Резюме від 4 квітня 2024 PRO

Сергій

Операційний директор (ресторанна галузь), управляючий мережею ресторанів, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

R&D директор

з 11.2023 по нині (6 місяців)
ТОВ, Кропивницький (Готельно-ресторанний бізнес)

Систематизація бізнесу, впровадження інновацій та покращень, проектна діяльність.

Директор філії, заступник операційного директора

з 06.2022 по 11.2023 (1 рік 5 місяців)
СРЦ Крейзіленд, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Директор

з 08.2017 по 02.2022 (4 роки 6 місяців)
ТОВ, Скадовськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Викладач вищого навчального закладу

з 09.2011 по 05.2021 (9 років 8 місяців)
ЗНУ, ЗПК, ЕПК., Запоріжжя (Освіта, наука)

Освіта

Запорізький національний університет

Соціальний менеджмент, Запоріжжя
Вища, з 2006 по 2016 (10 років)

Молодший спеціаліст. Вчитель початкових класів Запорізький педагогічний коледж – 2007 р.
Магістр. Соціальний менеджмент Запорізький національний університет – 2011 р.
Аспірантура Запорізького національного університету – 2016 р.

Знання і навички

Маркетинг Операційний менеджмент Систематизація процесів Систематизація бізнесу Закупівля товарів Фінансове планування Знання стандартів обслуговування Навчання персоналу Розвиток команди Управління персоналом Управління підприємством

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Актуальний досвід та функціонал:
1. Участь у формуванні стратегічних цілей компанії, розробка шляхів їх реалізації. Особиста відповідальність за їх досягнення.
2 Систематизація та стандартизація бізнес - процесів, регламентація бізнесу.
3. Оновлення продукту, постійне покращення операційної діяльності, мінімізація збитків.
4. Розробка та впровадження концепції сервісу від повного його аналізу до збору зворотнього зв'язку, створення бази знань навчання команди, суттєве його покращення в мережі.
5. Робота з продажами: техніки, методики, прийоми та засвоєння їх командою.
6. Участь у формуванні операційного бюджетування та процесом його виконання, робота над рентабельністю закладів та системним підвищенням середнього чеку.


З 2017 по 2022 рік працював керуючим закладу тимчасового розміщення, який водночас приймав до 500 осіб з наданням дозвіллєвих та анімаційних послуг. Ефективне проходження коронавірусної кризи з одночасним підвищенням кількості клієнтів та вартості послуг. Виведення підприємства на лідерські позиції в галузі, суттєве підняття пізнаваності бренда.

Досвід організації діяльності різних департаментів підприємства:, бухгалтерського, організації харчування, технічні служби та клінінг, маркетинг, робота з клієнтами та продажі, набір персоналу, надання анімаційних та дозвіллєвих послуг. Загальна кількість персоналу під власним керівництвом до 200 осіб. Досвід в наборі персоналу та формуванні команди. Проведення навчальних тренінгів, створення корпоративних вимог.

Досвід проведення інвентаризації, ефективного використання залишків, оптимізації закупок, планування та проведення закупівель для різних департаментів. Контроль роботи бухгалтерії, руху коштів, фінансове планування. Уважна та системна робота з документацією, заключення договорів.

Запуск та розвиток їдальні, кафе та магазину із постійним збільшенням обсягів послуг та системного підвищення цін, розвиток асортименту, контроль за рухом коштів. Знання та впровадження системи СУБХПП (HaCCP). Досвід успішного проходження перевірок відповідно до діючого законодавства наступними службами: ДержПраці, Держпродспоживслужба, ДСНС та ін.

З 2022 – заступник операційного директора мережі закладів, директор найбільшого підрозділу мережі (800 осіб). Функціонал: систематизація роботи компанії, відпрацювання бізнес процесів з одночасною її стандартизацією, координація роботи підрозділів, робота над покращенням сервісу, заснування та розвиток навчального центру для середнього та вищого управлінського рівня.
Особисті досягнення в керівництві підрозділом: підняття рентабельності з 12 до 34-38 відсотків, стабілізація плинності колективу та його розвиток, доведення показників таємного покупця з 52 до 96 відсотків, зниження відсотку закупівель з 42% до 27%, збільшення прибутку підрозділу на 200% за рік.
Високий рівень організаційних та комунікативних здібностей, розвинені лідерські якості та стресостійкість. Великий досвід роботи з клієнтами, зі зворотнім зв’язком.


Власний автомобіль, водійське посвідчення категорії В
Впевнений користувач основними офісними програмами.
Упорядкований військовий облік.
Готовність до постійного навчання, опановування нових навичок. На даний момент, навчання Інтернет - маркетингу та вивчення англійської.
Настільні книжки: «Від хорошого до величного», «Безжальний менеджмент», «Першокласний сервіс, як конкурентна перевага», "Сервіс, що продає", «Маркетингові війни», «Оточи себе найкращими», "14 принципів ДАО Тойота".
Відсутність шкідливих звичок.
Готовий до релокації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: