Сергій
Таргетолог, Media Buyer, PPC-спеціаліст (Google, Meta)
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8119636
Досвід роботи
Вітаю! Мене звуть Сергій, я фахівець з реклами у Google та Meta.
з 09.2018 по нині
(5 років 8 місяців)
За 5 років зробив понад 45 запусків у таких країнах як: Україна, Америка, Швеція, Кенії та росія., Середній термін ведення проекту – 18 місяців. (Маркетинг, реклама, PR)
Маю гарний досвід у просуванні проектів електронної комерції, послуг у B2C та В2В сегменті.
До Вашого проекту зможу підключитися відразу на будь-якій стадії: запуску, оптимізації або масштабування, та довести його до необхідних показників.
Нижче я описав результати моєї роботи в деяких проектах.
---
КЕЙС №1. Приватна шкіряна мануфактура (інтернет-магазин. росія).
Виробництво шкіряних сумок та рюкзаків ручної роботи. Період роботи 01.12.2019 - 01.03.2021 (1 рік 3 місяці)
Основне завдання - збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Ціль рекламних кампаній - покупки на сайті.
Стратегія просування:
1. Конверсійні кампанії.
2. Продаж за каталогом через Facebook Commerce Manager.
3. Динамічний ретаргетинг.
4. Ретаргетинг.
Результати:
Покупок на сайті – 1 123
Вартість однієї покупки – 860 руб.
Цінність покупок – 14 985 200 руб.
Рекламний бюджет – 966 183,44 руб.
ROAS - 15,51
Скріншот результатів, прикладів креативів, текстів за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1qZQckD6MEtS6zBSM3_ENZyu0BNSofkT2WfGGjtKie_4/edit?usp=sharing
КЕЙС №2. Інтернет-магазин зоотоварів у Кенії.
Період роботи 01.10.2020 - 30.06.2021 (9 місяців).
Основне завдання - збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Ціль рекламних кампаній - покупки на сайті.
Стратегія просування:
1. Конверсійні кампанії.
2. Продаж за каталогом через Facebook Commerce Manager.
3. Динамічний ретаргетинг.
4. Ретаргетинг.
Результати:
Покупок на сайті – 912
Вартість однієї покупки – 14,79$
Цінність покупок – 59 504$
Рекламний бюджет – 13 493$
ROAS - 4,41
Скріншот результатів, прикладів креативів, текстів за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1XTOCB6C_M3u9bP0TBE952DgBk3YZuFGj/view?usp=sharing
КЕЙС №3. Салон краси преміум-класу у Києві.
Період роботи 01.10.2019 - 24.02.2022 (2,5 роки).
Основне завдання - збільшення кількості звернень до директу за допомогою таргетованої реклами в Instagram.
Ціль рекламних кампаній – запити на фарбування волосся.
Стратегія просування: повідомлення в директ Instagram.
Результати:
Запитів - 1 368
Вартість запиту - 1,18-2,31 $;
Клієнтів – 460;
Цінність покупок - 92 200 $;
Рекламний бюджет - 4700 $;
ROAS - 19,61 (з урахуванням повторних продажів)
Скріншот результатів, прикладів креативів, текстів за посиланням: https://docs.google.com/document/d/18j3vrUy_zqDCioPNJ3horKmXP2rUeL8seUzSAcRb_1A/edit?usp=sharing
Ще два кейси за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1-6ngnqqS5mDOK9EoSl1ZIRPkar0tjc1AsogIVQ156V8/edit?usp=sharing
Освіта
Інститут Підприємництва та Сучасних Технологій
Економічна кібернетика, Житомир
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Міжнародна школа реклами у соціальних медіа "Targetorium"
Курс "Performance marketing у соцмережах"
Школа інтернет-маркетингу "Genius marketing"
Курс "Інтернет-маркетолог"
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вище середнього
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
ГАРАНТУЮ відповідальне ставлення, дотримання дедлайнів, виконання встановлених KPI.
Відповідальний, адекватний, легкій у спілкуванні, налаштований на довгострокову співпрацю, на зв'язку 24/7.
__________
ЗНАННЯ І ДОСВІД:
1. Конкурентний аналіз;
2. Складання портрета цільової аудиторії та її сегментування;
3. Складання карти цінності товару;
4. Визначення рекламних значень та складання ціннісної пропозиції;
5. Проектування та впровадження стратегії просування;
6. Створення креативних рекламних комунікацій (відео, анімація, зображення);
7. Написання текстів, що продають;
8. Запуск та проведення А/В-тестування;
9. Вміння оптимізувати та масштабувати рекламні кампанії;
10. Грамотне управління та перерозподіл рекламних бюджетів;
11. Дотримання основних показників ефективності реклами:
CTR, CPA, CPL, ROAS.
Схожі кандидати
Media Buyer, медиабайер Crypto (арбитраж трафика, Facebook, Google, PPC, медіабаєр)
40000 грн, Харків, Дистанційно
Таргетолог, трафік-менеджер, інтернет-маркетолог, media buyer (Facebook)
15000 грн, Київ, Дніпро
,
ще 7 міст
Інтернет-маркетолог, Media buyer (PPC, SEO, SMM-таргетинг, Google Shopping, YouTube)
Київ, Дніпро
,
ще 8 міст
Media buyer (Meta, Facebook), таргетолог, User Acquisition Manager
80000 грн, Одеса, Дистанційно
Junior Media buyer, таргетолог, PPC-спеціаліст, інтернет-маркетолог (допомога бізнесу)
Івано-Франківськ, Дистанційно
Media Buyer, PPC-специалист, арбитражник, трафик-менеджер, маркетолог
50000 грн, Львів, Дистанційно