 18 місяців. (Маркетинг, реклама, PR)

Маю гарний досвід у просуванні проектів електронної комерції, послуг у B2C та В2В сегменті.

До Вашого проекту зможу підключитися відразу на будь-якій стадії: запуску, оптимізації або масштабування, та довести його до необхідних показників.
________________________________________________
Результати моєї роботи в деяких проектах:

⭐ Кейс: Українська IT-Агенція(b2b послуги).
Напрямок діяльності: розробка сайтів, зостосунків, кастомних CRM та ERP систем, програмного забезпечення.
Основне завдання: збільшення кількості лідів та дзвонків на сайті за допомогою Google реклами.
Результати:
- Точка А: 30-40 лідів/місяць;
- Точка Б: 350-400 лідів/місяць;
- Загальний бюджет: 1 053 642 тис. грн;
- Кількість лідів: 753;
- Вартість ліда: 1 400 грн

Скріншот з підтвердженням результатів із Google Ads, за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1L6aPDrrjUI8y-atgU48LOP3osvI9pUim/view?usp=sharing

⭐ Кейс: Офіційний Інтернет-магазин українського виробника паперової упаковки.
Напрямок діяльності: виробництво паперових пакетів, коробок тощо.
Основне завдання: збільшення кількості замовлень на сайті серед мілкого та середнього опту, за допомогою Google реклами.
Результати:
- Точка А: 0/місяць;
- Точка Б: 163 замовленя/місяць;
- Загальний бюджет: 132 тис. грн;
- Кількість замовлень: 1 140;
- Вартість замовлення: 115 грн

Скріншот з підтвердженням результатів із Google Ads за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1s_qY9MR2Ha-y9q5lzjw_uZI-MJ-CAzUT/view?usp=sharing

⭐ Кейс: Офіційний Інтернет-магазин виробника та мережі оффлайн магазинів у Кенії.
Напрямок діяльності: виробництво та продажа зоотоварів.
Основне завдання: збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook.
Результати:
- Точка А: 0/місяць;
- Точка Б: 130 замовлень/місяць;
- Загальний бюджет: 13 493$;
- Кількість замовлень: 912;
- Вартість замовлення: 14,79$;
- Цінність покупок - 59 504$;
- ROAS - 4,4

Скріншот з підтвердженням результатів із Google Ads за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1XTOCB6C_M3u9bP0TBE952DgBk3YZuFGj/view?usp=sharing


* По кожному проекту, при необхідності, зможу надати відгуки та рекомендації від замовника.

Освіта

Інститут Підприємництва та Сучасних Технологій

Економічна кібернетика, Житомир
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Google Digital Academy

2020-2024

Facebook Blueprint

2019-2021

Міжнародна школа реклами у соціальних медіа "Targetorium"

2019

Знання і навички

Google Analytics 4 Google Ads Google Tag Manager Google Search Console Google Shopping Google Sheets Google Trends Google AdSense Meta ads Facebook Business Manager Facebook Pixel Facebook Analytics Проведення рекламних кампаній у Facebook Ведення E-commerce проєктів Налаштування таргетованої реклами Facebook Ads Manager

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Відповідальний, цілеспрямований, комунікабельний, налаштований на довгострокову співпрацю, на зв'язку 24/7.
__________

ЗНАННЯ І ДОСВІД:

1. Конкурентний аналіз;
2. Складання портрета цільової аудиторії та її сегментування;
3. Складання карти цінності товару;
4. Визначення рекламних значень та складання ціннісної пропозиції;
5. Проектування та впровадження стратегії просування;
6. Створення креативних рекламних комунікацій (відео, анімація, зображення);
7. Написання текстів, що продають;
8. Запуск та проведення А/В-тестування;
9. Вміння оптимізувати та масштабувати рекламні кампанії;
10. Грамотне управління та перерозподіл рекламних бюджетів;
11. Дотримання основних показників ефективності реклами:
CTR, CPA, CPL, ROAS.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: